Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Levottomuudet maailmalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandicoot
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Levottomuudet maailmalla

Eli ei ne idiootit, ei ne asehullut, ei se raha, ei pelko eikä öljy, vaan videopelit.

Aamen. Ollaan me piru vie pahoja ihmisiä täällä foorumilla. Taidankin polttaa pelikonsolini, lautapelini ja tietokoneeni ja liittyä yhdysvaltain merijalkaväkeen, että pääsen kylvämään napalmia afganistaniin. On sitten kaikki Karpelat ja Räsäset tyytväisiä, että saatiin yhdestä turmiolle ajautuneesta kunnollinen kristillisten länsivaltioden suoraselkäinen edustaja.

Te muut. Hävetkää!

Mahdollisesti tällaisten uutisten käsittelyyn oli vanhempikin ketju, mutta jatketaan tämän uuden ketjun jatkoksi. Hilpeät uutiset maailmalta jatkuvat:

EI SOVI HERKKÄHERMOISILLE

Lapsivaimo kuoli - sukupuolielimet repesivät
Torstai 8.4.2010 klo 12.27

Pakkonaitettu 13-vuotias jemeniläistyttö kuoli vain viisi päivää häiden jälkeen sukuelinten repeämisen ja verenvuodon takia.

Ihmisoikeusjärjestöjen mukaan Ilham Mahdi al-Assi kuoli viime perjantaina al-Thawran sairaalassa Hajjan maakunnassa Jemenissä. Tyttö oli vihitty avioliittoon maanantaina.

Ilhamin kuolema on taas jälleen yksi räikeä esimerkki lapsiavioliittojen seurauksista.

Viime syyskuussa 12-vuotias jemeniläistyttö kuoli synnytykseen. Jemenissä on hyväksytty laki, jonka mukaan tytön pitäisi olla vähintään 17-vuotias naimisiin mennessään. Lakia ei ole kuitenkaan pantu vielä täytäntöön vanhoillisten vastustuksen vuoksi.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010040811436144_ul.shtml

Itse olen melko sanaton. En tiedä pystyvätkö muut asiasta keskustelemaan?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mahdollisesti tällaisten uutisten käsittelyyn oli vanhempikin ketju, mutta jatketaan tämän uuden ketjun jatkoksi. Hilpeät uutiset maailmalta jatkuvat:

EI SOVI HERKKÄHERMOISILLE

Njaa. Eipä kummempia tunteita ainakaan itsellä herätä. Noita saanut lukea jo sen verta. Sairaitahan noiden "kulttuurin rikastuttajien" teot on eikä kukaan tunnu tekevän mitään asialle. Mielenkiinnolla odotellaan, josko ihan tänne Suomeen saataisiin samankaltaisia tapauksia, kerta Thor ja kumppanit niin erilaisia kulttuureja arvostavat ja haalivat meille niitä lisää.
(nyt tulee se perinteinen rasismi leima;))

No levottomuutta maailmallahan se tämäkin..

Mitäpä tuohon voi sanoa? Varmasti osa ikivanhaa kulttuuria naittaa alle murrosikäisiä tyttöjä vanhoille miehille, mutta eettisesti taas "hieman" kyseenalaista, varsinkin kun tavalla on tuollaisia seurauksia. :(

Ylös Bottom