Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Yksi koodi lähtee ensimmäiselle, joka lupaa maksaa siitä jotain tai tarjoaa vaihdossa jonkin toisen pelin beta-koodia.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Ihan uskomatonta toimintaa, että kaverit myy täällä ilmaiseksi jaettuja beta-koodeja(joita ei saa myydä) ja vielä kun beta laittaa ovet kiinni kohta. En tajua miten rahan ahneita jotkut on. Mitä luulette tästä saavanne? 5? Haluatteko sen tilille niin voitte ostaa vaikka pari karkkipussia? Ei elämä, vois bannata mun mielestä nämä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Ihan uskomatonta toimintaa, että kaverit myy täällä ilmaiseksi jaettuja beta-koodeja(joita ei saa myydä) ja vielä kun beta laittaa ovet kiinni kohta. En tajua miten rahan ahneita jotkut on. Mitä luulette tästä saavanne? 5? Haluatteko sen tilille niin voitte ostaa vaikka pari karkkipussia? Ei elämä, vois bannata mun mielestä nämä.

Kiitti bro.

Edittiä tähän sen verran et en usko kenenkään maksavan näistä betakoodeista joten privaa mulle niin annan ylimääräsen koodin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Kiitti bro.

Edittiä tähän sen verran et en usko kenenkään maksavan näistä betakoodeista joten privaa mulle niin annan ylimääräsen koodin.

Olet hieno mies :). Tosin olin ehkä vähän liian kärkäs, sen tajuan, että jos vaihtelee koodeja tyyliin socom beta <--> lpb beta, mutta rahastamista en.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

ottaisin myös ilolla vastaan jos jollain sattuisi olemaan ylimääräistä koodinpätkää :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

H3ga-dlb2-5kqa
mjp5-22bb-dt3d
65t9-bdbe-p528
jb55-3gbp-h9gc
65t9-bdbe-p528
la2p-jqbr-32c2

abdb-pcb3-dc2k
grcg-kcb6-82lk
jpj2-73bq-pblf
8fcb-npb3-f322
l92f-apbb-nppm
dgpr-rgb9-rfgb
lft2-lpb4-caq2
hacf-cjba-c82b

H3ga-dlb2-5kqa
mjp5-22bb-dt3d
65t9-bdbe-p528
jb55-3gbp-h9gc
65t9-bdbe-p528
la2p-jqbr-32c2

abdb-pcb3-dc2k
grcg-kcb6-82lk
jpj2-73bq-pblf
8fcb-npb3-f322
l92f-apbb-nppm
dgpr-rgb9-rfgb
lft2-lpb4-caq2
hacf-cjba-c82b

Kokeilkaa noita. Osa on käytetty jo.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Juu no noi kaikki koodit on myös cgssä ja ajattelin, että linkkaan ne vielä teidän nähtäväksi. Osa on varmasti käyttämättä vielä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Olisin super kiitollinen jos jollain olisi antaa koodi :)
 
Ylös Bottom