Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lepää rauhassa Gösta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään ylex:ssä klo 23.00 muisto-ohjelma Göstasta ja Leevistä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Keskiviikko-kokoelma löytyy jo monesta kodista, mutta hyvä vain jos ihmiset heräävät hankkimaan mieluistaan musiikkia. Isäni on soitattanut minulle Leevi and the Leavingsia siinä määrin, ettei sitä ole vapaa-ajalla tullut kuunneltua, mutta kieltämättä oivaltavia biisejä Gösta teki. Tuotanto on aina ollut tekijäänsä tutumpi.

Juu-u. Tätä kautta ne uutiset minulle tänne Tanskaan kantautuvat. Kuulin että nyt myös Viking Linen Cinderella-alus on viimein liputettu Ruotsin puolelle. Nyt siis sekä tähtiristeilyt että tähtiartistit ovat ajautuneet autuaampiin satamiin.

Gösta teki kyllä parasta musiikkia mitä suomesta löytyi. Nyt tuotanto sitten katkesi :(

Lepää rauhassa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Musiikkihan ei onneksi katoa mihinkään.
En sitä tarkoittanutkaan. Ja Gösta kyllä teki sitä enemmän kuin riittämiin. Mutta ikävää on siis se, että uutta musiikkia häneltä ei voi enää odotella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
En sitä tarkoittanutkaan. Ja Gösta kyllä teki sitä enemmän kuin riittämiin. Mutta ikävää on siis se, että uutta musiikkia häneltä ei voi enää odotella.

Joku kokoelma todennäköisesti tulee vielä levy-yhtiöltä. Göstän muisto levy. 40 Göstintä!
Itse en kyseistä bändiä hirveästi kuunnellut, mutta perheenjäsenet kuu ntelevat, joten siltä ei ole voinut välttyä. Kyllähän Göstän sanoitukset ovat ainakin niin hyviä ja hauskoja samaan aikaan ettei voi olla tykkäämättä.

TOP 40 -listalle on palannut kolme eri levyä (tai kokoelmaa) Leevi & the Leavingsiltä. Kappas.

Ylös Bottom