Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lempijuomat

oluet:
Foster´s
Sol

väkevät:
Virtanen
Salmiakkikossu
Cuba Libre

non-alcoholic:
Jäätee
Appelssiinimehu
Lime-Grape Jaffa Light
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac


Calvadosta pitää juoda synkkänä ja myrskyisenä yönä yksityisetsivän toimistossa...

...tai sitten samaan tyyliin kuin Kaurismäkien Arvottomat-elokuvassa.

"Calvadoksen kanssa tulee päivän salaatti"

:)
 
All-Time favourite: The Balvenie PortWood, Aged 21 Years
Alkon valikoimista vaikkapa kymppivuotias Bowmore.

Olusista melkein mitkä tahansa lagerit janoon ja talvella jotain tummempaa tyyliin Guinness, tumma Velko etc.
Siiderit tehdään omenista ja kuiviksi; muut on limuja. Vauhdin lisäämiseksi voidaan lisätä tujaus halpaa calvadosta.

Alkoholittomista ykkönen on raikas vesi. Tropicana Ruby Breakfast maistuu kun muita lemppareita on nautittu liikaa ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
All-Time favourite: The Balvenie PortWood, Aged 21 Years
Tuo on kyllä myös herkkua ja niin pehmeetä niin pehmeetä ;) Kerran sain tuliaisiksi tuollaisen 21yo pullon, siinä tais tulla mukana sellanen punanen vihko panimon historiasta tjsp... ;)

12yo Double Woodia on kyllä aina meikäläisen baarikaapissa.
 
Oluista:

Stella
Tumma Velko..
Karhu

Viinat:

Gin Tonic
Redbull Vodka
Kossurussian
ja HYVÄT viskit.

+ Kaikki viina mitä tarjotaan ilmaseks ;)
 
Melkein kaikki alkoholiton paitsi tomaattimehu.
Onko joku muukin maistanut?
Helppoa kokeilla: juo vain ketsuppia suoraan pullosta...:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Joo-o. Ainakin Viking Linen katalogissa on iso BECK's mainos tyyliin: "Maailman paras alkoholiton olut".

Jaa. Ainakin se Beck's mitä minä juon sisältää alkoholia 5% eli on IVA. Sitä saa varmaan sitten myös alkoholittomana!
 
muutamia omia sekoituksia

-Minttu snapsia, tilkka kossua ja kylmää maitoa, mitä kylmempi sitä parempi.

-2x 5 litran ämpäriä, 2 litraa pirtua, 8 litraa fantaa ja kaverin kesämökki =)
 
Ei muuta ku 3:1 Finlandia vodkaa ja Sitruunamehu tiivistettä(Oikiasti tää on hyvää)
Tequila ja jotku drinksut kuten Blue laguun uppoo mun kurkkuu!!
Lapin kulta ja Upcider ovat parhaita näistä olut/siideri osastoista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac


Ainoa mitä mä oikeesti muistan tästä elokuvasta on se, että kun alussa ne norjalaiset tuli hekolla sinne tukikohtaan ampumaan sitä koiraa, niin ne norskit jostain syystä puhui saksaa. :) jollakin tuotantoryhmän jäsenellä oli jäänyt kotiläksyt pahasti tekemättä.
Ei se tainnut olla edes saksaa. Ainakin leffan kommenttiraidalla vihjailtiin, että norjan kieli tuli ihan improvisaationa.. :)

"Norjan puhumisesta" tuli mieleeni, että kai sitä voisi ilmoittaa myös omasta mielestä kaikkein oksettavimmat ja ällöttävimmät juomat. Join meinaa viikonloppuna todella yrjöttävän makuista drinksua, jonka baarimestari oli nimennyt Plutoksi. En tiedä miten virallinen sekoitus oli kyseessä, mutta saamarin kitkerää myrkkyä se kyllä oli. Oli pakko niellä alas kun olin mennyt maksamaan siitä seitsemän euroa :(. Yh yh.. yök!!
 
Oksettavin juoma on musta ryssä. Hyvänä kakkosena tulevat kaikki muut kahvi/kaakao pohjaisit drinksut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Totta, paras uusi limu pitkiin aikoihin Suomessa. Limuista puheenollen Cherry Coke on kenties parhaimman makuista.
Aargh, samaa luokkaa root beerin kanssa, siis cherry coke. Kauheeta kuraa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Aargh, samaa luokkaa root beerin kanssa, siis cherry coke. Kauheeta kuraa.

Heh, näin se maku heittelee. Mä olen ihan koukussa Cherry Cokeen, sitä ei harmi vaan saa kuin parista paikasta ja tietysti ulkomailta. Eikös muuten Vanilla Cokea ole myös... en ole ikinä maistanut... niin ja mitäs tuo root beer on? Olen sitä kaupoissa nähnyt, mutta en ole ikinä kiinnittänyt oikein huomiota sen kummemmin?
 
Alkoholittomat juoma

Pepsi (parhain IMHO)
Fantat (mandariini oli todella hyvää)
Coca-Cola
No kaikki limut menee :)
Vip omena-mehu
Mehukatti
Kaakao
Kahvi
Tee (Etenkin sitruuna-tee)
Vesi
Lähdevesi
Vichy

Alkoholipitoiset juomat

Vodka
Vodka + Pepsi = :p~~~~~~~~~~
Viini
Siideri
Kalja (Vain jotku merkit ja nekin äärettömän harvoin)
Kahvilikööri
Pisang abon (Menikö oikein?) + tuoremehu
Salmiakkikossu
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Aargh, samaa luokkaa root beerin kanssa, siis cherry coke. Kauheeta kuraa.

Kerran erehdyit ostamaan Root Beerin ja oli siinä kaverilla naurussa pitelemistä, kun kirosin koko Root Beerin manalaan ja viskoin sitä menemään.
 
Ylös Bottom