Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lets go shopping! Pelikaupoista siis

Minä ostan pelini yleensä cdonista tai huuto.netistä,anttilasta,play.comista.Inhoan dosea kallis ja paska kauppa.
 
Uudet pelit konsolinetistä, konsolifinin bannerin kautta tottakai. Kun tulee kuitenkin ensin katseltua mitä mieltä porukka on täällä ko. peleistä ollut. Käytetyt haen VPD:stä. Pakko myöntää, että joskus oon funstationista ja anttilastakin pelejä ostanut, mutta kyllä konsolinetin palvelu on parasta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Surerbug
Inhoan dosea kallis ja paska kauppa.
En ole samaa mieltä. Dosesta olen usein saanut pelit julkaisupäivänä ennakkovaraajan halpaan hintaan. Palvelu on myös erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista. Puhun nyt Mikonkadun Dosesta...

VPD ja Filmifriikki ovat myös ensimmäisinä ajatuksissani uusien pelien julkaisujen lähestyessä...
 
Rollossa viihdekuskuksesta (mukavat myyjät ja kiva paikka) ja netissä ata's PC:stä tai VPD:stä. Tämä nyt ei peliliike ole mutta huuto.netistä joskus.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Rollossa viihdekuskuksesta (mukavat myyjät ja kiva paikka)
Siellä on kyllä kieltämättä ihan asiallinen palvelu. Myyjät tulevat jopa kysymään, josko voisivat jotenkin auttaa. Ja vaihtopelejäkin löytyy kiitettävästi, joulun aikaan löyty vielä Dreamcast-pelejäkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
Uudet pelit konsolinetistä, konsolifinin bannerin kautta tottakai.
Hienoa! Opetelkaa muutkin käyttämään bannereita - niiden kautta pääsee helposti ja vaivattomasti suoraan kauppiaiden sivuille.
 
Vasta tällä viikolla oon huomannut, että konsolinet.fi:ssä ei tule postikuluja ollenkaan pelitilauksissa! Sillähän pitäisi mainostaa jo etusivulla, hinnat on muutenkin alhaiset ja nettikauppojen syntiä - kalliita postikuluja ei ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Vasta tällä viikolla oon huomannut, että konsolinet.fi:ssä ei tule postikuluja ollenkaan pelitilauksissa! Sillähän pitäisi mainostaa jo etusivulla, hinnat on muutenkin alhaiset ja nettikauppojen syntiä - kalliita postikuluja ei ole.

TÄH? You're kidding? Siinä nimittäin aikalailla SE syy miksen osta pelejä netistä, postikulut nostavat hinnat kuitenkin tavallisten kauppojen skaalaan vaikka muuten olisivatkin olleet edullisempia. Jo on kumma jos postimaksuja ei ole ja siitä ei vaivauduta kertomaan kenellekkään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
TÄH? You're kidding? Siinä nimittäin aikalailla SE syy miksen osta pelejä netistä, postikulut nostavat hinnat kuitenkin tavallisten kauppojen skaalaan vaikka muuten olisivatkin olleet edullisempia. Jo on kumma jos postimaksuja ei ole ja siitä ei vaivauduta kertomaan kenellekkään.

Sitä samaa minäkin ihmettelen, että minkä ihmeen takia tätä ei käytetä apuna mainoksissa ja konsolinetin markkinoinnissa? :confused:

suora lainaus sivuilta:
"Ennakkomaksu: Hinta: Kirje: 0 euroa"
 
VPD, Player one pääasiassa.... Sitte täällä käpylä Hämeenlinnas paras pelien ostopaikka varmaan on Prisma ja cittari.
 
eniten tulee käytettyä huuto.net jos sielt ei löydy ja kaikki heräte ostokset tai pakko hankinta pelit sieltä kaupaasta mikä sattuu tielle tulemaan, ei kauppojen uusien pelien hinnoissa kummiskaan niin paljon eroa ole.
 
Gameparadise on muuten todella hyvä paikka ostaa pelejä. Itse olin ainakin tyytyväinen paikanpäällä Turussa käytyäni.
Konsolinetistä on tullut myös ennakkotilattua, mutta jo julkaistuja tuotteita haen yleensä VPD:stä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Sitä samaa minäkin ihmettelen, että minkä ihmeen takia tätä ei käytetä apuna mainoksissa ja konsolinetin markkinoinnissa? :confused:

suora lainaus sivuilta:
"Ennakkomaksu: Hinta: Kirje: 0 euroa"
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
TÄH? You're kidding? Siinä nimittäin aikalailla SE syy miksen osta pelejä netistä, postikulut nostavat hinnat kuitenkin tavallisten kauppojen skaalaan vaikka muuten olisivatkin olleet edullisempia. Jo on kumma jos postimaksuja ei ole ja siitä ei vaivauduta kertomaan kenellekkään.

Jaa, että sitä ihmettelette ettei muka käytetä hyväksi markkinoinninssa..kattokaahan pojat tän foorumin konsolinet:in banneri mitä siinä lukee..

POSTIKULUT ALK. 0,-

Missäs teidän silmät oikeen on?:D :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nupe_31
..kattokaahan pojat tän foorumin konsolinet:in banneri mitä siinä lukee..

Missäs teidän silmät oikeen on?:D :rolleyes:

Katohan sinä poika viestin päivämäärää ja mitä siinä lukee...

Pidetään ne omat simmut vaan ihan auki!
 
Ylös Bottom