Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet (Suljettu ja siirretty/Kopioitu) [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Sen verran hoppu pelin valmiiksi saamisessa tuli, että Create-tila toimii vain offline-pelissä max. 4 hengen kesken. Yhteistyöaskartelu-paskartelu on kuitenkin luvassa ensimmäisen isomman päivityksen kanssa. Päivityksen ilmestymisellä ei ole vielä aikataulua.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Sen verran hoppu pelin valmiiksi saamisessa tuli, että Create-tila toimii vain offline-pelissä max. 4 hengen kesken. Yhteistyöaskartelu-paskartelu on kuitenkin luvassa ensimmäisen isomman päivityksen kanssa. Päivityksen ilmestymisellä ei ole vielä aikataulua.

Haittaa ja ei haittaa, tuskin olisin kokeillut netissä rakentelua siitä syystä että mikki on teillä tietämättömillä eli ei siitä mitään tulisi. Mutta hyvä että saadaan kuitenkin jossain vaiheessa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Haittaa ja ei haittaa, tuskin olisin kokeillut netissä rakentelua siitä syystä että mikki on teillä tietämättömillä eli ei siitä mitään tulisi. Mutta hyvä että saadaan kuitenkin jossain vaiheessa.

Samat näreet. Meikäläinenkin haluaa mieluummin väsätä ihan offline tilassa omat kenttäni. Muutenkaan netti ei ole se paras mahdollinen nopeudeltaan mulla, joten siellä väsäilyä tulee korkeentaan harrastettua ehkä sillon jos on kyseessä joku todella kieliposkessa suunniteltu yhteis projekti, jolla ei varsinaisesti edes pyritä hakemaan mitään sen kummempia meriittejä rakentelu experttinä :D

Ekaa kunnian himoista kenttää tulee varmaan mulla väsättyä tosi pitkään ennen kuin päästän sen muiden nähtäväksi. Parantumaton perfektionisti kun olen, joka ei ehkä ole maailman paras ominaisuus xD Sitten kun olen saanut kaiken omasta mielestäni valmiiksi, testautan sen vielä parilla kaverilla, jotka saa yrittää päästä läpi luomustani ja kertoilla jos jokin asia vielä kaipaa pientä fiilausta tuossa kentässä.

Ei riitä että kentän pelaaminen on minusta hauskaa. Sen pitää olla hauskaa myös monen muun mielestä, sukupuolesta riippumatta. Näin on omenan sieraimet! Eihän sitä voi toki kaikkia onnistua miellyttämään eikä pidäkkään. Pääasia että mahdollisimman moni suomalais väestöstä tykkää :D Muiden maiden asukeista ei niin väliä xP
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Samat näreet. Meikäläinenkin haluaa mieluummin väsätä ihan offline tilassa omat kenttäni. Muutenkaan netti ei ole se paras mahdollinen nopeudeltaan mulla, joten siellä väsäilyä tulee korkeentaan harrastettua ehkä sillon jos on kyseessä joku todella kieliposkessa suunniteltu yhteis projekti, jolla ei varsinaisesti edes pyritä hakemaan mitään sen kummempia meriittejä rakentelu experttinä :D

Ekaa kunnian himoista kenttää tulee varmaan mulla väsättyä tosi pitkään ennen kuin päästän sen muiden nähtäväksi. Parantumaton perfektionisti kun olen, joka ei ehkä ole maailman paras ominaisuus xD Sitten kun olen saanut kaiken omasta mielestäni valmiiksi, testautan sen vielä parilla kaverilla, jotka saa yrittää päästä läpi luomustani ja kertoilla jos jokin asia vielä kaipaa pientä fiilausta tuossa kentässä.

Ei riitä että kentän pelaaminen on minusta hauskaa. Sen pitää olla hauskaa myös monen muun mielestä, sukupuolesta riippumatta. Näin on omenan sieraimet! Eihän sitä voi toki kaikkia onnistua miellyttämään eikä pidäkkään. Pääasia että mahdollisimman moni suomalais väestöstä tykkää :D Muiden maiden asukeista ei niin väliä xP

Sama vika Rahikaisella. Olisi mahtavaa jos kaikkea mitä täällä kupolin sisällä kuplii pääsisi jo purkamaan oman kentän muodossa. Täytyy yrittää vaan muistaa, ettei tämmönen perfektionistikaan kenttää jatkuvasti parantelemalla välttämättä jatkuvasti saa parempaa aikaiseksi. Joskus pitää jotain julkaistakin. :)
Mutta ensin saavat kaverit toimia kokeiluraatina.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

En niinkään ole vielä omia kenttiä suunnitellut peliin, vaan lähinnä olen pyöritellyt erilaisia teemoja päässäni, joita tuleviin kenttiin voisi soveltaa. Paljaastaakseni yhden ajatuksen, olen pohtinut, josko pelin editorilla saisi luotua mustavalkoisia, hieman ränsistyneen näköisiä ja värisiä objekteja, niin voisin rakentaa jollekin kentälle mustavalkoelokuvan ulkoasun. Toinen vaihtoehto olisi, että tekisi maailman, jossa käytettäisiin negatiivi-efektejä, eli kaikki värit ovat päinvastaisesti.

Mutta paha vielä suunnitella mitään, kun pitäisi aluksi päästä perehtymään itse editoriin. Kunhan pelin saan käsiini, niin sitten alkaa vasta ankara suunnittelu. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Niin, saa nähdä mihin kenttäevoluutio lopulta vie. Ainakin alkuun juuri teemalliset kentät tuntuvat kiinnostavalta näköalalta. Aiemmin mainittu Kalevala nyt voisi olla aika herkullinen lähde tuottamaan ideoita objekteihin ja kenttädesigniin. Senhän ei kuitenkaan tarvitse olla aivan orjallisesti kaavoihin kangistunutta, vaan jotain tuttua aina silloin tällöin.

Ehkä kuitenkin syytä palata takaisin maan pinnalle ja kohdata se ensimmäinen hetki editorin kanssa. Tyhjä ruutu ja päässä miljoona ideaa ja kaikki vähän liian korkealentoisia. Jos alkuun tekisi käsikonsolista kopioidun, periaatteessa hyvin yksinkertaisen Donkey Kong Remaken. Äh, siihenkin täytyisi löytyä sopiva loppupomo viskomaan tavaraa säkkikankaisen ilopillerin niskaan.. ja kun taidot ovat mitä ovat, taitaa jäädä haaveeksi :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kyllä noita tosiaan hyvä nippu löytyy ja niitä saa koluta varmasti moneen kertaan, että löytää kaikki niihin piilotetut tavarat eli asusteita säkkipojalle, tarroja, esineitä ja muuta roinaa oman pelikokemuksensa ja maailmojensa muokkaamiseksi.
Osaa kentistä ei pysty edes läpäisemään yksin, vaan puzzleja pitää ratkoa kaverin kanssa.

Tulipahan pelattua tarinatila läpi viikonloppuna ja Trophy-listassa EI ole kaikkia maailmoja, mikä oli ihan hauska ylläri ettei kaikki pelin kentät tai määrä paljastu.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tulipahan pelattua tarinatila läpi viikonloppuna ja Trophy-listassa EI ole kaikkia maailmoja, mikä oli ihan hauska ylläri ettei kaikki pelin kentät tai määrä paljastu.
Saadaanko arvostelu jo seuraavaan lehteen? Vai laukeaako embargo lehden kannalta turhan myöhään?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Toivottavasti saataisi. Se se olisi hieno juttu lukea todella kattava arvostelupaketti ennen ostelemaan menoa tästä pelistä. :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tulevat muotoilun ammattilaiset laitettiin kilpasille keskenään. Tehtävänä oli luoda 24 tunnissa pelattavaa sisältöä LittleBigPlanettiin. Kuvista voi päätellä tiimien ottaneen haasteen ilmeisen tosissaan ja fläppitaululle saatiin suunnitelmat tehtyä ennen sarviin tarttumista. Ehkä tuosta pieteetistä voisi ottaa vähän esimerkkiä myös omiin projekteihin.

Lähde: LittleBigPlanet Invades New Yorks Parsons Design School
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Heheh! Aika metka tuo eka piirros jossa on noita avaruus alus kuvia :D Jos joku ei vielä tiennyt niin peli on nyt valmis ja mennyt painoon. Se julkaistaan ps3: 21.10!

Lähde: http://www.pelit.fi/forum/showthread.php?p=794358#post794358

Aivan mahtava juttu! Tosin noh, niin kuin olen aikaisemmin yhdessä uutisen kommentissani maininnut, pääsen ostamaan ja pelaamaan tätä peliä vasta 25.10 kun palaan takaisin kotiin yhdeltä kurssilta. Ei voi mitään. On se kuitenkin hienoa että peli ilmestyy jo noin aikaisin eikä vasta 29.10 mikä oli alkuperäinen ajankohta.

Onneksi olkoon niille jotka pääsevät purkailemaan ideoitaan tässä pelissä jo sen ilmestymis päivänä! ^^
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Eurogamer jakaa beta-avaimia. Vielä noin 5000 jäljellä.

Hopi Hopi!

Vaatii rekisteröinnin. :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Eurogamer jakaa beta-avaimia. Vielä noin 5000 jäljellä.

Hopi Hopi!

Vaatii rekisteröinnin. :D

Ja linkkiä et tietenkää voinu pistää...? :rolleyes:
Voe helevetti, koko sivu varmaan alhaalla, EIH! :D

.. Hole fuG. Sainpahan koodin. Nyt beta latautuun :)
Alkaakohan beta jo keskiyöllä...?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

No sehän kävi helposti. Sain myös koodin :) Tuota ei varmaan viel voi syöttää vai? Onse kiva joskus saaha jotain :) Hopihopi muutkin hakemaan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

No sehän kävi helposti. Sain myös koodin :) Tuota ei varmaan viel voi syöttää vai? Onse kiva joskus saaha jotain :) Hopihopi muutkin hakemaan.

Juu mietin kanssa että olipa helppoa, odotin jotain viestiä tyyliin "kyttää mailiasi, koodi saattaa tulla sinne" :D
Voihan sen, ite pistin jo latautuun. Tietääkseni sitä voi pelata vasta huomenna.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom