Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LEGO Star Wars: The Complete Saga

  • Viestiketjun aloittaja mt
  • Aloituspäivämäärä

mt

New Member
Missä viipyy LEGO Star Wars: The Complete Saga? Julkaisupäivän piti olla 16. marraskuuta. Missään en ole kuitenkaan kyseistä peliä nähnyt.
 
Vastaus: LEGO Star Wars: The Complete Saga

Olen ihmetellyt aivan samaa. En tosin kovin aktiivisesti ole sitä etsinyt, mutta kuitenkin.
 
Vastaus: LEGO Star Wars: The Complete Saga

Itse olen bongannut kyseisen pelin ainakin citymarketista viime viikolla.
 
Vastaus: LEGO Star Wars: The Complete Saga

Pistin rahat tiskiin eräässä Kampin keskuksen pelikaupassa. Yhden illan kokeilun jälkeen täytyy sanoa että ihan kiva peli. Wii-kontrollisysteemi on ihan ok, mutta ei tuo peliin mitään lisäarvoa.
 
Vastaus: LEGO Star Wars: The Complete Saga

Onkos tämä nyt sitten kannattava hankinta? Pääasiassa co-op käyttöön peli tulisi.
 
Vastaus: LEGO Star Wars: The Complete Saga

No, enpä co-oppia ole testannut vielä, mutta varsin kivalta paketilta tuntuu parin tunnin tahkoamisen jälkeen. Jotenkin ilahduttava peli. On siinä kyllä omat omituisuutensakin, mutta hyvät puolet peittoavat huonot helposti, ainakin minulle joka en ole koko pelisarjaan ennen koskenut.
 
Vastaus: LEGO Star Wars: The Complete Saga

Couoppina ainakin PS3:lla todella hauskaa viihdettä, varsinkin kun voi härnätä kavereitansa. :D Tuskinpa tuo waggle-ohjauksesta huolimatta on Wiillä yhtään huonompi kokemus.
 
Vastaus: LEGO Star Wars: The Complete Saga

FamaZ sanoi:
Tuskinpa tuo waggle-ohjauksesta huolimatta on Wiillä yhtään huonompi kokemus.

Voihan sitä nyt kuitenkin pelata ihan normaalistikin. Wiin ohjaus ei tähän peliin kyllä lisää oikein mitään, mutta toimii siinä missä normaalikin. Paitsi että valomiekan äänet ohjaimessa on oikeasti hieno juttu.

Minulla peli on vielä pahasti kesken pelien paljouden takia, mutta ihan hyvä se vaikuttaisi olevan. Tosin peli tuntuu täysin haasteettomalta, mutta ehkä sitäkin löytyy sitten kun yrittää saada pelistä kaikki piilotetut asia avoimeksi. Niitä vaikuttaisi kuitenkin löytyvän. Minulle peli on turhan suoraviivainen, mutta hauskaa simppeliä viihdettä se vaikuttaisi silti olevan. Moninpelikin vaikuttaa mainiolta. Sisältöäkin tuntuu löytyvän mukavasti.
 
Ylös Bottom