Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Liiga PES 5

refleksi

New Member
Olisin järjestämässä PES 5 liigaa jos halukkaita löytyy pelaamaan.
Ensimmäiseen liigaan olin suunnitellut 8 pelaajaa jotka pelaavat toisiaan vastaan 2 kertaa, koti- ja vierasottelut! Jokaiselle tulee yht. 14 ottelua.
Ilmoitukset joukkueen ja online nimen kera tähän ketjuun.
Kiitos!
:)
EDIT: Väsäsin jonkilaiset sivut tolle liigalle. www.refleksipes5.bravehost.com
siellä säännöt ja pari esimerkkiä miten liiga tulisi toimimaan! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Liiga PES 5

Ihan mikä jengi vaan. Ellei jengi ole kiinnostunut pelaamaan jotain valioliigaa tai jotain
 
Vastaus: Liiga PES 5

Hola. Barsan jos saisin,olis kivaa.....................

Kaali=Barcelona!!!!!!
 
Vastaus: Liiga PES 5

Voisin olla jopa kiinnostunut. Mutt sit mun täytyy saada olla Brasilia ja Barcelona ko siel on Ronaldinho ja se on maailman paras. :eek:

No totta puhuen voin tulla mukaan?
Joukkoeina bayern munchen / italia.

Miltä kuulostaa?
 
Vastaus: Liiga PES 5

Voisin ihan piruuttain tulla mukaan että saa tuo PES myös huomiota, pelaamisen osalta on mennyt melkein kokonaan Battlefieldin puolelle. Ja pitäähän siitä liigan jumbopaikastakin jonkun taistella. :D

Lingoon, AS Roma

En valitse maajoukkuetta koska olen ehdottomasti sitä mieltä että liigaa pelataan seurajoukkueilla. Toi on ehdottomasti plussaa että on kiinteä aika milloin näitä matseja pelataan. Se on kaikille selvempää, ja jos ei pääse paikalle niin so not. Kysessä on vain videopeli, ja jos vastustaja kerää pisteet kotiin niin ei elämä siihen kaadu.

(Taas oli näköjään kilpajuoksu että kuka saa ekana Barcelonan tai Brasilian, voi teitä rohkeita... ;))
 
Vastaus: Liiga PES 5

AC Milan mulle kiitos, jos vaan onnistuu. Millon ois määrä alottaa? :p
nimimerkki on Juggeri.
 
Vastaus: Liiga PES 5

erittäin hianoja seuroja taas valitaan...eikö kukaan oo vielä valinnu chelsea? oho. joo mä voin kaiketi tulla mukaan myös vaikka werden bremenillä
 
Vastaus: Liiga PES 5

Herttileeri,ei ollu KAALIA merkattu pelaaja listaan?????????????????? miksi????? :
 
Vastaus: Liiga PES 5

VOI VOI kun olitte hitaita vastaamaan!
Liiga on täynnä!
Joku toinen kerta sitten. :)
 
Vastaus: Liiga PES 5

Vittu nyt palaa kiinni. Sit päivität sitä tilastoo vähän aikaisemmin, jos otat sine mukaan jotain omii ressukoita. Olin jo ehtiny unelmoimaan tulevista voitoistani.
 
Vastaus: Liiga PES 5

Moi! Vieläkö tällaista liigaa pelataan? Höykyttäisin mieluusti kotimaisia vastustajia:)

t. Olli
 
Ylös Bottom