Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lempijuomat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remform
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaa, alkoholittomista ainakin Pepsi Twist on hyvää, etenkin jos vielä lisää vähän sitruunaa. Limuscenen ulkopuolelta lempijuomani on tietenkin Long Island Ice Tea, triplana, tuoppiin kiitos, ei jäitä. (ihan niinkun siihen enää mitään jäitä mahtuiskaan :p ) Noita ei kyllä kovin monta auta lipittää.

Noh alkoholipitoisissa kyllä mieluisin itselle on kossukola, mutta bacardit ja stingeritkin menevät hyvin alas :) .

Muuten virvoitusjuomissa kyllä se ehdoton ykkönen minulle on Pepsi :D

alkoholittomat..
Mt.Dew ja Mt.Dew code red
Vanilla Coke
Dr.Pepper (ma 'opetin' itseni tykkaamaan tosta ja nykyaan rakastan makua)
pepsi twist
Fanta
tavallinen cokis (kesto suosikki)
Nii ja ihan pakko sanoo noista hinnoista.. et 3x12 tolkkii limpparii maksaa taalla jenkeissa 8$

Alkoholiset :)
suomi-viina
tequila pelkalla sitruunalla suolaa ei tarvita
tyrnavan pottu-viina (on muuten ton tehtaan omistaja ihan perheen tuttu!!)
pirtu lammittaa
pontikkaa on tullu sillon tallon maisteltua..
suomalaiset oluet (paitsi lapin-kulta)
labatt blue (kanadalainen olut)
Heineken

en tykkaa 'lantrata' kirkkaita vaan nautin ne yleensa puhtaana (no mita ny pirtun ja pontikan kans oli vaha pakko 'laimentaa' mut muuten en)

lisaan listaa ku tulee lisaa mieleen..:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FlashMaster
Tiesitkö, että pepsi max on melkein sama asia kun cocacola light? Oma lempparini on kuitenkin tavallin cocacola. Ei American cola tai muut halvemmat litkut.
Häh? Mitä vikaa Rainbow Colassa tai First Choice Colassa on? :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Häh? Mitä vikaa Rainbow Colassa tai First Choice Colassa on? :D
First Choice on ihan hyvää ja Rainbow menettelee vielä, mutta VIP-kola on kamalimman makuista kolaa mitä olen maistanut. Ei niinkään limsaa, sillä olen maistanut aikoinaan Hartwallin Venäjälle purkittamaa lanttu-limsaa. Hyi v*ttu! :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
No hoh! Mitä seuraavaksi: hapansilakkalimonadia?!?
No ihan totta tuo oli. En ole ihan varma oliko kaali vai lanttulimsaa mutta kuitenkin. Semmoisessa rumassa tölkissä vielä. Kelpasi varmaan venäläisille :p

Mäkin oon kyllä joissain kaupoissa nähnyt jotain hapankaalimehua/limsaa/mitälie, ihan tölkkitavarana. Ei oo kyllä tullut mieleenkään maistaa. Saattais olla melkonen makuelämys.. :D Tölkki on tosiaan aika venäläisen näköinen, eli kohderyhmänä lienee kolhoosimummot jotka on jo maku&hajuaistinsa mahorkalla turmelleet..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Mäkin oon kyllä joissain kaupoissa nähnyt jotain hapankaalimehua/limsaa/mitälie, ihan tölkkitavarana. Ei oo kyllä tullut mieleenkään maistaa. Saattais olla melkonen makuelämys.. :D Tölkki on tosiaan aika venäläisen näköinen, eli kohderyhmänä lienee kolhoosimummot jotka on jo maku&hajuaistinsa mahorkalla turmelleet..

Siitähän voi tehdä keittoa! Sekaan pari perunaa ja mjotain lihaa (jauhelihaa esim.) ja muita kasviksia. niin tölkkikeitto on valmis! Voi juoda suoraan tölkistä!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit
viime aikoina Red Bull lisännyt suosiotaan. :p
Liquit tekee tuon tahallaan, kun tietää, että Kööpenhaminassa on Red Bull laitonta :p Yritin kerran kahvilassa ostaa Red Bullia, niin tarjoilija haki jonkun johtajan paikalle selittämään Tanskan energiajuomapolitiikasta.

This month i've been mostly drinking vesi. Kunhan lopetan itserääkkäyksen, marssin oitis paikalliseen nauttimaan pari tuoppia irlantilaista mämmiä.

Hmmm...

Alkoholittomat:

Pepsi Twist
Coca-Cola Light Lemon
Coca-Cola
Pepsi
Sprite
Fanta
Sprite Zero ("color changes nothing"...? hmm)
Pommac
Ed

Olen (ainakin toistaiseksi) absolutisti :D

No alhoholittomista Cola, Pepsi, Batteryt ja Red Bullit ja alkoholijuomista on vaikea sitten sanoa. Melkein kaikki menee :).

Tuo Pepsi X on ihan jees. Varsinkin kun en pidä kahvista enkä guaranan (vai mikä salanimi sillä Battery, Red Bull jne virtsalla onkaan) mausta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Tuo Pepsi X on ihan jees. Varsinkin kun en pidä kahvista enkä guaranan (vai mikä salanimi sillä Battery, Red Bull jne virtsalla onkaan) mausta.
Kai tuota on jo ihan normaalin marketin hyllyillä sielläkin?

Ylös Bottom