Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tässä uutisessa vielä kuva miten leveli on tehty. Äärettömän yksinkertaista etten sanoisi
Tää on aivan mahtava peli mutta minulla on hieman mennyt se ohi että miten niistä esim. vaikka tukeista saa koko kolmen rivin pituiset? Itse olen sitä yrittänyt mutta aina vaan tulee yhden rivin pituinen. Auttakaa.
...mutta minulla on hieman mennyt se ohi että miten niistä esim. vaikka tukeista saa koko kolmen rivin pituiset? Itse olen sitä yrittänyt mutta aina vaan tulee yhden rivin pituinen. Auttakaa.
R1 ja R2 napeilla säädetään osan pituus, notta montako riviä kyseinen osa vie pelialueelta. L1 ja L2 napeilla saa säädettyä, notta mille riville haluaa osansa sijoittaa.
Arrh... Nyt palaa käämit!
Latasin omilla tunnuksilla ton betan toiseen kertaan toiselle plekelle, ja onnistu. Sit palasin kotio ja yritin käynnistää LBP:tä omalla masiinalla, ei toimi. Tuloo vaan ilmotus et käynnistyksen aikana tapahtui virhe. Koitin jo ladata uudestaankin... Mitä teen? Apua!
On kyllä ainakin tässä betassa aivan sukka tämä etsimistoiminto. Ei löydy ei vaikka kirjotin täysin samoin tuon kentän nimen. Toivottavasti koko versiossa pystyy etsimään möys tekijöitä.Yksin vipujen kanssa selviää myös, mutta kolmisin sitä voi poropeukalot pelata.
fly bird FLY -nimeä kantaa
On kyllä ainakin tässä betassa aivan sukka tämä etsimistoiminto. Ei löydy ei vaikka kirjotin täysin samoin tuon kentän nimen. Toivottavasti koko versiossa pystyy etsimään möys tekijöitä.
On kyllä ainakin tässä betassa aivan sukka tämä etsimistoiminto. Ei löydy ei vaikka kirjotin täysin samoin tuon kentän nimen. Toivottavasti koko versiossa pystyy etsimään möys tekijöitä.
5. Follow the on-screen instructions to redeem the promotion code.Mä mistään säännöistä tiennyt.
Media Molecule's Leo Cubbin confirmed to fan site LittleBigMadness that none of the lovingly crafted beta levels will be importable into the finished game, not even that amazing Shadow Of The Colossus one the other day.
Gone, finished, useless. Kaput. Like tears in rain, and all that.