Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet (Suljettu ja siirretty/Kopioitu) [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

LB-Mad, huomautukseksi vain, että pelihän on jo valmis sinällään. Muutoksia myyntilevyyn tuskin enää betan alkamisen jälkeen tehdään, kun levyjen monistamiseenkin menee melkoisesti aikaa. Eli tämän avoimen betan testaajat pääsevät kyllä käsiksi ihan lopulliseen versioon. Tietysti heti pelin julkaisun yhteydessä voi tulla netistä ladattava päivitys, kuten Top Spin 3:n kanssa kävi. Mutta periaatteessa valmista peliä betaajat pääsevät pelailemaan.

Juuh, peli on jo valmis, joten veikkaan että tämä on vain tuota serverien testaus-beta. Kuvittelisi että ties kuinka monet mapit voivat kuormittaa serveriä aikas paljon.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Juuh, peli on jo valmis, joten veikkaan että tämä on vain tuota serverien testaus-beta. Kuvittelisi että ties kuinka monet mapit voivat kuormittaa serveriä aikas paljon.

Aaa.. Vai sillä lailla :D Hmm... No joka tapauksessa minulla tuskin käy tuuri vaikka tuo teema tulisi ladattavaksi euro storeen. Japani sekä jenkki tilin tekoa en handlaa.. :( Any help?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Sen verran laiskottaa, etten viitsi suoraan linkata ohjeeseen. Mutta annan vinkin: opettele käyttämään hakua.

Sarkasmi täällä ainakin on kovassa huudossa :D Joo. Opettelen, opettelen. Mutta ainahan sitä pitää yrittää jos joku ystävällinen sielu avittaisi sen verran ettei niiiiiin paljon tarvitsisi itse tehdä xD Jeah. Thnx päivän herjasta :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

No offiahan tämä, mutta ihan yksinkertaisesti teet uuden käyttäjän plegeen, pistät maaksi esimerkiksi USAn ja siinä se. Tosin asuinpaikan pitää olla eksaktisti oikein, joten siinä voi tulla vaikeuksia, mutta haet vaan netistä jonkun jenkkiravintolan osoitteen niin pitäisi skulata.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jenkki storesta en ainakaan itse tätä teemaa löytänyt...

Eipä ihme, jenkkistore päivittyy vasta to-pe yönä...
Ja käyttäjiähän voi tehdä periaattees loputtomiin niin nopsaa sen japsi-tilinkin sinne vääntää.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Siis tuleeko tämä teema, jolla voi päästä mukaan betaan, jokaiseen Storeen? Eli EU, Japani ja USA? Mulla on siis kolminkertaiset mahdollisuudet voittaa, jos tuo osallistuminen on aluekohtaista (EU, USA ja JPN erikseen).
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Siis tuleeko tämä teema, jolla voi päästä mukaan betaan, jokaiseen Storeen? Eli EU, Japani ja USA? Mulla on siis kolminkertaiset mahdollisuudet voittaa, jos tuo osallistuminen on aluekohtaista (EU, USA ja JPN erikseen).
Toistaiseksi kyseinen teema on vain Japanin Storessa. Muiden alueiden LBP-betoista ei ole vielä muuta tietoa kuin että 20 000 PSN-tunnusta kultakin alueelta valitaan. Voi siis vaikka olla, että Euroopassa valintametodi on jokin toinen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Hahaa, nyt näkyi kaverilistalla ensimmäinen LBP-peluttaja. :) Ja hieman samaan tapaan kuin EA:n tämän syksyn urheilupeleissä, osaa LBP kertoa itsestään muutakin kuin nimen. Eli nyt kaverilistalla näkyi myös kentän nimi, jossa kyseinen sankari sillä hetkellä ilmeisimmin oli meuhkaamassa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Hahaa, nyt näkyi kaverilistalla ensimmäinen LBP-peluttaja. :) Ja hieman samaan tapaan kuin EA:n tämän syksyn urheilupeleissä, osaa LBP kertoa itsestään muutakin kuin nimen. Eli nyt kaverilistalla näkyi myös kentän nimi, jossa kyseinen sankari sillä hetkellä ilmeisimmin oli meuhkaamassa.

Ja vieläpä Suomeksi ;)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kyllä. Sitä en tiedä, koska onnellisille voittajille asiasta ilmoitetaan. Mutta lähiviikkoina varmaankin...

Voi simpura! On se niin väärin kun joku toinen pääsee pelaamaan tuota ennen minua. :D Onko sinun muuten mahdollista udella tuolta PSN ystävältäsi tietoja että mitä se on dikannut pelistä? Siis ihan sellaisia fiiliksiä vain ettei spoilaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Onko sinun muuten mahdollista udella tuolta PSN ystävältäsi tietoja että mitä se on dikannut pelistä? Siis ihan sellaisia fiiliksiä vain ettei spoilaa.
Kyseessä on beta, eikä siinä ole vielä kaikkia lopullisen pelin ominaisuuksia. Mainiolta kuitenkin vaikuttaa tähän asti. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jos joku saa voiko sharettaa mulle?
Lehdistölle ja yhteistyökumppaneille tarkoitettuja betoja jakava tyyppi on pian entinen yhteistyökumppani. Eli ei noita suljettuja betoja kannata keneltäkään kinuta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kyseessä on beta, eikä siinä ole vielä kaikkia lopullisen pelin ominaisuuksia. Mainiolta kuitenkin vaikuttaa tähän asti. :)

Juuh. Niin kuin tuossa aikaisemmin täällä olen tokaissutkin, oletin myös että Beta versiossa ei ole vielä kaikkia juttuja käytettävänä. Sen takia en ole ollut oikein halukas siihen härdelliin mukaan menemään vaikka toisaalta kivaahan se olisi jo päästä säätämään tuon pelin maailmaan. :D Haluan ehkä kuitenkin silti ruveta pelaamaan tätä peliä kun olen sen kaupasta lunastanut ja se sisältää nuo loputkin ominaisuudet mitä Beta versiossa ei ole.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom