Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
VIHDOINKIN! Tätä on odotettu niin kauan. Saa kyllä sitten nähdä mitä siitä oikein tulee, kun mullahan ei ole mikrofonia saatikka USB-näppäimistöä. Myöskin lagista voi olla paljon haittaa.N4G.com kertoo näin: "It looks like the online create mode will be coming to LittleBigPlanet relatively soon." Saas nähdä kuinka käy...
WLAN on tässäkin tapauksessa se ongelman ydin hyvin todennäköisesti. LittleBigPlanetin verkkokoodissa on jotain sellaista outoa, että se aiheuttaa hurjaa lagia joillain WLAN-laitteilla.En kyllä tajua tuota nettipelilagia, mulla on kuitenkin 8 megan netti. WLANin kautta, tosin.
Count me in! Eli tämä toimisi siis tyyliin niin, että käyttäjä A tekee pienen osan kenttää, jonka jälkeen julkaisee sen ja sitten valitseen sen jutun, että kuka tahansa voi kopioida kentän itselleen ja muokata sitä? Sitten seuraava käyttäjä tekee kenttää hiukan eteenpäin ja tämä toistuu.Pitäiskö jo koota jonkinlainen LBP Suomi -ryhmä kenttiä kokoamaan? Itse ainakin olen mukana, jos vain osaava tiimi saadaan kasaan.
Count me in! Eli tämä toimisi siis tyyliin niin, että käyttäjä A tekee pienen osan kenttää, jonka jälkeen julkaisee sen ja sitten valitseen sen jutun, että kuka tahansa voi kopioida kentän itselleen ja muokata sitä? Sitten seuraava käyttäjä tekee kenttää hiukan eteenpäin ja tämä toistuu.
Kannattaa muuten kans sit chekata coasterfreak1235 plain platformer. Kaveri tekee ihan törkeen hyviä kenttiä.
Pitäiskö jo koota jonkinlainen LBP Suomi -ryhmä kenttiä kokoamaan? Itse ainakin olen mukana, jos vain osaava tiimi saadaan kasaan.
Tuo voisi olla ihan hyvä idea... Tulisin mielelläni mukaan tuohon tiimiin
Onkos suomalainen?
Auts. En sitten ilmeisesti pääse tiimiin. :'DItse kyllä ajattelin tuota tulevaa online create modea, mutta voishan se noinkin toimia vielä tässä vaiheessa. Tiimin kasaaminen on tosin vielä alkuvaiheessa ja osaavan tiimin kasaamiseen menee aikaa.
Täytyypä käydä tsekkaamassa sun kenttiä, vaikka viikonloppuna. Ihan jokaista kentäntekijää ei tähän tiimiin päästetä.
Tiedän sun kenttäs ja voin sanoa että olet mukana
So, am I in? Voisin kyllä tehdä ihan kunnon kentänkin tässä taas, nuo nykyiset kentät eivät ole kovin hyviä taidonnäytteitä sinänsä, kun olen nykyään paljon kenttien teossa.
Hyvä vaan mitä kauemmin kestää kokeilla.Tai sitten en, veli valtasi kavereineen konsolin. Koitetaan tänään myöhemmin uudestaan...
Valitset vain sen pelaajan profiilin LBP:ssä ja sieltä "Lisää sydänsivulle" vai mitä siinä nyt lukikaan.
Eli siis kun katsot käyttäjän tekemiä kenttiä, se profiili on siellä seassa.