S SamiN New Member 06.10.2008 #381 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Näyttää pahasti siltä että tuolta fileplanetista ei varmaankaan enää noita koodeja saa.
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Näyttää pahasti siltä että tuolta fileplanetista ei varmaankaan enää noita koodeja saa.
K Kippe New Member 06.10.2008 #382 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Nyt niitä saa! Fileplanetista!
B blackspirit Member 06.10.2008 #383 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) nyt näkyy olevan tarjolla
R ReQ-77 Active Member 06.10.2008 #384 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Suoralinkki. http://www.fileplanet.com/promotions/littlebigplanet/index_reg.aspx
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Suoralinkki. http://www.fileplanet.com/promotions/littlebigplanet/index_reg.aspx
S SamiN New Member 06.10.2008 #385 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Hop hop kaikki joilta koodi puuttuu niin nyt fileplanettiin ja äkkiä.
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Hop hop kaikki joilta koodi puuttuu niin nyt fileplanettiin ja äkkiä.
V Vilhotus New Member 06.10.2008 #386 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Jes onnistipa Vilhotusta kerrankin. Olen seitsemästä lähtien naputellut selaimessa refreshiä ja kyllä kannatti.
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Jes onnistipa Vilhotusta kerrankin. Olen seitsemästä lähtien naputellut selaimessa refreshiä ja kyllä kannatti.
aleksi0 Well-Known Member 06.10.2008 #387 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Hmm sain koodin. O_O PS. Perkele huonoon aikaan. En ole vielä saanut rahoja kasaan PS3:seen. (vanha meni rikki viime viikon keskiviikkona)
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Hmm sain koodin. O_O PS. Perkele huonoon aikaan. En ole vielä saanut rahoja kasaan PS3:seen. (vanha meni rikki viime viikon keskiviikkona)
T Tekken New Member 06.10.2008 #388 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Kiitos! Tätä onkin odoteltu
N Nikki Active Member 06.10.2008 #389 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) noniin irtoshan se koodi nyt tulee lbp pikavauhtia 24 megasella letkulla, pari minsaa ja pelaamaan
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) noniin irtoshan se koodi nyt tulee lbp pikavauhtia 24 megasella letkulla, pari minsaa ja pelaamaan
Z zuke Member 06.10.2008 #390 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Kiitokset ReQ-77:lle suoralinkistä!
J Juzeboy93 Active Member 06.10.2008 #391 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Sain koodin!!! Ei oo todellista! Hahaaahahaha!!!
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Sain koodin!!! Ei oo todellista! Hahaaahahaha!!!
A appelssiini Member 06.10.2008 #392 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) zuke sanoi: Kiitokset ReQ-77:lle suoralinkistä! Klikkaa laajentaaksesi... Kiitoksia täältäkin päin ja Jumalan siunausta, pääsin vihdoin mukaan.
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) zuke sanoi: Kiitokset ReQ-77:lle suoralinkistä! Klikkaa laajentaaksesi... Kiitoksia täältäkin päin ja Jumalan siunausta, pääsin vihdoin mukaan.
U undermate New Member 06.10.2008 #393 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Hmmmm.. kylläpäs sain koodin helposti.. E: Ja kiitokset ReQ-77:lle linkistä
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Hmmmm.. kylläpäs sain koodin helposti.. E: Ja kiitokset ReQ-77:lle linkistä
J Juzeboy93 Active Member 06.10.2008 #394 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) appelssiini sanoi: Kiitoksia täältäkin päin ja Jumalan siunausta, pääsin vihdoin mukaan. Klikkaa laajentaaksesi... Sama, siunausta, may God bless you.
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) appelssiini sanoi: Kiitoksia täältäkin päin ja Jumalan siunausta, pääsin vihdoin mukaan. Klikkaa laajentaaksesi... Sama, siunausta, may God bless you.
B BadMF Member 06.10.2008 #395 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Myös täältä suuret kiitokset ReQ-77:lle..! Malttamattomana olen odotellut mahdollisuutta tämän pelin testaamiseen..kiitos!
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Myös täältä suuret kiitokset ReQ-77:lle..! Malttamattomana olen odotellut mahdollisuutta tämän pelin testaamiseen..kiitos!
W Wally000 New Member 06.10.2008 #396 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Laakista irtosi allekirjoittaneellekin koodi. Nyt vaan sitten lataillaan ja odotellaan...
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Laakista irtosi allekirjoittaneellekin koodi. Nyt vaan sitten lataillaan ja odotellaan...
J Joonatin New Member 06.10.2008 #397 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Ei mitään, fileplanet vain vihaa mun mäkkiä... Viimeksi muokannut moderaattori: 06.10.2008
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Ei mitään, fileplanet vain vihaa mun mäkkiä...
T tokewitch New Member 06.10.2008 #398 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Joonatin sanoi: Ei mitään, fileplanet vain vihaa mun mäkkiä... Klikkaa laajentaaksesi... Ootko vielä koodia vailla Joonatin?
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Joonatin sanoi: Ei mitään, fileplanet vain vihaa mun mäkkiä... Klikkaa laajentaaksesi... Ootko vielä koodia vailla Joonatin?
S Sami_ Member 06.10.2008 #399 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Jes vihdoin se on lataukses!!!! Tätä oon kytänny täs jo muutaman tunnin ja sit luovutin hetkeks, mutta onneks tulin vielä tarkastamaan tilanteen
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) Jes vihdoin se on lataukses!!!! Tätä oon kytänny täs jo muutaman tunnin ja sit luovutin hetkeks, mutta onneks tulin vielä tarkastamaan tilanteen
J Jhoony New Member 06.10.2008 #400 Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) JEE! Sain sen koodin vihdoinkin. Nyt latauksessa!
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako) JEE! Sain sen koodin vihdoinkin. Nyt latauksessa!