Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lidl:n Bench-kotiteatterisetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja airedoion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

airedoion

New Member
Ostiks kukaan muu tätä halpaa pakettia Lidl:stä?

Aamulla tuli haettua ja nopiastihan ne meni. (Sain vissii seittemännen kymmenestä)

Odotukset oli korkealla ja sitä edesautti se, että paketti painoi 17kg!!

Nyt kun sain viritettyä paketin, niin olen melko tyytyväinen. Aluksi oli ongelmia, kun ei saanut surroundia toimimaan, mut kyl loppupeleis sain. (pelkäsin, et tuli "sika säkissä" ostos :D)

Aika halvat oli, kun kaiuttimet ovat kuiteskin 20w ja subbari 30w.

Muiden mielipiteitä, vai oonko ainut, joka hankki ton setin ? :rolleyes:

Vastaus: Lidl:n Bench-kotiteatterisetti

extreme_02 sanoi:
...vai oonko ainut, joka hankki ton setin ? :rolleyes:
I sure hope so.

Ei millään pahalla, mutta näitä Lidlin kaltaisia pakettihässäköitä kannattaa välttää viimeiseen asti, jos haluaa oikeasti muutakin kuin pelkkää sinnepäin-kotiteatteria. Säästämällä hivenen enemmän rahaa ja rakentamalla kokonaisuutta pienissä erissä, saapi huomattavasti laadukkaamman HT-setin itselleen, jota ei ihan heti tarvitse vaihtaa. Harva vain jaksaa moiseen ryhtyä.

Nopsa pikahalpissetti on houkutteleva, mutta varsinkin hifipuolella petollinen laatua odottavalle.

Pelkästään pelikäyttöön hankittu halpissarja joka ajaa asiansa hienosti:

CREATIVE Inspire GD580

Dolby Digital, DTS ja Dolby Surround Pro Logic II. Äänet kulkee valokaapelia pitkin pleikkarista ja xboxista suoraan vahvistajalle ja subbari antaa sopivasti syvyyttä peli-iltoihin (naapurit kiittävät!).

Ei kai tuo ole se sama kotiteatteripaketti jota TM testasi tässä taannoin? Eivät erityisemmin ilahtuneet sen ominaisuuksista, joten palauttivat testipaketin Lidliin ja saivat tyytyväisyystakuun ansiosta rahat takaisin :)

Kuitenkin tuolla rahalla minun valinta olisi jostain vanha käytetty vahvistin ja kaiuttimet. Ei mitään hifiä nekään, mutta kyllä viisitoistavuotiaat kolmitiekaiuttimet varmasti äänenlaadussa nämä halvat "miljoona satelliittiä ja yksi halpa subbari" paketit voittaa.

:(

No, mun mielest näist lähtee suht kirkas ääni ja onneks näis on kolmen vuoden takuu, et ei sillee haittaa.

Ja mun mielest 69e ei oo paha näist, vaikka ovatkin jotai lidl-scheissee.

Kunnon laitteist joutuis kuiteski maksaa ittesä kipeeksi ja siihen mulla ei oo varaa - vielä :D

Mä en vaan tajuu just tota että jos joku on ostanut "halpis" setin vaikka lidlistä ja kehuu sitä että HÄNEN mielestään on hyvä ääni ja onko muilla samaa settiä ym. Niin miksi aina pitää jauhaa tuota "Paskat vehkeet... mun 500 euroa maksava setti on paljon parempi, oisit säästäny tämmöseen ja ostanu kunnon vehkeen". Ehkä joku haluaa ostaa vain halvan setin eikä tarvitse mitään megajööti kolomosta :D

extreme_02 sanoi:
No, mun mielest näist lähtee suht kirkas ääni ja onneks näis on kolmen vuoden takuu, et ei sillee haittaa.
Täytyy vaan toivoa että se kestää vielä sen kolmen vuoden jälkeenkin, kun kaikki aina hajoaa heti kun takuu loppuu :)

Sarine sanoi:
Täytyy vaan toivoa että se kestää vielä sen kolmen vuoden jälkeenkin, kun kaikki aina hajoaa heti kun takuu loppuu :)

Niin ja eikä se sitten enää vituta niin paljoa, vaikka hajoasivatkin sitten takuun jälkeen. Ei ne niin paljon kuiteskaan maksanut.

Totta.
<edit>true true</edit>

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom