Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aivan mahtava peli!
Ainut mitä en löytänyt on se kenttäeditori... Mihnä se on?
Noin. Ensimmäinen kosketus peliin tuli tehtyä hetki sitten ja jäi kyllä erittäin hyvä maku suuhun. Toisaalta en ehtinyt vielä muuta tehdä kuin pelata pelin alkupään tarinakenttiä läpi + jonkin verran CyrusQ:n (tuo herra yläpuolellani) kanssa noita muiden käyttäjien väsäämiä kenttiä netissä. Mutta jo pelkästään tuon perusteella alan ymmärtää, mistä tässä kaikessa hypessä on kyse.
Huomenna töiden jälkeen pitää kyllä perehtyä tuohon kenttien luomiseen vähän syvällisemmin.
Mulla ainakin meni Eurogamerilta saatu SOCOM koodi vanhaksi kun en ehtinyt n. viikkoon lataamaan. Ilmoitti että koodi on jo käytetty. Kannattanee ladata asap.Noniin, nyt minäkin sain sen koodin sieltä gamereactorilta ja sitten minulla olisi pikku kysymys: Eli kuinka kauan on aikaa ladata tuo beta? (kysyn koska en tänään ehdi ladata)
Frendilistasta katselin eilen kateellisena, että toiset pelaa ja toiset ei.
Muistin väärin ja sekoitin samana iltana saamaani WipEout HD:hen. Korjasin kyllä lausuntoni ihan tässä ketjussa, mutta otetaan vielä kertauksena: betassa EI OLE trophyja.EDIT: Eikös joku täällä kertoillu että jo tässä demossa ois mahdollisuus saada trophyjä? Ei ainakaan mulla näkyny mitään...
Että semmonen peli se sitten oli. Muutaman kentän pelasin ja täytyy myöntää että olin pettynyt. Kaikki hössöttää että tää ois maailman paras peli ym jne, mutta mulla tää kokemus jäi vajaaks.