Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Light Boy Advance

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ghegs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse olen ainakin kuullut kyseisestä lamppulisäosasta varsin positiivisiakin kommentteja, mutta en ole itse vielä kyseistä värkkiä päässyt testailemaan, joten paha sanoa.

Ehkäpä joku muu osaisi sanoa hieman paremmin jotain asiaan.

- Esa

Olen omistanut kyseisen laitteen ja hyvinhän se toimi. Kyllästyin siihen, koska painoa ja kokoa tulee konsolile sen verran runsaasti, että joutuisin ostamaan hopparit, jos haluaisin kuljettaa konetta mukanani.

Laite myös varjostaa harmillisesti osan kuvaruudun yläreunasta pimeäksi.:(

En kirveelläkään nyt muista mikä suurennuslasilamppu mulla on (tuli jossain isossa Advance-paketissa missä oli linkkikaapelikin ym.) vaan se on kyllä ihan surkea.

Itse omistan jonkun Gamesterin lamppu/suurennuslasin, ja se jättää ikävästi ruudun yläosan pimentoon. (Castlevaniassa kuultua: "Ai mulla olikin vain noin vähän lifea jäljellä?")

Yksi pikkulamppu (vai mikä ledi se nyt on) hökötyksen yläosaan lisää niin olisi mainio vehje. Miten voi olla näin vaikeaa saada yksinkertaista, kunnollista, kaikenkattavaa lamppua?

Minulla on myös tämä Gamesterin vehje. Olisihan se ihan kiva saada sinne ylöskin ledi/lamppu, laitetta kun pitää pitää niin luonnottomassa asennossa jos haluaa koko ruudun nähdä. Se suurennuslasi on kyllä ekstraa.

Selviäisin kyllä ilman suurennuslasiakin, mutta onhan se hyvä lisä. Jos saisi sellaisen vehkeen että siinä yhdistettu lamppu ja suurennuslasi, mutta niin että voi valita käyttääkö vain toista tai kumpaakin.

Löysin myös tuon Gamesterin laitteen luonnottoman asennon, kyllähän se toimii niin kauan kun ei liiku ettei vehje putoa takaisin normaaliin asentoonsa, ja se etureuna tulee ruudun tielle ikävästi.

Mulla alkaa menemään ihan tosissaan hihat kun GBA vaatii valoa ympärilleen. Jos en pian saa jotain taustavaloratkaisua niin myyn koko häkkyrän helkuttiin! Ei oikesti jaksa kauaa enää nappaa etsiä sopivaa valoa pelaamiseen! :mad:

Nykon Worm Light on kyllä ehdottomasti paras lisävalo GBA:lle. Itse menin hetken mielenhäiriössä myymään omani, jotta voisin ostaa "paremman" :(.

Jossain vaiheessa tietty voisi väsätä jonkinlaista lisävalotestiä, mutta se olisi käytännössä vähän vaikea toteuttaa... Ehkäpä se voitaisiin järjestää niin, että kaikki te eri lisävalojen omistajat lähettäisitte omat arvionne minulle GBA-lisävaloistanne?

- Esa

Onko kukaan kokeilut Sharklightiä?

Sharklight ja Wormlight voisivat olla ihan toimivia, mutta miten niillä pelataan, kun se lamppuhan on siinäkuvaruudun päällä? Eihän siinä näe mitään tai pidetäänkö GBA:ta ihan ihmeellisessä asennossa?

Flamer: Minä ainakin pelasin niin, että käänsin GBA:n suoraan kasvojani kohti, taitoin lampun osoittamaan suoraan ruudun keskelle, ja taitoin lamppua vielä vähän ylös, ettei se olisi ruudun tiellä. Olikohan tuo nyt tarpeeksi vaikeasti selitetty? :)

Light Boy Advancen voidaan olettaa olevan varsin hyvä, kuska se on Nintendon itsensä kyhäämä. Ainoa miinus voi tulla kylläkin todennäköisesti siitä että se on varsin raskas. Worm Light näyttää kyllä kevyelle ja varsin näppärälle valoratkaisulle.

Niin. Tuntuu että viime aikoina ei olla muuta kuin venattu. Ensin venattiin niin tiukkaan GBA:ta. Nyt täytyisi jaksaa vielä vähäsen aikaa venata GmaeCubea, mutta lähellä se on:)

Joku sanoi:

"Sitä saatkin venata"

Enpä voi tuohon sanoa kuin että parhaimmillaan vain helmikuun loppuun, pahimmillaan huhtikuulle.

Ylös Bottom