Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]
Jo vain!
Onnistuuko jo nyt betassa??
Jo vain!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onnistuuko jo nyt betassa??
No eipä ole ensimmäinen juttu mikä on jääny huomaamatta, joka päivä löytää jotain uutta mitä voi tehdäJo vain!
Juuri niin. Toinen ohjain päälle ja uusi Säkkipoika pelmahtaa ruudulle.Mitä pitää tehdä että toinen pääsee mukaan...riittääkö kakkosohjaimen käynnistys?
Eilen sain kaverit eka kertaa mukaan rataa kokeilemaan ja hauska oli katsoa kun yksi heebo sinkoili suihkumoottorin on/off vivussa kiinni monsterin lavalla pompuissa Tänään tuo katkaisin tosin häipyy autosta....pitää laittaa "hinauskoukku" tilalle jotta väki mahtuu paremmin kyytiin...viimeksi yksi yritti pysyä auton katollaHeh, hauska kenttä! Iso renkaisella monsterilla läpi kiven ja kannon ja lopussa vielä prätkät
Paina L2- tai R2-nappi pohjaan ja heilauta oikeaa analogisauvaa. L2+oikea sauva ohjaa vasenta kättä ja R2+oikea sauva puolestaan oikeaa kättä.Olen kuullut että tässä pelissä voisi lyödä toista hahmoa? Miten se tapahtuu jos voi nuin tehdä?
No eipä ole ensimmäinen juttu mikä on jääny huomaamatta, joka päivä löytää jotain uutta mitä voi tehdä
Mitä pitää tehdä että toinen pääsee mukaan...riittääkö kakkosohjaimen käynnistys?
Niin et sitten huomannut yhdessä vaiheessa, että kun mulle laitoit kutsun niin meitä pölähti tuplasti paikalle
Ja tosiaan kun toisen ohjaimen lyö kiinni, kysyy millä tunnuksella pelaaja tulee. Eli jos PS3 on usereita muita, jokainen niistä on valittavana. Tai sitten ihan vieras. Eli jos itselläni olisi tunnus XShava ja pojallani XShava jr. Niin esim minun peliin poika voi omalla nimellään tulla. En sitten tiedä käyttääkö tuota savea myös ja tavarat kertyy tollekkin. Uskoisin näin tapahtuvan.
Jostain syystä ihan ääneen nauratti kekseliäs nimeämisesi =D
Kyllä se selvästi on hauskempaa samalla koneella pelata kuin että netin yli. Hauskaa jälkimmäinenkin, mutta hauskuus nousee niin koviin potensseihin kun saa kaverille siihen viereen kirota. Oon tosissani harkinnu kahden lisäohjaimen hankintaa pelkästään tän pelin takia. Ja onhan noi vanhatkin menossa hiljalleen rikki, että jossain vaiheessa sitä on ostettava uusia.
Miten tässä toimii oikein tuo kentänluonti? Olen vetänyt jokaisen tarinakentän ja sitten avautui se kentänluonti sinne eri planeetalle. Mutta eihän niitä tavaroita ole itsellä kuin muutama niin en oikein tajua miten edes voi kenttää luoda? Tarroja on tosi paljon mutta ei niillä oikein voi kenttiä luoda kun ne vain liimataan. Koristeita vain muutamia ja niillä ei pitkälle pötkitä. Onko tässä joku konsti mitä en ole vielä tehnyt? Mulla on ekasta tarinakentästä 100% ja toisesa jotain 35% ja kolmannesta vähän päälle 50%. Pitääkö jokaisesta saada 100, että tulee kunnolla luontityökaluja?
Paina L2- tai R2-nappi pohjaan ja heilauta oikeaa analogisauvaa. L2+oikea sauva ohjaa vasenta kättä ja R2+oikea sauva puolestaan oikeaa kättä.
Gamestopeissa on tästä kampanja. 2 PS3-peliä+90 senttiä.Mistä olette tilailleet kyseistä peliä? Itse katselin tuossa Videogamesplussasta ja näytti olevan n. 45 kuljetuksineen.
Gamestopeissa on tästä kampanja. 2 PS3-peliä+90 senttiä.
Hmm mitä tuolta gamestopin sivuilta vilkuilin niin ei taida olla mitään rajoituksia mitä pelejä sinne saa viedä vaihtoon?
Tässä uusi video, jossa näkyy myös miten nuo liikkuvat tasot on tehty: