Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

liikaa helppoja pelejä cubella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Andyz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä ja ei.

Esim. Time Splitters 2 ja SMS:in läpi menemiseen menee vähintään kuukausi.

Tosin taas SFA:n läpi menoon menee 10h...

Ja voihan tuo huippu grafiikka, myös johtaa siihen, että jotkut "huomaamattomat" paikat tulevat liian näkyviksi, ja sitä kautta koko juttu muuttuu helpommaksi.

minun mielestäni hankalin peli oli mulle ghost regon siinä on kyllä haastetta!! muut pelit ovat kyllä liian helppoja.:D

Joo. Myönnän, että monet Cube-pelit ovat helppoja, mutta tulevat VJ ja F-Zero GX ovat oikein oldskööl. Kuulemma jotkut eivät tule koskaan pääsemään F-Zero GX:ää läpi, vaikka miten yrittäisivät. Ja haasteestahan minä ainakin pidän.

Oletteko pelanneet Luigis Mansonia? Suurin pettymyst koskaan! sen pääsee läpi todella helposti 1 päivässä!:mad:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Joro
Oletteko pelanneet Luigis Mansonia? Suurin pettymyst koskaan! sen pääsee läpi todella helposti 1 päivässä!:mad:

:o

Öö, mitäköhän sä sit odotit LM:stä?

Ja muutenkin koko ketjulle -> :confused: ja :o

Pelit ovat nykyään yleisesti ottaen helpompia kuin ennen. Toisaalta, niissä on vähintään yhtä paljon enemmän tekemistä kuin vaikeustason kanssa on eroa vanhempiin peleihin. Melkein mikä vaan peli on helppo, jos pelaa helpolla tasolla, mutta joissain peleissä on se huono puoli, että expert-modellakin saattaa läpäistä kentät muutamalla yrittämällä. Mielestäni peleistä ei pidä tehdä vaikein lähestyttäviä, mutta niistä pitää saada myös kaikki vaikeus irti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ozzie
Pelit ovat nykyään yleisesti ottaen helpompia kuin ennen. Toisaalta, niissä on vähintään yhtä paljon enemmän tekemistä kuin vaikeustason kanssa on eroa vanhempiin peleihin. Melkein mikä vaan peli on helppo, jos pelaa helpolla tasolla, mutta joissain peleissä on se huono puoli, että expert-modellakin saattaa läpäistä kentät muutamalla yrittämällä. Mielestäni peleistä ei pidä tehdä vaikein lähestyttäviä, mutta niistä pitää saada myös kaikki vaikeus irti.

Ja yksinkertaisempia kuin ennen

Metroid Primen kohdalla tuli luovutettua. :( Se vika örmelö on vain vähän liian pitkä tapettava. Olen taistellut sitä vastaan n.30 min jo useaan otteeseen ja joka kerta se vie voiton. Nyt en ole moneen kuukauteen koskenut peliin, kun tiedän että vastassa on pitkä ja vaikea taistelu. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun olen näin luovuttanut, mutta ihan kokonaan en ole toivoa menettänyt, sillä tarkoitus olis vielä joskus voittaa se.

Cuben pelit ovat ailahtelevaisia mutta kun otetaan esiin ensimmäinen zelda niin... Itselläni taisi mennä 2 kk ensimmäiseen läpi käymiseen. Sen jälkeen kun alkoi siinä toinen kierros niin 1 - 1.5kk on lähellä. Ja peli elää vieläkin. Aina jaksaa vain paneutua sen pariin ja yrittää hakata uudestaan läpi. tosin nyt erittäin helppoa koska tietää salaisuudet kartassa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Metroid Primen kohdalla tuli luovutettua. :( Se vika örmelö on vain vähän liian pitkä tapettava. Olen taistellut sitä vastaan n.30 min jo useaan otteeseen ja joka kerta se vie voiton.

Tahtoo olla vähän arpapeliäkin tuo. Välillä sen skorpionin näköisen silmät muuttuvat todella tiuhaan, mikä tekee vaikeammaksi. Sen jälkimmäisen pääseminen taas on kiinni siitä, miten usein se meduusa sylkee phazonia lattialle.

Minulla jäi 37 yksikköä energiaa jäljelle päästyäni läpi = yksi osuma aivan mitä tahansa niin se olisi ollut näkemiin.:eek:

Ylös Bottom