Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet (Suljettu ja siirretty/Kopioitu) [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Voi jumalauta! :eek: Siis onko tosiaan niin, että KAIKKI tuo on luotavissa myös itse?! Ei hitto... Huhuh..
Uusimmassa Edgessä on neljän sivun juttu LBP:stä. (Loistava lehti muutenkin, jos ette tienneet.) Siinä kehitystiimi kertoo, että joku (oliskohan ollut Alex Evans) oli äärimmäisen tiukka siitä, että yhtäkään peliin tulevista leveleistä ei saa rakentaa fuskaamalla, vaan MM on käyttänyt kaikissa itse tekemissään kentissä samoja työkaluja, jotka tarjotaan pelaajille. Vain tuolla tavalla saattoivat varmistaa sen, että työkalut ovat lopullisessa versiossa vimpan päälle parhaat.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Uusimmassa Edgessä on neljän sivun juttu LBP:stä. (Loistava lehti muutenkin, jos ette tienneet.) Siinä kehitystiimi kertoo, että joku (oliskohan ollut Alex Evans) oli äärimmäisen tiukka siitä, että yhtäkään peliin tulevista leveleistä ei saa rakentaa fuskaamalla, vaan MM on käyttänyt kaikissa itse tekemissään kentissä samoja työkaluja, jotka tarjotaan pelaajille. Vain tuolla tavalla saattoivat varmistaa sen, että työkalut ovat lopullisessa versiossa vimpan päälle parhaat.


No tuon perusteella pettymystä työkalujen suhteen tuskin ilmaantuu. Kun kahtoo noita videoita niin leuka loksahtaa jatkuvasti lattialle. :D En ole koskaan nähnyt yhtä hienon ja mielikuvituksellisen näköistä peliä. Tuo Alex vaikuttaa muutenkin tosi reilulta kaverilta, joten tuskin saadaan sikaa säkissä vaan päästään toteuttamaan ehkä jopa hurjimmatkin ideat mitä päissämme on leijunut tätä odotellessa. :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Mahti kiitokset!! Tästä aiheesta on niin mahtavaa lukea lisää ja taas lisää. Kunpa jo lokakuu sarastaisi mutta sitä odotellessa lukaisen tämän tekstin. Vielä kerran kiitos! ^^
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Dodiin. Juttu luettu ja olipa vaan mukavaa luettavaa :D Voi voi. Nyt tätä peliä odottaa entistä enemmän. xD Noh. Kohtahan se tulee. Jesh!!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

eikö noi ps3 pelit oo sen verran universaaleja että luulisi löytyvän suomenkieli vaikka pelin ranskasta ostaisin? jopa jenkkistoren ratchetin demossa oli aikoinaan suomenkieli niin siitä päättelin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ei oo omatekemä. Ei multa tommonen luonnistuis koskaan :D
Tiedä vaikka olisi oikea Säkkipoika, ei sh00pattu siis.
Tässä taas yksi shopattu:

http://i178.photobucket.com/albums/w251/KimHaeChul/fanart1.jpg

Olis kyl jännä jos jokaisesta edes semitunnetusta Pleisteissön-hahmosta tulis Säkkipoikaversio peliin :D

Hui! Olipas pelottavan näköisiä hahmoja :eek:

Ihan kivahan se tietty olisi että tollasiakin vois kyhätä mutta mieluummin väsään ihan semmosen hahmon joka ei oo mistään leffasta/pelistä/kirjasta jne. Luovuus kunniaan!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Joo en sillä tarkoittanutkaan, haluisin vaan nähdä miltä kukin hahmo näyttää Säkkipoikana. Tietty itsekin aion sitten pelata itse tehdyllä hahmolla.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Joo en sillä tarkoittanutkaan, haluisin vaan nähdä miltä kukin hahmo näyttää Säkkipoikana. Tietty itsekin aion sitten pelata itse tehdyllä hahmolla.

Minä ymmärtää =) Voithan lähettää Media Moleculelle mailia ja pyytää tollasta ekstraa :D Ööh. Niin. Kai niillä on virallinen sähköposti jonne voi herjata kaikenlaista.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

En näe tätä mitenkään huonona ratkaisuna, saa taas yhden pelin kokoelmaan.

Olen vaan niin laiska etten jaksa vaihdella levyjä koko ajan :D. Mutta joo ei tuo nyt niin huono ratkaisu ole, mutta itse olisin mielummin ostanut storesta.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom