Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Levy ei toimi

Ei jaksa edes vaivautua hakuun, kun on oikeasti aikamoinen hätä..
Kaveri juuri tänään lainasi minulle NHL 10:n, oli ollut repussa ja siellä tullut noin 3 huomattavaa jälkeä ja yksi paha naarmu. Levy oli irronnut ja nyt "disc is unreadable". Pyyhin sen siihen tarkoitettuun rättiin, puhalsin ja "kiillotin" mutta ei toimi.

Mistä paikka joka korjaa levyn nopeasti ja halpaan hintaan? Oisko konsolinet hyvä, 5e korjaus, mutta mikä kesto? Voisi kyllä vinkkejäkin heittää, mutta taitaa jäädä viimeiseksi lainaukseksi sitten.
 
Vastaus: Levy ei toimi

Ei jaksa edes vaivautua hakuun, kun on oikeasti aikamoinen hätä..
Kaveri juuri tänään lainasi minulle NHL 10:n, oli ollut repussa ja siellä tullut noin 3 huomattavaa jälkeä ja yksi paha naarmu. Levy oli irronnut ja nyt "disc is unreadable". Pyyhin sen siihen tarkoitettuun rättiin, puhalsin ja "kiillotin" mutta ei toimi.

Mistä paikka joka korjaa levyn nopeasti ja halpaan hintaan? Oisko konsolinet hyvä, 5e korjaus, mutta mikä kesto? Voisi kyllä vinkkejäkin heittää, mutta taitaa jäädä viimeiseksi lainaukseksi sitten.

Itse voin lämpimästi suositella tuota konsoli.netin palvelua. Lainasin veljelleni pelattavaksi Dragon Age Orginsin sitten se raivopäissään heitti levyn huoneen poikki ovikynnyksen kautta lattialle tuloksena levyyn tuli kymmeniä pieniä naarmuja. Konsoli.net korjasi 5€:a vastaan levyn uutta vastaavaan kuntoon. Päältä päin korjausta ei edes silmällä huomaa. Korjasi minulla myös "Disc unreadable"-ongelman. Huomaa kuitenkin että tuo heidän korjausmetodinsa ei toimi kauhean syviin naarmuihin, eli mikäli jälki ulottuu datakerrokseen ei mikään korjaaminen auta!
 
Vastaus: Levy ei toimi

Huomaa kuitenkin että tuo heidän korjausmetodinsa ei toimi kauhean syviin naarmuihin, eli mikäli jälki ulottuu datakerrokseen ei mikään korjaaminen auta!

En osaa lähteä sen syvyyttä sanomaan, enkä oikeen kuvaakaan ottamaan.
Sen verran voin kuitenkin sanoa että peli tilttaa siinä vaiheessa kun se imee tietoja EAn servuilta.
Eli mitä datakerrosnaarmu sitten aiheuttaa? Lähteekö semmoinen peli edes pyörimään?

4 rumaa jälkeä sai aikaan. Saatana sentään.
 
Vastaus: Levy ei toimi

En osaa lähteä sen syvyyttä sanomaan, enkä oikeen kuvaakaan ottamaan.
Sen verran voin kuitenkin sanoa että peli tilttaa siinä vaiheessa kun se imee tietoja EAn servuilta.
Eli mitä datakerrosnaarmu sitten aiheuttaa? Lähteekö semmoinen peli edes pyörimään?

4 rumaa jälkeä sai aikaan. Saatana sentään.

Kannattais sentää sen verran kaverin pelejä arvostaa, että ei kohtele niitä miten sattuu. Sinuna menisin vaan kauppaan ostamaan uuden NHL 10 kaverille, niin säilytät sentään kasvos. Ei se korjaamalla entiselleen enään palaa, vaikka ulkoapäin näyttäis siltä...
 
Vastaus: Levy ei toimi

En osaa lähteä sen syvyyttä sanomaan, enkä oikeen kuvaakaan ottamaan.
Sen verran voin kuitenkin sanoa että peli tilttaa siinä vaiheessa kun se imee tietoja EAn servuilta.
Eli mitä datakerrosnaarmu sitten aiheuttaa? Lähteekö semmoinen peli edes pyörimään?

4 rumaa jälkeä sai aikaan. Saatana sentään.


Eli siis datakerroksessa nimensä mukaan on säilöttynä data. Tuon korjauskelvollisuuden näkee ihan maalaisjärjellä siitä levyn kunnosta. Hirveän syviä eivät naarmut saa olla muuten korjaus on aivan turhaa. Kokeile sormella siitä naarmun yli ja jos tunnet siinä "syvänteen" on levy melko varmasti aikas turhaa yrittää korjata.

E:Mikäli datakerrokseen ulottuu naarmu on data kyseisessä osiossa pilalla, tämä ilmenee tilttaamisena AINA TIETYSSÄ KOHTAA peliä. Mikäli voit, kokeile asentaa peli Xboxin kovalevylle ja koita pelata kovolta.
 
Vastaus: Levy ei toimi

. Ei se korjaamalla entiselleen enään palaa, vaikka ulkoapäin näyttäis siltä...

Kuinkas niin :confused:? Itse korjasin konsolinetissä oblivionin (joka oli oma peli tietenkin) oli täynnä naarmuja+ yksi todella iso koko levyn ympäröivä. Ei voinut asentaa kovolle kun 44% stoppas ja sanoi että naarmu tai likainen levy, ja tietyssä paikkaa tilttasi. Konsolinetissä sanoivat ettei ole varmaa toimiiko mutta hyvin toimii eikä tuota yhtä naarmua nää enään kunnolla. Hieman tarkemmin kuin katsoo niin näkee. Sitä edelleen ihmettelen että miten niin ei entiselleen palaa? Jos ei ala toimimaan niin suosittelen kyllä korvaamaan pelin kaverillesi jamaikan asukas.
Edit. Uskon että vahinko on ollut että irronnut kotelossaan ja mennyt rikki. Kuka hullu kaverin pelejä rikkoo?
 
Vastaus: Levy ei toimi

Kannattais sentää sen verran kaverin pelejä arvostaa, että ei kohtele niitä miten sattuu.

Sinuna lukisin sen verran alotusviestiä, että tajuaisin mitä on käynyt.
Levy repussa > kirjoja vähän väliin päällä ja alla, asettaa välillä lattialle ja välillä heittää hiljaa vauhtia niskaan. Se saattoi olla irti jo ennen kuin itse sain sen käsiini. Täysi vahinko kyseessä.

Enkä tuntenut mitään syvännettä siinä, näyttäis olevan vaan joku pintanaarmu, joka kuitenkin pysäyttää pelin. Asennustakaan peli ei edes anna aloittaa. 0% completed > ihan pienen hetken päästä jo sanoo että joko naarmuinen tai paskainen levy.
 
Vastaus: Levy ei toimi

Jos asut Tampereella päin niin siellä (oliko se) Aaltosen kadulla päin on semmoinen gamehouse liike, sielläkin mun käsittääkseni tehdään tota levyn hieontakorjausta... Varmaan pääsisit nopeammin jos sinne veisit kuin lähettäisit jonnekkin nettikauppaan...
 
Vastaus: Levy ei toimi

Jos asut Tampereella päin niin siellä (oliko se) Aaltosen kadulla päin on semmoinen gamehouse liike, sielläkin mun käsittääkseni tehdään tota levyn hieontakorjausta... Varmaan pääsisit nopeammin jos sinne veisit kuin lähettäisit jonnekkin nettikauppaan...

En asu Tampereella, enkä edes lähellä. Muistaakseni tuo GameHouse oli melkosen kusinen muutenkin.
 
Ylös Bottom