Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Linkin Park Suomeen!

[FIN]Scorpion

New Member
Tuolla Linkin Parkin foorumeil ollaan paljon puhuttu, että ois aika saada Linkin Park vihdoinki Suomeen. Yksi foorumilainen teki adressin johon ois tarkotus kerää paljon nimiä ylös joten olisi kiva jos täältä löytyy auttavaa porukkaa jotka voisi jelppiä laittamalla nimensä adressiin: http://www.adressit.com/linkin-park-suomeen

Jos Linkin Park kiinnostaa yleensäkkin, niin kirjatkaa ittenne niiden omalle foorumille ja tulkaa Finland topic:iin keskustelemaan tai kertomaan et me halutaan ne Suomeen, koska ois hyvä et me suomalaiset saatais pidettyy tarpeeks paljon ölömölöä itsestämme että ne kiinostuis meistä.:)

Niiltähän tulee myös uus levy ensiviikolla joka on herättäny vähän ristiriitaisia tunteita, mutta ite uskon levyn olevan laatukamaa vaikka tyyli ois vähän muuttunukkin niil.
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

Kyllähän ne rahalla tänne saataisiin. Bändi on vaan onneton, musiikki kaupallista roskaa ja niin edelleen. Halvemmaksi tulee, kun vaihdat fanituksen kohdetta :)
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

Anjuna sanoi:
Kyllähän ne rahalla tänne saataisiin. Bändi on vaan onneton, musiikki kaupallista roskaa ja niin edelleen. Halvemmaksi tulee, kun vaihdat fanituksen kohdetta :)

Jep niitä kyl yritetään saada tänne, mutta meidän kuulemma pitäs pitää enemmän meteliä itsestämme, että niiden manageri tajuu et tänne pitää tulla. Kyl mä mun vähäset pennoset käytän mielelläni Linkin Parkin konserttiin, jos ne tänne tulee.:p
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

No niin, kohta on jo 100 nimee listalla!:) En tiedä onko täältä ketään laittanut nimeä listalle, mutta vielki kantsii laittaa nimi sinne jos vaan on kiinnostunut tai muuten haluu auttaa.

Tänään ostin myös niiden uuden CD:een ja pidin kyl siitä vaikka onkin erillainen tyyliltään välillä. ''Shadow Of The Day'' kappele ois kyl voinu jäädä pois kokonaan tältä albumilta. Parhaat kappeleet on: Given Up, Bleed It Out, What I've Done ja No More Sorrow.
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

[FIN]Scorpion sanoi:
Tänään ostin myös niiden uuden CD:een ja pidin kyl siitä vaikka onkin erillainen tyyliltään välillä. ''Shadow Of The Day'' kappele ois kyl voinu jäädä pois kokonaan tältä albumilta. Parhaat kappeleet on: Given Up, Bleed It Out, What I've Done ja No More Sorrow.

Ennakkotilasin spessu version cd-wowist, ja tänään tuli maili etteivät oo valitettavasti saaneet tuotetta varastoon ollenkaan. :p Menee vähän odottelemiseks sit. :(
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

ATomiH sanoi:
Ennakkotilasin spessu version cd-wowist, ja tänään tuli maili etteivät oo valitettavasti saaneet tuotetta varastoon ollenkaan. :p Menee vähän odottelemiseks sit. :(

heh mikäs paikka toi cd-wow on? Oisit vaikka tilannu CDON:sta sen, kun sieltä on kuulemma saanu sen ja kyl ainakin Anttilasta mistä ostin oman CD, niin löyty myös tota special editionii.:p

100 nimee jo listal!
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

[FIN]Scorpion sanoi:
heh mikäs paikka toi cd-wow on? Oisit vaikka tilannu CDON:sta sen, kun sieltä on kuulemma saanu sen ja kyl ainakin Anttilasta mistä ostin oman CD, niin löyty myös tota special editionii.:p

100 nimee jo listal!
Noh, säästän jokusen euron jos tuo tuolta nyt joskus tulee. Noin 19 euroa tuli hinnaksi posteineen. Tuo Super Fan Edition on aika mehevän hintainen kyllä, vajaa 70 euroa. :p
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

wiltsu sanoi:
Kävinpä laittamassa adressin;)

Woot? kiitoksia:)

Tomi siis maksoko tosiaan vaan 19 euroa posteineen special edition? huh et ois ollu halpa. Entä mikäs super fan edition on ja mitä siinä ois ollu?
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

Voishan sitä.. Linkin Park on sitä paitsi ihan hyvä, mut itse en tykänny uudesta albumista.:cool:
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

Pekkah65 sanoi:
Voishan sitä.. Linkin Park on sitä paitsi ihan hyvä, mut itse en tykänny uudesta albumista.:cool:

Nooh on tos albumis ainakin 5 hyvää kappaletta, mutta kyllä mä noita toisiakin kappaleita aion kuunnella viel aik varmasti vaikka tuntuivatkin liian oudoilta kappaleilta, kun kyseessä on kuitenki Linkin Park.
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

Oishan se hienoa saada maailman paras bändi suomeen, mutta Nyt-liitteen toimittaja piti huolen, että ne ei tuu tänne ikinä. Haastattelu meni jotakuinkin seuraavasti:

Toimittaja: "Terve, mä oon se ja se SUOMALAISESTA Nyt-liite-lehdestä. Mites ku tota teidän NU-METAL-MUSIIKKITYYLIÄ on kovasti kritisoitu, niin mitäs te ootte siitä mieltä?"

Linkin Park: "En käyttäisi tässä haastattelussa sanaa 'Nu-Metal', ellet halua saada meitä todella vihaiseksi."

Toimittaja: "Mutta TEHÄN OOTTE NU-METAL-BÄNDI! Mitä sitä asiaa kiertelemään?!"


Ja loppuhaastattelu menikin sitten äijien pidätellessä kiukkuaan. Eivätköhän nuo pistäneet korvan taakse, että Suomi on ilmeinen tuulipuku-urpojen ja idioottien luvattu maa. Eipä oo suomalainen media sen jälkeen paljoa haastatteluja bändiltä saanu, eikä ne oo osoittanu lukuisista kyselyistä huolimatta minkäänlaista kiinnostusta Suomea kohtaan.
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

Mikäs niitä risoo nu-metal nimityksessä. Toimittajahan oli ihan oikeassa -- vähän kuin Snoop sanoisi haastattelussa "älä käytä tässä haastattelussa sanaa 'rap' ellet halua minua tosi vihaiseksi."

Ainakin se alkupään materiaali mitä olen kuullut on juurikin sitä mitä nu-metalilla tarkoitetaan.
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

Linkitys sanoi:
Mikäs niitä risoo nu-metal nimityksessä. Toimittajahan oli ihan oikeassa -- vähän kuin Snoop sanoisi haastattelussa "älä käytä tässä haastattelussa sanaa 'rap' ellet halua minua tosi vihaiseksi."

Ainakin se alkupään materiaali mitä olen kuullut on juurikin sitä mitä nu-metalilla tarkoitetaan.
Jep, olihan nuo vanhat sitä itseään. Tää uus taitaa mennä enemmän sit jo rockin puolelle, mielestäni.

Scorpion, juu, siihen hintaan pitäisi joskus tulla, saa nähdä. Tuossa tuo Super Fan Edition
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

Onkohan toi NYT-liitteen toimittaja edes kuunnellut tota uutta CD:tä? Se ei oo enää mitään nu-metal musiikkia mitä ne soittavat tällä hetkellä. Griever pystytkö koko haastattelua laittaa tänne?

Uudes Suosikis on Linkin Park haastattelu ja se oli musta hyvä haastattelu ja siinä M. Shinoda oli sanonu et meidän suomalaisten pitäs pitää enemmän mölyä niistä et ne tulis tänne ja et se on niiden manageri joka valitsee niiden esiintymis paikat.
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

Griever sanoi:
Oishan se hienoa saada maailman paras bändi suomeen, mutta Nyt-liitteen toimittaja piti huolen, että ne ei tuu tänne ikinä. Haastattelu meni jotakuinkin seuraavasti:

Toimittaja: "Terve, mä oon se ja se SUOMALAISESTA Nyt-liite-lehdestä. Mites ku tota teidän NU-METAL-MUSIIKKITYYLIÄ on kovasti kritisoitu, niin mitäs te ootte siitä mieltä?"

Linkin Park: "En käyttäisi tässä haastattelussa sanaa 'Nu-Metal', ellet halua saada meitä todella vihaiseksi."

Toimittaja: "Mutta TEHÄN OOTTE NU-METAL-BÄNDI! Mitä sitä asiaa kiertelemään?!"


Ja loppuhaastattelu menikin sitten äijien pidätellessä kiukkuaan. Eivätköhän nuo pistäneet korvan taakse, että Suomi on ilmeinen tuulipuku-urpojen ja idioottien luvattu maa. Eipä oo suomalainen media sen jälkeen paljoa haastatteluja bändiltä saanu, eikä ne oo osoittanu lukuisista kyselyistä huolimatta minkäänlaista kiinnostusta Suomea kohtaan.

Rockpoliisi(?) :)

Oliko peräti uusimassa Nytissä, kun multa meni ainakin ohi.
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

olge sanoi:
Rockpoliisi(?) :)

Oliko peräti uusimassa Nytissä, kun multa meni ainakin ohi.

Pikemminkin jostain vuosien takaisesta. Muistan hämärästi.

Ja silloinhan se sitä tosiaan oli. + kauheeta paskaa kaupan päälle. En oo sen koommin kuunnelut, että en tiedä nykytilanteesta.
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

Juuh, tulee mieleen jotkut Avril Lavignen "en oo pop vaa oon punk!!!" itkut.
 
Vastaus: Linkin Park Suomeen!

Jaah vanha juttu toi vai? No ei välii kuitenkaan, kun kyl ne tänne tulee jos on tullakseen... kuhan vaan tänä vuonna.:rolleyes:

121 nimee adressissa.
 
Ylös Bottom