Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet - ei ole tässä vaan omassa LBP-yhteisössään, lue ketjun 2. viesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FreezeFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FreezeFIN

New Member
Terves!

Avovaimokkeeni on jumissa kentässä "Otetta peliin" jossa pitäisi päästä kiipeämään kentän loppuvaiheilla olevan vihreän palikkapinon päälle.

Ongelma vain on, että pino kaatuu jos sen päälle yrittää rymistellä ja ilmeisesti puunlatvoissa pinon "toisella puolella" olisi odottamassa aasin häntä, joka pitäisi saada paikoilleen. Löytyykö teiltä apuja tilanteeseen?

Vastaus: Little Big Planet

Ongelma vain on, että pino kaatuu jos sen päälle yrittää rymistellä ja ilmeisesti puunlatvoissa pinon "toisella puolella" olisi odottamassa aasin häntä, joka pitäisi saada paikoilleen. Löytyykö teiltä apuja tilanteeseen?
LittleBigPlanetille on ihan oma yhteisöalueensakin. :) Alla ohjeet, kuinka sinne liitytään.
Liittyminen tapahtuu Yhteisöt-linkin kautta omassa profiilissa. Klikkaa Liity yhteistöön -radiobuttonia yhteisön "LittleBigPlanet [PS3] Foorumi LittleBigPlanet -pelaajien yhteisö" kohdalla ja paina lopuksi Liity yhteisöön -nappia. Yhteisöistä eroaminen tapahtuu tarvittaessayhtä helpost.i

Kun olet liittynyt yhteisöön, pääset sinne kätevimmin tästä linkistä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kieltämättä hankalaksi on tehty jos haluaisi ko.pelistä käydä heittämässä pari virkettä, varsinkaan jos peli ei napannut, niin pitäisi liittyä vielä erikseen joihonkin faniyhteisöön. Toki jos ei kaivata ollenkaan kritiikkiä, niin käyhän se noinkin. :rolleyes:

Kieltämättä hankalaksi on tehty jos haluaisi ko.pelistä käydä heittämässä pari virkettä, varsinkaan jos peli ei napannut, niin pitäisi liittyä vielä erikseen joihonkin faniyhteisöön. Toki jos ei kaivata ollenkaan kritiikkiä, niin käyhän se noinkin. :rolleyes:
Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että LBP-yhteisö on "piilotettu" turhan hankalasti. Mutta ylläpidon päätös oli, että yhteisöt eivät näy muille kuin niihin liittyneille. Ehkä pointti oli kai se, että ei turhaan kiusata niitä, jotka eivät ole kyseisestä pelistä kiinnostuneita. Teki niin tai näin, aina joku kärsii.

Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että LBP-yhteisö on "piilotettu" turhan hankalasti. Mutta ylläpidon päätös oli, että yhteisöt eivät näy muille kuin niihin liittyneille. Ehkä pointti oli kai se, että ei turhaan kiusata niitä, jotka eivät ole kyseisestä pelistä kiinnostuneita. Teki niin tai näin, aina joku kärsii.

Noille sivuille minä taisin linkin löytääkin Googlella ja olisin sieltä kysynytkin ... mutta eipä selain päästänyt sinne. Minulla ei ollut kuulema oikeuksia ko. sivulle. No, nyt on liitytty. Esitän kysymyksen uusiksi siellä. Kiitos!

Noille sivuille minä taisin linkin löytääkin Googlella ja olisin sieltä kysynytkin ... mutta eipä selain päästänyt sinne. Minulla ei ollut kuulema oikeuksia ko. sivulle.
Tuokin on kieltämättä melko kankeaa, että foorumisofta ei esim. tarjoa liittymismahdollisuutta suoraan, vaan antaa vain tylyn "VERBOTEN! Pääsy kielletty! No access 4 U!" -ilmoituksen.

Mutta hyvä, että nyt viesti löysi perille.

hei! tarttisin apua little big planet lännenkaupunki kentässä. se viimeinen kohta kun mennään sen pommin kans niiden liikkkuvien pökkelöiden alta kun en tahdo onnistua mitenkään. kuolen aina ja viikon sitä kohtaa hakannu. mul ei oo nettii eikä konetta kotona mut meille voi tulla mua kotiin auttaan.

Itse en varsinaisesti peliapua kaipaa, se ärsyttävä pyörivä viisikerroksinen hyrrä (neukkukentän 'valloita joku lelutehdas täynnä sähköesteitä' vain pistää vatuttamaan. Tuon jälkeen en ole koko peliin koskenut ... :rolleyes:

hei! tarttisin apua little big planet lännenkaupunki kentässä. se viimeinen kohta kun mennään sen pommin kans niiden liikkkuvien pökkelöiden alta kun en tahdo onnistua mitenkään. kuolen aina ja viikon sitä kohtaa hakannu. mul ei oo nettii eikä konetta kotona mut meille voi tulla mua kotiin auttaan.

Lennä vain rauhallisesti hieman kerrallaan. Oikea ajoitus on kaikki kaikessa - liiku kun pölkyt ovat nousemassa ylöspäin puolen hahmon korkeudella.

Tattia ei kanssa kannata hakata aivan täysille vaan about puoleenväliin, jolloin hahmo ei kulje liian lujaa.

Moi

Ostin tänään Little big planetin, mutta en pääse sitä ihan ekaa kenttää läpi. Seison sen pistetaulun edessä. Painan jatka vaihto ehtoa niin palaa takaisin sinne alukseen. Kysymys kuuluu miten pääsen sinne toiseen kenttää ?

Kerännyt kaikki pistepallot ja muutakin siinä tehny. En tiedä missä vika.

Nyt tuli ongelma kun keräilin liikaa tavaroita. Eli peli valittaa"Profiiliasi ei voida tallentaa, koska se on liian suuri. Kokeile poistaa tarpeettomia kohteita omista kuvista, omista esineistä, omista asuista tai omista kentistä". Miten tuo poistaminen tapahtuu?

Vastaus: LittleBigPlanet - ei ole tässä vaan omassa LBP-yhteisössään, lue ketjun 2. v

.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet - ei ole tässä vaan omassa LBP-yhteisössään, lue ketjun 2. viesti!

nyt on liitytty yhteisöön, ja vielä pitäis keksiä että miten sinne yhteisöön pääsee.

ei sitten yhtään vaikeammaksi ole onnistuttu tätäkin tekemään... :mad:

sellanen 10min nyt yritettäny kaivella.

Ylös Bottom