Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lista Euroopassa julkaistuista peleistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rainman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
ARGH.. menee hermot kun tota PAL checklistiä tekee..

Virtua Striker 2 v2000.1
toi löytyy täältä PAL listalta, mutta ei Pacdamilta

Muuten näyttää olevan identtinen listaus.. vähän kirjoutus eroja Pacdamilla ja mulla (The peli -> Peli, The)

Seuraavana..

GameFAQ:ista löytyy? JAP julkaisut? Voisin päivittää ton listan ajantasalle.

GameFAQista ei löyty suoraa listaa mitä pelejä on julkaistu Japanissa..
http://www.gamefaqs.com/console/dreamcast/index.html

Virtua Striker 2 v2000.1 - JP / NA
vertaa
Virtua Tennis - JP / NA / EU

Eli tota ei ole taidettu julkasta PAL versiona ollenkaan. Tonppa vois varmaan poistaa listalta jos näin on?

vertaa

Eli tota ei ole taidettu julkasta PAL versiona ollenkaan. Tonppa vois varmaan poistaa listalta jos näin on?

No jonkun GameFAQsin pohjalta tuota listaa ei todellakaan ole kasattu eikä kyllä kasatakaan. GameFAQsin tiedot ovat todella suuntaa-antavia eikä niistä voi missään nimessä päätellä mitään varmaa siitä mikä peli on missäkin julkaistu.

Tarkoituksena on ollut tehdä TOSIASIOIHIN perustuva lista eikä kerätä tietoja jostain toisesta listasta jonka oikeellisuudesta ei ole mitään käsitystä.

Joku voinee vahvistaa mutta itselläni on 99 %:n varmuus siitä että Virtua Striker julkaistiin myös Euroopassa. Itse en sitä omista joten en ole täysin varma. Pacdam tai muut vahvistakoot.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Joku voinee vahvistaa mutta itselläni on 99 %:n varmuus siitä että Virtua Striker julkaistiin myös Euroopassa. [/B]
Virtua Striker 2 on julkaistu Euroopassa :)

Tarkoituksena on ollut tehdä TOSIASIOIHIN perustuva lista eikä kerätä tietoja jostain toisesta listasta jonka oikeellisuudesta ei ole mitään käsitystä.

Joku voinee vahvistaa mutta itselläni on 99 %:n varmuus siitä että Virtua Striker julkaistiin myös Euroopassa. Itse en sitä omista joten en ole täysin varma. Pacdam tai muut vahvistakoot.

http://www.saunalahti.fi/~pacdam/DC_Game_Table.htm

Pacdamilla pitäisi olla KAIKKI julkaistut PAL pelit ja ainut Striker nimen omaava peli on UEFA Striker.

Eli Pacdamin kokoelma ei ole täydellinen? Ei näköjään

i-1.JPG

toivottavasti toimii..

Viimeksi muokannut moderaattori:

vertaa

Ei huolta, minulla on Virtua Striker 2 v2000.1 Dreamcastille, PAL-versiona, varmasti. Se vaan puuttuu omalta listaltani ;) Minulla on listoja omista peleistäni niin monessa formaatissa, että tuo Saunalahdella asuva ei aina pysy ajan tasalla. Toivottavasti sieltä nyt enää ei puutu mitään. On mukava havaita, että kanssaihmiset kantavat huolta kokoelmani tilasta ;)

Ostin juuri uudet hyllyt, joihin saan Dreamcast-kokoelman lasiovien taakse aakkosjärjestykseen. Otan kuvat kokoelmasta, kunhan kasaus on valmis ja laitan sivulleni pällisteltäviksi. Toivottavasti niistä erottaa pelien nimet, jolloin voi 100% varmuudella varmistua pelien olemassaolosta.

Btw, Gamefaqsin JP/EU/NA -kirjauksiin ei kannata 100% luottaa, siellä on virheitä.
-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
On mukava havaita, että kanssaihmiset kantavat huolta kokoelmani tilasta ;)

Ostin juuri uudet hyllyt, joihin saan Dreamcast-kokoelman lasiovien taakse aakkosjärjestykseen. Otan kuvat kokoelmasta, kunhan kasaus on valmis ja laitan sivulleni pällisteltäviksi.

Pakkohan sitä on seurata ja auttaa keräilijä ystäviä..

Kidutusta meille toi kuva tulee olemaan :D

Nyt kun viimeiset tilaukset tulee niin puutuu kokoelmasta n.110 DC peliä eli kohta ollaan puolessa välissä :D

Aloitettiin / Aloitetaan tässä tekemään DC JAP peleistä uutta checklistiä Kinsuken kanssa..

http://www.retroland.net/bbs/viewtopic.php?t=34

vajaa viikko siitä kun saan uusimman listauksen saadaan uusin Checklisti toimintaan..

Toivottavasti siinä vaiheessa olisi tuo www.retroland.net domaini jo toiminnassa.

Kinsuke on vastannut GameFAQs sivulla olevasta JAP peli listauksesta ja nyt se auttaa tossa mun listauksen päivittämisessä..

Pacdam voi sitten alkaa keräämään noi kaikki Jap pelit itselleen. mahdollisesti 550-600 peliä tulee olemaan listauksessa =)

Aloitettiin / Aloitetaan tässä tekemään DC JAP peleistä uutta checklistiä Kinsuken kanssa..

Onnea vaan yritykselle. En haluaisi kuulostaa kauhean negatiiviselta mutta jotenkin tuntuu vaikealta saada täältä Suomesta käsin tuollaista listaa kasattua kun edes euro-julkaisujen listaaminen ei meinaa onnistua. Puutteita on vielä paljon, tuli useita mieleen heti ensimmäisen luvun jälkeen.

Sitäpaitsi esim KoF1999 on listalla kolme kertaa samana versiona.

Onnea vaan yritykselle. En haluaisi kuulostaa kauhean negatiiviselta mutta jotenkin tuntuu vaikealta saada täältä Suomesta käsin tuollaista listaa kasattua kun edes euro-julkaisujen listaaminen ei meinaa onnistua. Puutteita on vielä paljon, tuli useita mieleen heti ensimmäisen luvun jälkeen.

Sitäpaitsi esim KoF1999 on listalla kolme kertaa samana versiona.

Katoitko sivun loppuun?
Menee uusiksi koko lista tässä 1-2vk aikana

Kinsuke on Japanissa joten ei tule hirveästi ongelmia tuon kanssa..

Toisekseen toi lista kattaa kaikki ERI julkaisut peleistä. KoF1999 on julkaistu siis kolme kertaa eri painoksilla.
Itse karsin kaikki ylimääräiset veke listasta, mutta kuten huomasin olen vasta S-kirjaimen kohdalla menossa..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Practical English Kennedy ;)

Haistas nyt :D

Katoitko sivun loppuun?
Menee uusiksi koko lista tässä 1-2vk aikana
Joo, katsoin kyllä. Ajattelin vaan että sitä saa kommentoida kun kerran sen postasit. Mielelläni autankin listan kokoamisessa jos vain pystyn, en tarkoittanut sen ihmeemmin ilkeillä.

Kun käytte läpi listaa niin ehdottaisin että kiinnittäisitte todella tarkkaa huomiota siihen miten pelit romaji-aakkosilla kirjoitetaan. Monet pelit ovat listalla sillä nimellä millä ne on julkaistu USAssa tai Euroopassa eikä sillä nimellä kuin ne on julkaistu Japanissa.

Niin kuin aiemmin sanoin, vilpittömästi toivotan onnea yritykselle! Tuollainen lista on todella kätevä olemassa jos sen vain joku viitsii kasata. Ja Tonppa, odota reilua päivitystä listallesi pikapuoliin! Joululoma on alkanut ja aikaa on kerrankin riittävästi.

Kun käytte läpi listaa niin ehdottaisin että kiinnittäisitte todella tarkkaa huomiota siihen miten pelit romaji-aakkosilla kirjoitetaan. Monet pelit ovat listalla sillä nimellä millä ne on julkaistu USAssa tai Euroopassa eikä sillä nimellä kuin ne on julkaistu Japanissa.

Tos listan pitäisi olla niin, että tossa on nimi millä julkastiin japanissa / nimi usassa / muitatietoja
Eli pitäisi olla JAP nimi käännettynä meikäläisten aakkosille.

Katotaan nyt mitä saadaan aikaan kun Kinsuke saa lähetettyä sen listan mulle..

http://db.gamefaqs.com/console/dreamcast/file/dreamcast_gamelist_jp.txt
Tossa on nykyinen listaus..

Ja Tonppa, odota reilua päivitystä listallesi pikapuoliin! Joululoma on alkanut ja aikaa on kerrankin riittävästi.

Antaa tulla vaan. :) Itse olen nyt tykittänyt parin viikon aikana n. 100 kyssäriä pois, mutta hommaa piisaa vielä...

Silmääni häiritsee nyt peli nimeltä Exhibition of Speed. Mikä hitsi se oikein on? Onko kukaan pelannut?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
E.O.S.
Boxshot
Muistaakseni olen nähnyt jossain, ainakin näyttää tutulta.

Ei osaa sanoa? ;)

Itse en ole nähnyt tuota missään. Tahtoo käsiin. Vaikka keskinkertainen taitaa arvostelujen perusteella olla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Silmääni häiritsee nyt peli nimeltä Exhibition of Speed. Mikä hitsi se oikein on? Onko kukaan pelannut?

Jos muistan pelin oikein.. Helvetin hienon näköinen. Ajaminen ja ajotuntuma on nini syvältä, että ei edes kierrosta pysty ajamaan peliä..

En ole kuitenkaan varma oliko sama peli. niin huonosti screenshotteja löytyy.

Exhibition of Speed

Tonppa - jos se todella kiinnostaa, saat sen lainaksi. Kokoelmastahan se löytyy. En ole pelannut (muoveissa), arvostelujen perusteella oli niin huono, etten viitsinyt. Tämähän taitaa olla toisen ns. laatupelin, Roadstersin, jatko-osa.

-=Pacdam=-

Re: Exhibition of Speed

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Tämähän taitaa olla toisen ns. laatupelin, Roadstersin, jatko-osa.
Juu, niin on. On muuten kummatkin todella laadukkaita pelejä...

Ylös Bottom