Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Liian helpot pelit

rioichi

New Member
Onkos kenellekkään ikinä tullut sillaista oloa että joku peli on vaan liian helppo ettei ole oikeestaan minkäänlaista vaikeustasoa.

Perustin ketjun ihan uteliasuuttani. Itellä ei tule mitään peliä mieleen.
 
Vastaus: Liian helpot pelit

Prince of Persia on suht helppo, vaikka toisaalta ymmärrän miksi. :)

Nykypelit ei minusta muutenkaan ole mitenkään erityisen vaativia, ellei sitten ala hakemalla hakemaan saavutuksia yms. Poikkeuksia löytyy, mutta turhauttavaa pelaaminen ei enää ole kuten männä vuosina.
 
Vastaus: Liian helpot pelit

pelit ei ole koskaan liian helppoja.
minulle helppous on jopa suuri houkute ostamiselle.
esim juurikin princestä ja fable 2:sta kiinnostuin heti kun selvisi ettei pelissä voi kuolla.
myös eternal sonata alkoi kiinnostaa heti kun sain selville että se on helppo.

japsi ropeja kun olisi kiva pelata tarinoiden takia mutta yleensä ne vaatii jossain vaiheessa niin suurta grindausta parempien levujen toivossa että pääsee jonkun pomon läpi.
sonatassa ei tarvinnut grindailla vaikkakin sellainenkin paikka löytyy piilotettuna jossa sitä saa harrastaa niin paljon kuin haluaa.
 
Vastaus: Liian helpot pelit

No onhan se kivaa ajan tappoo sellaset helpot pelit, mut kyl sit taas kaipaa välil kunnon haastetta.
 
Vastaus: Liian helpot pelit

Itse koen pelaamisen rentouttavana, samoin kun toiset lukee tai katsoo TVtä rentoutuakseen.. Pelaan jo senkin vuoksi suhteellisen helppoja, vähemmän syvällisiä pelejä jotka voi lopettaa milloin vain. En muutenkaan tajua mitä kivaa on pelata peliä jonka vuoksi joutuu hermoilemaan päästäkseen eteenpäin.. no, huvinsa kullakin.
 
Vastaus: Liian helpot pelit

The Godfather 2.. Helppo kuin mikä. Trophyt saa yhdellä pelikerralla ja muutenkin vain helppo.
 
Vastaus: Liian helpot pelit

pelit ei ole koskaan liian helppoja.
minulle helppous on jopa suuri houkute ostamiselle.
Samoilla linjoilla. Minua kiinnostavat pelit (lähinnä räiskintä) vain ovat yleensä (ainakin jos haluaa kerätä palkinnot:p) niin vaikeita, että harrastus on aika tuskaa välillä. Nyt, kun opiskelut on vielä iltapäivisin, niin houkutus pelata myöhään aamuun asti on suuri. Läpi yön valvominen, helvetin monta jättimukia kahvia ja ärräpäät tulevat tutuksi. Mutta se fiilis kun jonkin pelin läpäisee vaikeimmalla tasolla on sen arvoista:)


Mutta liian helppoja pelejä ei olekaan:D
 
Vastaus: Liian helpot pelit

Itse olen sekä hankalien että helppojen pelien ystävä. Esimerkiksi pleikkarilla Valkyria Chronicles piti mennä läpi niin että se oli itselle mahdollisimman vaikea sillä perustasolla millä ensin pelattiin. Myös tietokoneella olen pelannut Total War pelejä kaikista vaikeimmalla tasolla, koska ei niissä muuten meinaa olla haastetta edes.

Toisaalta liian vaikeat pelit sitten ärsyttävät. Esimerkiksi Devil May Cry 4 jäi kesken, koska pelasin pelin puoleenväliin hieman vaikeammalla vaikeustasolla (vaikka en ollut DMC pelejä ennen edes pelannu, olisi pitänyt uskoa "vaikeustaso mittaria") eikä taidot enään riittäneet ja jos olisin halunnut jatkaa helpommalla tasolla niin eihän se tietenkään käynyt. Alusta olisi pitänyt tietysti aloittaa..

Liian helpoista peleistä tulee mieleen GameCuben Luigi's Mansion, joka oli myös omasta mielestäni liian lyhyt. Toisaalta se oli myös viihdyttävä peli.
 
Vastaus: Liian helpot pelit

Ärsyttävän helpot achievementit olivat Battlefield 1942:ssa, mutta suoranaisesti liian helppoihin peleihin en ole XO:lla ainakaan törmännyt.

Tulee mieleen ainoastaan PC-aikoihin pelaamani todellinen klassikko UFO: Enemy Unknown, josta loppui vaikeustasot kesken. Pelasin pelin ties kuinka monta kertaa läpi, mutta lisää vaikeutta olisin kaivannut. Jos joskus kävisi niinkin mukavasti että tuo käännettäisiin konsoleille, niin toivon mukaan saisivat siihen lisää vaikeustasoa mukaan. :)
 
Vastaus: Liian helpot pelit

C64- ja Amiga-pelien kanssa kasvettuaan tuntuivat kaikki Pleikkaripelit liian helpoilta yli 10 vuoden pelitauon jälkeen. Vähän ajan päästä vasta hiffasi, että parempi ehkä näin. Kuusnelosella monessa pelissä pääsi kärjistetysti satojen pelikertojen jälkeen vasta lähellekään loppua. Ja sekin, että aina kuoleman jälkeen piti vielä aloittaa alusta.
 
Vastaus: Liian helpot pelit

Mielestäni ei ole liian helppoja pelejä.. toiset ovat vaan vähän vaativampia kuin toiset ;)
Pari omaa esimerkkiä
-Army of Two menee hetkessä läpi, nyt pelattu 5x 2kk sisään läpi, pari kertaa co-oppina ja A.I:n kanssa. Hyvin miellyttävä ja hauska peli, vaikkakin hieman lyhyt.
-Assassin Creed ei ole helppo, eikä vaikea vaan juuri niin vaativa kuin oma maltti riittää. Kärsivällisyys ja tarkat liikkeet tekee pelistä helpon, hätiköinti johtaa vaan massiiviisiin turpa käräjöihin.
-Fallout 3, kymmenien tuntien eeppinen taivallus. Vaikeusasteita on sen verran kivasti että pelistä saa nautinnollisen haastavan. Ja parasta on se että vaikeusastetta voi vaihtaa keskenpelin.
 
Vastaus: Liian helpot pelit

aika iso osa peleistä on nykyään turhan helppoja ja lyhyitä. vaikka hakis platinumin niin 3-7 päivää jos ei oo mitään aikaavieviä nettitrophyjä. no onneks gamestopissa on kymmenen päivän palautusoikeus niin saa "ilmaisia" pelejä kun käy vaihtelemassa siellä.ja se vitu**aa että joutuu lähes kaikissa pelaaman ensin normaalilla läpi ennen kun vaikein taso aukeaa.
 
Vastaus: Liian helpot pelit

Ei ne pelit liian helppoja ole. Varsinkaan, kun enää ei ole vaan aikaa jäädä veivaamaan yhtä kohtaa montaa tuntia, koska se peliaika viikossa voi olla vain sen muutaman tunnin. Mieluummin menee eteenpäin, kuin jää hankaamaan jotain yhtä kohtaa.

Teille kultasormille löytyy Arcade/PSN tarjonnasta kyllä sitä sadismin ylistyslaulua. :eek:
 
Vastaus: Liian helpot pelit

En ole nykyään enään pelannut "liian helppoja" pelejä. Pelaaminen kun on nykyään mulle ihan vaan rentoutumista ja muutenkin peliaika rajallista, niin en haluakkaan mitään peliä mitä joutuu pelaan hiki valuen ja kirosanat kaikuen. Jos peli on muuten viihdyttävä niin se ei haittaa ollenkaan että se on helppo ja eteenpäin menevä. Jotta peli olisi liian helppo, sen täytyisi todellakin olla semmoinen minkä pelaa silmät kiinnikkin läpi.
 
Ylös Bottom