Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lempi-dvd juuri tällä hetkellä

Oma lemppari on Pulp Fiction tupla-dvd. Kuuma vinkki by the way hyvän elokuvan ystävälle: Tuo samainen erikoisversio on Playssa naurettavaan 9 punnan eli noin 13 euron hintaan!

täällä

Vertailun vuoksi tuo sama dvd maksa filmifriikissä mojovat 38.50 euroa!!! Huh huh... Käykää kiinni ennen kuin tuo Playn tarjous menee ohi.
 
oon joskus kuullu jostain battle royalesta mut siin se sit onki, minkälainen se on???? mun lempi dvd on ehdottomasti DOG SOLDIERS siinä veri roiskuu vähä enemmänkii:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Highlander
oon joskus kuullu jostain battle royalesta mut siin se sit onki, minkälainen se on???? mun lempi dvd on ehdottomasti DOG SOLDIERS siinä veri roiskuu vähä enemmänkii:D

Kyllä Battle Royalessakin veri roiskuu... Ihan hyvä leffahan se on, mutta ei siitä kannata ottaa mitään selvää, ennenkuin sen katsoo. Itsekään en tiennyt siitä oikein muuta kuin nimen, ja yllätyin positiivisesti.
 
:D Tuleeko paljo postimaksuja kun tilaa play:sta ja mikä se R2 on en oikeen tajua noit juttui ku oon viel aika alottelija. :D
Muuten tilaako porukka paljo leffoi FILMIFRIIKIST siel on kuulemma kauheen kallist. :D
 
Mun täytyy sanoo, että lempi-DVD:t on Kummisetä I-III (koska en muuta omista). Parhaat extrat on ehdottomasti Disneyn Ice Agessa.
Saisikohan mistään muuten Mustat Donkkaa Tykimmin, Boyz 'n the Hood tai 187 DVD:tä, suomenkielisillä teksteillä?
 
onko kukaa kattonnu amityville sarjan mitää osaa et vois fiillistellä vähän tapahtumia tai koko sarjaa????? :D
 
Kait se suosikki-dvd tällä hetkellä olis sitten Hana-bi. Julkaisussa ei sinänsä mitään moittimista, anamorfinen laajakuva, dolby 2.0 ja leikkaamaton.
 
Tällä hetkellä ne ovat Neon Genesis Evangelion collection vol.1-3 ja Martian Successor Nadesico Perfect Collection.
 
Suosikkini on tietysti Kummisetä-boksi, jonka kesäloman alussa sain vihdoin hankittua. Kummisedät ovat suosikkielokuviani, ja kaiken lisäksi boksi on aivan uskomaton, ekstrat mainioita ja kaikki on muukin kohdallaan!
Tässä alkuviikosta ostin Simpsoneiden kaksi ensimmäistä tuotantokautta, ja ne ovat myös aivan mielettömiä, eritoten toinen, sillä siinä on enemmän mahtavia jaksoja, ja Groeningin ja koko ryhmän lahjat on tulleet esille sitten juonessa kuin visuaalisessa ilmeessä, ehdoton pakkohankinta jos Simpsonit kiinnostaa, ja jos ne ei kiinnosta, on ihmisessä pakko olla vikaa!:p
 
Varmaankin Conneryn toinen Bond-leffa
From Russia With Love :) Yksi parhaimmista Bond-leffoista ja hyvät ekstrat.
 
Tätä vois sen verran updateta että lempi-dvd on sitten nykyisin 8 1/2 Criterion julkaisuna. Upea leffa ja sen arvoinen julkaisu, tupladvd:llä mukana kaikkea kivaa härpäkettä mm. 45 minuuttinen Fellinin lyhytelokuva.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
-Requiem For a Dream
-Princess Blade
-Neon Genesis Evangelion -sarja elokuvineen


Enough said! :)
 
Pienestä kokoelmastani suosikki on helppo valita. 14 levylle mahdutettu, sarjan kaikki 47 väreissä kuvattua jaksoa kattava Saint Megaset (jenkki-DVD). En myönnä aivan jokaista jaksoa vielä DVD:ltä nähneeni - sain paketin vasta äskettäin - mutta moni on ennestään tuttu ja Roger Mooren tähdittämä sarjahan (1966-69) on täyttä rautaa. Kuvanlaatu tuntuisi olevan ihan ok, mutta ekstroja ei juurikaan ole "trailereita" eli amerikaksi selostettuja puffeja lukuun ottamatta. Sisältöä on kuitenkin mukavat 40 tuntia.

Seuraavana ostoslistalla on pari muuta brittitekoista klassikkosarjaa, siinä tahdissa kun varoja niiden ostamiseen kertyy.
 
Ylös Bottom