Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lintuinfluenssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumendaalen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lintuinfluenssa

nakkerton sanoi:
Turha tässä nyt mitään moralisointia on aloittaa. Luonnollisesti yksittäinenkin inhimillinen tragedia on aina erittäin valitettavaa. Tässä asiassa en ole erityisemmin selvillä Turkin tilanteesta, kuten sen olosuhteista ja tiedonvälityksestä, enkä ole ottanut siihen minkäänlaista kantaa. Varmasti kovin erilaista kuin Suomessa.

En mä tässä mitään moralisoikkaan.Kunhan viittasin sinun "Tuskinpa kovinkaan monen ihmisen mieleen tulee mennä ihan tavallisesti leikkimään kuolleiden lintujen kanssa ihan muuten vaan joutessaan" viestiisi,että näin turkissa,niin miksei myös muuallakin.

nakkerton sanoi:
Se mikä ihmisiä kiinnostaa ja mikä on tärkeää vaikkapa terveyden kannalta ei ole yksi yhteen. Ei aina näin uutisissakaan.

En ymmärrä lausetta.

Indy sanoi:
Ehkäpä näin sitten. Wertyyn sentään luotan :). Mutta muutenkin erittäin uhkaavalla ja pelottelevalla tyylillä kirjoitettu tuo Zanis Dust:in kirjoittama post:i.

Eli minä sitten olen nyt joku tuomiopäivän airue, kun halusin vain informoida teille tästä asiasta sen, minkä itse tiedän. Minä en mielestäni viestilläni halunnut peloitella, ainoastaan kertoa mitä tiedän. Muistaakseni kirjoitin vielä postaukseni loppuun, etten ainakaan itse jaksa repiä asiasta mitään stressiä. Minulla ei ole mitään syytä/tarvetta pelotella ihmisiä - onko siis minun vikani, että faktatieto on mitä on? En minä sitä päästäni keksinyt, kuten esim. luottamasi Wertyn teksti antoi osoittaa.
On se kumma, miten näillä palstoilla asiat aina otetaan. Jos joku esittää tietävänsä jostakin asiasta enemmän tai on muuten vain erimieltä, aina löytyy joku, joka sen herneen sitten vetää nenäänsä. Jos vaikka aloittaisin uuden aiheen, jossa väittäisin hauen olevan kala, löytyisi aina joku, joka kiroaisi minut alimpaan helvettiin, väittäen samalla hauen olevan nisäkäs.
Onpa siis kumma, etten minäkään jaksa nykyään paljoa näille sivuille kirjoitella.

näinkin tuossa kuluneella viikolla oikein stealth tyylitellyn H5N1-liiturin (kansankielellä pääsky).
kuu kiurusta kesään, puolikuuta peipposesta, västäräkistä vähäsen, pandemoniasta päivääkään..

Ylös Bottom