Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-peliapuketju

Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

eli pieni leijona vaakuna , sellainen punainen... kuulemma täyty ansaita sitä kun tekee joku ääniharjoitus, mutta en keksi miten sitäkä voi tehda :(
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

eli pieni leijona vaakuna , sellainen punainen... kuulemma täyty ansaita sitä kun tekee joku ääniharjoitus, mutta en keksi miten sitäkä voi tehda :(

ööö... en nyt muista tarkkaan mutta mun mielestä sen punaisen leijona -tarran pitäis löytyy justiinsa siitä puutarha -teeman vikast kentäst... missä on se linna ja niit kilpiä siel linnan seinil... mut en ihan 100% varma mutta näin muistelisin...
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Muistaakseni siinä luomistilassa kolmannen harjoituksen jälkeen saa tuon tarran.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Apuaa... Onko LBP:n muistit konsolikohtaisia?
Olisi suurehko tarve käyttää omia muistejani toisella konsolilla, mutta vaikka tiedoston siirtää tikulta pleikkarille, aloittaa peli aina käynnistettäessä uuden muistin ja overwritettaa sillä ton tikulta kopsatun... Jos on jonkinlainen rajoitus, pystyykö sen kiertämään?:eek:
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Kyllä on joku tehny ison homman jos on kaikki palkinnot keränny ilman minkäänlaisia ohjeita. Nyt oli pakko alkaa käyttämään youtuben ohjeita kun ei vaan enempää palkintoja löydy :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Kyllä on joku tehny ison homman jos on kaikki palkinnot keränny ilman minkäänlaisia ohjeita. Nyt oli pakko alkaa käyttämään youtuben ohjeita kun ei vaan enempää palkintoja löydy :)

No eipä oikeastaan. Yhdestä kentästä en tainnut yhtä kuplaa löytää ilman ohjeita, mutta muuten tuli kaikki löydettyä itse. Kannattaa katsoa ensin tarroista mitä tarroja on kytkinlaukaisimina, ja varmistaa sitten, että on käyttänyt jokaista tarraa. Suuri osa palkinnoista on myös 2x paikoissa. Ja se yksi jota en meinannut löytää, on siellä myyränonkaloissa jonkun kiven takana. En vaan tajunnut, että sen kiven voi vetää pois R1 painamalla...
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Joo rupesinpas kokeilee tuota että pelaan kentät kuolematta läpi.
Ongelma.
Eka kenttä, siis se harjoitus kenttä :D
En selviä millään siitä kohdasta jossa se silta lähtee alta ja sitten pitää tappaa itsensä jotta pääsee kentän läpi.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Ongelma.
Eka kenttä, siis se harjoitus kenttä :D
En selviä millään siitä kohdasta jossa se silta lähtee alta ja sitten pitää tappaa itsensä jotta pääsee kentän läpi.

Kentän alusta löytyy eräästä kohtaa tarrakytkin. Sen aktivoituasi pitäisi eteesi tulla lähtöviiva. Kun olet tämän suorittanut lintu laskeutuu.

 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

joo, huomasinkin sen kytkimen mutta luulin että ei siitä ole apua enkä käyttänyt :D
Kiitos avusta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Joo tuli pelattua kaikki kentät läpi kuolematta ja nyt aloin keräämään tarroja.
Tarvitsen apua kun ei millään löydy ja aina ei kuukelikaan osaa auttaa.
Paras olisi kun joku lisäisi minut kaveriksi ja huisia olisi jos vielä löytyisi mikki :p Sitten vaan mentäisi ja etsittäisi puuttuvat.
Olen päässyt jo
Kanjoneille asti että olen saanut kaikki esineet.
Nyt sitten tyssäs kenttä Kaivokset minulla on 92% vaikka olen mennyt jo 4 kertaa läpi etsimällä kaikkialta. Tarrakytkimet olen löytänyt kaikki kolme. Youtubsta olen videoita katsonut mutta ei löydy vastausta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Moi. Kysyn poikani puolesta, että mistä voisi löytää viitan (eli tavallisen tai hurjapään viitan)?
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Itse etsiskelin puuttuvia tavaroita loistavan LittleBigPlanet: FAQ/Walkthrough by Absolute Steve -oppaan avulla (englanniksi).

Moi. Kysyn poikani puolesta, että mistä voisi löytää viitan (eli tavallisen tai hurjapään viitan)?

Em. oppaasta löysin 2 mainintaa viitoista (cape). Ensimmäinen ("Red Roman Cape") on Mangustien Kuningaskunta -kentän 2 pelaajan osuudessa. Jälkimmäinen ("Hero Cape") on Metropoli-osion eka kentässä niinikään 2 pelaajan osuudessa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Anteeksi ääliömäinen kysymys, mutta mistä ihmeestä voin antaa sydämen pelaajalle? :confused:

Edit. Löytyi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Miten "lattiahirviö" kesytetään se hämähäkin näköinen ?
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Miten muuten saa tuon aluksen "siivottua" noista tarroista sun muista, kyseessä siis LBP1.
Jossain siellä valikoissa se toiminto on, mutta en ole toistamiseen sitä löytänyt :(
 
Ylös Bottom