Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Voi kehveli!! Jesh!! Ja onko tuon osoitteen perässä oleva numero sarja se koodi? Meinaan. Sivu ei avaudu, mutta jos koodin siis jonnekin PSN verkossa syötän, pääsen Betaan?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Voikos joku kertoa, mihin tuo koodi laitetaan? En jaksaisi yrittää avata tuota Beta-sivua enää, jossa ohjeet sen käyttämiseen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Voikos joku kertoa, mihin tuo koodi laitetaan? En jaksaisi yrittää avata tuota Beta-sivua enää, jossa ohjeet sen käyttämiseen.
1. Kirjaudu sisään PLAYSTATION®Network-tiliisi PLAYSTATION®3:n avulla tai vaihtoehtoisesti PC:llä PLAYSTATION®Storen kautta osoitteessa store.playstation.com napsauttamalla [Sign In/Sign Up] -painiketta.

2. Kirjauduttuasi sisään valitse [Account Management].

3. Kohdasta [Transaction Management] valitse [Redeem PLAYSTATION®Network Card or Promotion Code].

4. Kirjoita 12-merkkinen koodisi ja valitse [Continue].

HUOMAUTUS: koodien tunnistuksessa huomioidaan kirjainkoko, joten koodi on kirjoitettava täsmälleen oikeassa muodossa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Hitto ei oikein nyt jaksais rekata tonne ja huomenna koodit menny varmaa jo :( Ilmottakaa mulle jso on ylimäärästä koodia!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Hitto ei oikein nyt jaksais rekata tonne ja huomenna koodit menny varmaa jo :( Ilmottakaa mulle jso on ylimäärästä koodia!
C'mon! Kinuat jo kolmannen kerran koodia. Yksikin viesti riittää.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Itse sain saman viestin, mutta ei mitään toivoa saada auki tuota sivua johon linkki meilissä. Sivu mennyt vain yhä pahemmin jumiin. Taisi olla kieltämättä täydellinen ajotus. Tosiaan olisi kiva tietää jos joku latailee tuota betaa, että pääseekö jo nyt pelaamaan?

Noniin nyt on beta asennettu ja peli ainakin käynnistyi!

E: Toimii ja se Kyllä Jeeves hoitaa-sarjasta tuttu hemmo opastaa tutoriaalissa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tuleeko se koodi postiin, heti kun olen aktivoinut tunnuksen tuonne ? Tunnuksen tekeminen ilmaista ? Onnittelut kaikille betaan päässeille.. : ) lucky luke
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jos joku jäi ilman Socomin beta koodia ja sai hommattua LBP betan ylimääräisiä koodeja niin voisin vaihtaa socomin beta koodin sitten siihen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Muutama kenttä tuli veljen kanssa hakattua jo ja ei voi kun kehua. Erittäin letkeää meininkiä, enkä ole vielä itse edes ehtinyt luomaan mitään. Wuhuu!
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Hui kamala. Tämähän alkaa jo mennä kamppailuksi. : P No pakko yrittää.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Yay! I haz teh code! :D

Oli tuskan, hien, kyynelien ja satunnaisten pienien onnistumisien takana. Oli mukava tunne aina kun pääsi askelen lähemmäksi koodia. (rekisteröityminen > aktivointi.... jne jne.) :p
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Nyt sain rekisreröityä. Mitäs sitten pitäs tehdä? Kun painoin donea tai continueta, niin tuli network error. Kai sain rekisteröityä?
Edit: Tuli viesti e-mailiin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Paina refreshia, ja valitse resend data kun kysyy. Server errori tarkoittaa että tuskin meni hakemus läpi. Sehän selviää sillä, että saatko aktoivimissähköpostin vai et.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

En varmasti luovuta, olen päässyt jo log-in vaiheeseen : ) Eiköhän tämä rumppaaminen kohta tuota tulosta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Tilanne kello 21:55 "There are currently 2248 keys remaining for this giveaway." Vielä ehtii...
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Google Chromella skulaa vähän paremmin kuin Firefoxilla. Ei vaan ole vieläkään lähellekkään valmista. :D
 
Ylös Bottom