Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

lehdistö/ennakko versiot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kennedy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kennedy

New Member
Mulle olisi tarjolla englannista "white label" DC pelejä.
Kuulemma lehdistö/pelikaupoille esi-julkaistuja kokonaisia pelejä.

dreamcast-press-release.jpg

Mutta ongelma on kun suomessa 3/5 väittää, että on kokonaisia ja 2/5 väittää, että noi on demoja.

Myyjä kyllä sanoi, että olisi ihan normaali versioita peleistä.

mikäs o teidän mielipide. onko kokonaisia vai kusettaako myyjä?

Voivat olla kumpia tahansa. DC-Promot ovat tuon näköisiä, ainoa ero niissä on se mitä siinä lukee 'demo' tai 'for promotional purposes only' tai vastaavaa. Mutta yleensä kokonaisia pelejä, itselläkin on tuollaisia muutamia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Voivat olla kumpia tahansa. DC-Promot ovat tuon näköisiä, ainoa ero niissä on se mitä siinä lukee 'demo' tai 'for promotional purposes only' tai vastaavaa. Mutta yleensä kokonaisia pelejä, itselläkin on tuollaisia muutamia.

kiitoksia.. no huomenna sitten lähtee tulemaan 20kpl tuollaisia =)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
20! Jumalaute. Heitä mullekkin pari ;P

Yks kaveri haluaa saada nurkkansa tyhjäksi.. :D
20 eri peliä. mm. daytona usa 2001 joka kuvassakin on.
eikä maksa edes maltaita. jos oikein laskin niin 4e/kpl ja mahdollisesti 1-2e pk =)

Katotaan jos mahdollisesti tulee tuplakappale niin sitten :cool:

Pitää yrittää kerätä lisää harvinaisuuksi hyllyyn makaamaan.. kun ei msx:n pelejä tunnu saavan :eek:

Moi,
Kyllä M. Mason luotettavalta tuntuu, vaikka palautetta eBayssä ei olekaan. Itsekin vähän haikailin tuon kasan perään, mutta en sitten jaksanut laittaa rahaa likoon. £57.00 + pk. olivat minulle noista liikaa ...

Noista levyistä kerrotaan seuraavaa:

"These were beta (fully completed) versions of games that Sega released to the press (only) prior to each release. They are in jewel cases with no instructions but are as rare as it comes."

Veikkaan, että joukossa EI OLE duplikaatteja - ainakaan itse saamani lista ei niin kertonut.

Maksaminen tuolle hepulle on ainoa ongelma, tilisiirto maksaa Suomessa maltaita ;) Itsehän olen ostanut Samba de Amigo PAL-versio ko. ihmiseltä.

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Moi,
Kyllä M. Mason luotettavalta tuntuu, vaikka palautetta eBayssä ei olekaan. Itsekin vähän haikailin tuon kasan perään, mutta en sitten jaksanut laittaa rahaa likoon. £57.00 + pk. olivat minulle noista liikaa ...

Noista levyistä kerrotaan seuraavaa:

"These were beta (fully completed) versions of games that Sega released to the press (only) prior to each release. They are in jewel cases with no instructions but are as rare as it comes."

Veikkaan, että joukossa EI OLE duplikaatteja - ainakaan itse saamani lista ei niin kertonut.

Maksaminen tuolle hepulle on ainoa ongelma, tilisiirto maksaa Suomessa maltaita ;) Itsehän olen ostanut Samba de Amigo PAL-versio ko. ihmiseltä.

Mulla ei ole edes mitään listaa =)
Tiistaina pitäis tulla paketti himaan..

Paljos maksoit Samban PAL versiosta?
Itse ostin just NTCS version jenkeistä

Edit: niin joo.. kun sanoin, että miehellä on 0 pojoa -> "I have only placed and sold one item on Ebay. That was a copy of Samba de Amigo to the guy in Iceland."
Iceland? :D :cool:

Iceland, finland... close enough.

Jeppis, vaikka ei tieto sinua enää autakaan, kyllä nuo ovat ihan täysiä versioita peleistä.

Dodiih..

Kuten huomaa varmaan koska viimeksi on asiasta juteltu..

Nyt vasta tuli pelit.
Ekan kerran lähti Islantiin.
Tokalla kerralla meni jonnekkin muualle.
Kolmannella kerralla paketti tuli takas lähettäjälle kun oli hajonnut paketointi.

Neljännellä kerralla lähetti itse eikä pyytänyt sihteeriä sitä tekemään..

http://www.projektori.org/~kivinen/dc-pelit.jpg

20 kpl pelejä =)

2 levyä lähettää vielä lisää mulle tänään :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
:p~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mulle kans!!!

nääh.. kelpaisko tällänen ->

Best of all, I have a Dreamcast Pod (point of sale + console +TV) . The ones that were used for used for demo's in shops. I think its worth a bit but if you are intrested...

tossa olis MSR sisällä..

myös Gamecube versio löytyis =)

kuka maksaa postikulut englannista? :D

Ylös Bottom