Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lemmikeitä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoshi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

yoshi

New Member
Nii onkos teillä elukoita?

Itse omistan kolme ylipainoista tuliliskoa+niiden miljoona poikasta.
 
Itselläni ei ole kuin torakkaa selässään kuljettava kesy sirkusrotta ja vaaleanpunainen Papua-Uusi-Guinean zingpaviaani.

Frankin konsolikaapista saattaisi löytyä jokunen extraterrestrial life form. Olosuhteet näyttävät kuvissa aika subtrooppisilta ja muutenkin suotuisilta elämän kehitykselle. Siellä on saattanut kehittyä jotain ihan uusia lajeja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Itselläni ei ole kuin torakkaa selässään kuljettava kesy sirkusrotta ja vaaleanpunainen Papua-Uusi-Guinean zingpaviaani.

Frankin konsolikaapista saattaisi löytyä jokunen extraterrestrial life form. Olosuhteet näyttävät kuvissa aika subtrooppisilta ja muutenkin suotuisilta elämän kehitykselle. Siellä on saattanut kehittyä jotain ihan uusia lajeja.

Pistäppä linkkiä kehiin, sillä minä en ole nähnyt Frank-papan kaappia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Pistäppä linkkiä kehiin, sillä minä en ole nähnyt Frank-papan kaappia.
Sen näkee vain harvat ja valitut.
Pari kertaa olen tänne laittanut linkkiä, mutta Geocities antaa huutia. Liian suosittu. Eli ei linkkiä.
Ei se sen kummallisempi ole, vanha kaappi, mihin on rakennettu hylly sisälle. Hyllyssä kaapin sisällä 29" tv + muutama (7kpl) konsoli kytkettynä.
 
Frankin kaapin näkeminen on verrattavissa uskonnoliseen kokemukseen. Ainakin minulle se oli valaistuminen ja osoitti uuden tien elämässäni.

Nyt tiedän mihin pyrkiä.

Rakennankin itselleni Jouluseimen sijaan Nyyperiseimen.


Edit: Mikä on tämän threadin otsikossa oleva 'Lemmike' ???? Kuullostaa joltain seksin korvikkeelta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lemmike on ilmeisesti esine / asia / henkilö, joka on... no, vaikkapa orjasi maanantaiöisin. Sovitaan niin.

Tai sitten tässä vaivihkaa yritetään kysyä muiden pelaajien mielipiteitä Lemmingseistä. Sehän on vaikea sana kirjotatata.
 
Ei minulla mitään lemmikkiä ole mutta tummulassa on 2 koiraa + 6 kattia. Yksi osaa avata ikkunoita ja ovia sekä syö kanssa sipsuja ja ranskalaisia.:)
 
Minulla on lemmikki nimeltä "emäntä". Se noutaa olutta kaapista ja tiskaa tiskit. Olen opettanut sen tekemään jopa ruokaakin. Kerran kuukaudessa se räksyttä ja räyhää. Ihme elukka. Kissanmakkaraa se ei ole vielä suostunut syömään.

EDIT: Joskus se räksyttää myös pelaamisesta. Silloin hiljennän emännän sitomalla sen talutushihnaan parvekkeelle. Yleensä hiljenee. Suosittelen muillekkin emäntä-lemmikkiä. Niitä löytää kuljeksimasta kadulta. Alkuun ne ei edes räksytä. Vinkuu vain innoissaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saato
Suosittelen muillekkin emäntä-lemmikkiä. Niitä löytää kuljeksimasta kadulta. Alkuun ne ei edes räksytä. Vinkuu vain innoissaan.
Hitto vie!! Et kai ole sekaantunut "Emäntään"!?!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Et kai ole sekaantunut "Emäntään"!?!

Taas näitä emäntään sekaantujia. Mihin tämä sairasmaailma on menossa :(

Semmosen Jackrusselin terrierin (olvi koira) vois joskus isona ja vanhana ehkä hommata.
 
minulla ei ole lemmikettä. mutta vielä jonain päivänä...
no ei sittenkään.
joskus oli kaloja joista pienimmät katosi mystisesti, oli kyllä yksi epäilyttävän näköinen ylipainoinen kultakala mutta sehän oli vedessä niin ei sillä painolla niin suurta vaikutusta ole.
 
Ylös Bottom