Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Level7 Gaming Cafe

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Level7 Gaming Cafe

havukainen sanoi:
Tilt.tv:ssä näkyi joku pelaavan Dance Dance Revolutionia. Onko siellä kyseinen arcade-laitekin vai mistä lienee kysymys? Ainakaan level7:n sivuilla en huomannu mitään mainintaa asiasta.

Jos siellä on moinenkin mahdollisuus niin joutuu tutustumaan aiheeseen ihan paikan päällä :p

Kyseessä ei ole arcade-laite, vaan Stepmania-ohjelma sekä Cobalt Flux -alusta. Kyseinen alusta on siis juuri metallista ja Lexanista (tm) padi, jolla on hintaa toimituksineen lähemmäs 400 euroa. No, olen tuolla kerran käynyt pelaamassa ddr:ää lähinnä sen takia, että halusin testata tuon Cobalt Fluxin. Eipä ole enää tarvetta tuolla käydä, koska tällä viikolla pitäisi oman Cobalt Fluxin kotiovelle saapua.
 
Vastaus: Level7 Gaming Cafe

Tämähän nyt on jo hävyttömän vanha thread yms. mutta kun satuin eksymään tänne, niin päätin jopa kommentoida (kun joku tätä on toukokuussa näköhään jatkanut).

En nyt tiedä lukeeko Sarinekaan enää tätä threadia, mutta ei ole Bluekaan enää mukana tuossa kahvilassa ;). Ja muutenkin olemme jo itseasiassa päässeet siitä konkurssi-kynnyksestä yli eli jos ei jotain todella yllättävää tapahdu, niin kyllä me pystyssä pysytään.

Se DDR homma pitäisi mennä niin, että jos niitä alkuperäisiä biisejä käyttää ne pitää omistaa. Fanien tekemissä biiseissä ei ole tekijänoikeusmaksuja yms. Kyllä ne selvitettiin heti alussa ;).

Ymmärrän itseasiassa ihan hyvin tuon pointin, että jotkut haluaisivat testata uusia pelejä yms. ja tottakai siinä on järkeä, mutta suosion kannalta mikään ei tule LÄHELLEKÄÄN Counter-strikea ;). Ei sillä että itse rakastaisin kyseistä peliä, mutta paha se on panostaa asioihin joiden takia kuolee nälkään (eli paikka ei tuota mitään =).

Suomessa aktiivisista moninpelaajista varmaan melkein puolet pyörii counter-striken piirissä, sen jälkeen käyttäjämäärältään tulee varmaankin warcraft 3 tai Day Of Defeat. Tämä nyt koskee ainoastaan moninpelejä, jotka muodostavat kuitenkin isoimmman osan meidän asiakkaista. Yksinpelaajissa on myös se hankala puoli, että kun meillä tällä hetkellä on hyvät tiedotuskanavat näiden isojen moninpelien yhteisöihin, niin yksinpelaajia on vaikeampi tavoittaa. Eli jos hankkisimme jotakin uutta kahvilaamme, on huomattavasti vaikeampaa tiedottaa siitä yksinpelaajia. Sama oikeastaan tapahtui meidän DDR:n kohdalla. Se on ainakin nykyään laadultaan parempi kuin normaali arcade (tämä on tottakai mielipide-kysymys), mutta itse en edes kuule musiikkia arcadella kun on tottunut kahvilan laitteisiin. Ja silti meillä käy hyvin vähän DDR-pelaajia. Eli se DDR toimii cobalt flux-padilla, valkokankaalla ja kaiuttimilla. Noita nettisivujen tietoja pitää uusia tässä lähiaikoina (heti kun joutaa tekemään ne muutokset), nimittäin emme itsekään ole tällä hetkellä tyytyväisiä siihen tietoon mitä sieltä löytyy (tai ei löydy).

Ja uusien pelien lisäämisessä on se "paska juttu", että se teettää meille (lue: minulle) paljon lisätöitä. Sillä pelit joudutaan tietenkin asentamaan jokaiseen koneeseen ja sen lisäksi joudun tehdä paljon muita säätöjä, varsinkin jos haluan että esim. ne savet siirtyy käyttäjätietojen mukana. Ja Half-Life 2:ssa kävi loppujen lopuksi niin, ettei kukaan käyttänyt edes save-tilanteen siirtymistä juurikaan hyödykseen ;). Tiedottaminen kyllä vaikuttaa tuohon, sitä en kiellä.

Konsoleissa myös vaikuttaa se, että todella harvoin kukaan tulee pelaamaan meille vain konsolia. Meiltä löytyy oikeastaan vain kourallinen pelaajia jotka käyttävät jäsenien ilmaista xbox-pelaamista hyväkseen. Itse kyllä asiakkana käyttäisin sitä todennäköisesti paljon enemmän.

Comptonin nimenkin tunnistin, sen takia tuo viittaus HL2:een btw ;).

Jäiköhän tosta vielä jotakin pois? =D.

Janne "Hunis" Hyytiä
 
Ylös Bottom