Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lisäohjelmat ja emulaattorit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tom Cody
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Re: Re: Re: Sega Master System-emulaattori

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zakk

Toimiiks toi jos koneessa ei ole modia, eli riittääkö Action Replay:n cd:llä swappaamienn mistä tuolla saitilla puhutaan?

Kyllä sen pitäis lähteä ihan noilla swappi kikoillakin käyntiin, tosin luin että niissä on ollu jotain ongelmia. Bootmasterilla toi ainakin toimii täydellisesti. Pitää testata kaverin Neo 2.2:lla..

Pari loistavaa peliä tuossa paketissa tuli vaikka 95% on täyttä paskaa :(

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sega Master System-emulaattori

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kurdt

Kyllä sen pitäis lähteä ihan noilla swappi kikoillakin käyntiin, tosin luin että niissä on ollu jotain ongelmia. Bootmasterilla toi ainakin toimii täydellisesti. Pitää testata kaverin Neo 2.2:lla..

Pari loistavaa peliä tuossa paketissa tuli vaikka 95% on täyttä paskaa :(

Ok, kiitti :)

Pari loistavaa peliä on ihan riittävästi jos pienellä vaivalla saa toimimaan ;) Kyllä noista aina noita helmiä löytyy vaikka suurin osa roskaa oliskin..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman

Abandonware ei ole sama kuin piratismi ainakaan mun mielestä.

Kyllä se vain on piratismia. Jos itse olen oikein ymmärtänyt tuon ´abandonware` käsitteen, niin se tarkoittaa sellaisia ohjelmia/pelejä joita kukaan ei enää osta, joita ei edes myydä ja ei varmaan tekijöitäkään enää hirveämmin kiinnosta, kun ovat niin vanhoja. Mutta suomenlaki ei tunne käsitettä, `abandonware´ eli tekijänoikeudet ovat yhä voimassa ja kopiointiin tarvitsee luvan tekijältä. Erikseen sitten on taas PD ja freeware tauhkat, ja niitenkin käyttöehdoissa voi olla kieltoja.

eli korjailkaapa Forumin esittelyteksti, missä lukee että "Import MODs Ok." koska niihin threadeihin ilmestyy kumminkin lukko.

että sellaista :D

Ylös Bottom