Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Prkl olen saanut jo 2 eri koodia ja kun isken ne sinne transactioniin XP:n kautta (en ole koklannut vielä Plegellä eri accountien kautta), niin herjaa vaan, että joko incorrect or no more valid. Ketuttaa :(

No jos vaikka kokeilisit sen pleikan kautta...
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Onko ketään jolla on Socom betakoodi ja olisi kiinnostunut LittleBigPlanet beta koodista. Jos kiinnostaa vaihto niin pistele privaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vielä jos joltain löytyy ylimääräinen Beta-koodi, niin ottaisin sellaisen hyvin kiitollisena vastaan :)

EDIT: Koodi saatu, kiitos flp:lle :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Minäkin voisin vaihtaa koodini Socomin koodin pistäkääs viestiä jos käy :D
Muuten koodi menee zukelle.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos jollain sattuisi olemaan vielä ylimääräinen koodi voisi tänne lähettää kiitos:)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Silikki saanut jo koodisa : )
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Arvostaisin kovasti jos joltain ylimääräinen koodi liukenisi.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Jos jollain on vielä ylimääräinen koodi vailla kohdetta niin mulle vois lähettää :p

Kiitos!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

vaihdossa kerran käytetty socom beta koodi (voidaan käyttää yhteensä 3 kertaa) little big planet beta koodiin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Dam.. sen kerran kun viettää aikaa vaimokkeen kanssa niin pistetään jotain beta koodeja jakoon :(

Olis erittain hienoa jos jollain olisi ylimääräinen ja voisi pistää hyvän kiertämään =)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Minäkin ilmoittaudun jälkijunassa tyrkylle ylimääräisistä betakoodeista.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mielelläni myös osallistuisin betaan jos joku ystävällinen sielu koodin lahjoittaa.
Myös Socomin koodi otetaan ilomielin vastaan, kun ei ole onnetar pahemmin suosinut näiden metsästyksessä.. :eek:
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Oi näyttääpäs tämä kivalta.Jos jollain on koodia..niin minulle maistuisi.Jos ei muuten niin maksun kanssa,taas:D
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Hm.. Yritetään sumun kanssa vaihtaa koodeja mutta mulla ei oo enään sitä linkkiä mihin pistää tuo koodi? Eli enkö voi olla 2 betassa samaan aikaan? :eek:
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

voisin vaihtaa tuon socom betan tuohon littlebigplanet betaan... jos ketään kiinnostaa socom conf. beta

ps:en ole käyttänyt kertaakaan vielä
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

LBP beta koodia ei pysty käyttämään 2 kertaa eli jos sen on joku käyttänyt niin toinen ei voi käyttää sitä.
 
Ylös Bottom