Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Link Soul Calibur 2 Hoax

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tidus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse hankin Soul Calibur 2:sen GameCubelle paremman piilotetun hahmon takia, Xboxille en hanki koska Spawn ei kuulu lempihahmoihin ja minusta Spawn ei sovi ollenkaan kyseiseen peliin (mutta joo se on vain minun mielipiteeni). Muuten onkos Spawn ollut missään Xboxin pelissä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Itse hankin Soul Calibur 2:sen GameCubelle paremman piilotetun hahmon takia, Xboxille en hanki koska Spawn ei kuulu lempihahmoihin ja minusta Spawn ei sovi ollenkaan kyseiseen peliin (mutta joo se on vain minun mielipiteeni). Muuten onkos Spawn ollut missään Xboxin pelissä?

Muistaakseni Spawn oli pelihahmona (ehkä ainoastaan) Capcomin Spawn: demon's hand:ssä kolikkopelille (arcade tyylistä mäiskintäpeli), josta se on tehty myös käännös dreamcastille.
Luulisin syyn miksi Spawn on pistetty x-boxille on että se hahmoa sekä myös konsolikonea on lähtöisin jenkilästä

Viimeksi muokannut moderaattori:
Jesssssssssssssssssssssss!!!!!111
Nyt saa SSBM:n Link nähdä, mihin oikea Link pystyy :D
Kerrassaan loistavaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Xboxille en hanki koska Spawn ei kuulu lempihahmoihin ja minusta Spawn ei sovi ollenkaan kyseiseen peliin (mutta joo se on vain minun mielipiteeni). Muuten onkos Spawn ollut missään Xboxin pelissä?

[offtopic]
Itse pidän Spawnista, siis lähinnä sarjakuvista ja kyllähän sen elokuvankin katsoi ihan mielellään. Spawn on "cool", mutta kyllä Link käy paremmin tämmöisiin peleihin. Ei sillä ettei Spawn kävisi.
[/offtopic]

Tyrmäykseni oli aiheeton, soooriiiii.

No perkule, näköjään sitten heittivät extraukkeleita eri konsoleille... minkä penteleen takia tuo Heihachi siihen ps2 versioon ympättiin, vaipallako se tappelee?

Hahmojen puolesta vaikuttaa toi cubeversio parhaimmalta... Ennemmin pelaan Linkillä kuin... Spawn?!? Heihachi?!?

Joko on freeloaderi cubeen kehissä? Pitää kai toi cube ny sitten vihdoinkin ostaa jos vain freeloaderi siihen löytyy.

Kaikille versioille JPN julkkari 27.3. eli pre-order pian kehiin.

Ylös Bottom