Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet

Ei hitto toi eka saarikenttä on vaikea vetäää ässänä! joskus ne domino paalut, vai mitkä lie pystyy ihan juoksee, mutta välillä ne sit vaa levii käsille. vähän ärsyttävää :mad:

mulla oli sama homma, sain sen jollain aivan ihme tuurilla läpi. Tällä hetkellä olen yrittäny saada ässänä läpi tuon bunkkeri-kentän läpi mutta ei... aina se kusee siihen suureen pyörään :mad:

jep jep, tarpeeks kauan ku yritti niin menihän se läpi. yhteensä noin tunnin yritin sitä päästä. Hitto on vaikee se zapata mennä kuolematta. pääsen sinne vastukseen asti, mut siellä sit kusee ja pahasti. :(

No löytyy täältä sentään joku muukin, jonka mielestä ne palkit on typeriä. :D Totta. Vaikka niistä kuinka suoraan yrittäisi juosta, niin silti ukko yleensä valahtaa siitä niiden välistä. Minulta tuo ässäsuoritus vaati muutamia yrityksiä, tuurilla sitten pääsin sen pisimmänkin dominokohdan yli putoamatta alas.

Melkee jo ammuin koko pelin :rolleyes: Ja sit se kenttä mis se Oni(vai mikä se ny oli) pitää tuhota.. Ei riitä meikäläisen hermot:p

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kaikista hermoja riipivimmät kentät ovat olleet tähän mennessä Keräilijän Bunkkeri ja Keräilijä itse.
Tuossa keräilijässä ollaan oltu nyt jumissa, kuun alusta saakka.

Onko kyseisessä kentässä todellakin vain se yksi ainoa jatkopiste, joka seuraa perässä? :mad:

jep jep, tarpeeks kauan ku yritti niin menihän se läpi. yhteensä noin tunnin yritin sitä päästä. Hitto on vaikee se zapata mennä kuolematta. pääsen sinne vastukseen asti, mut siellä sit kusee ja pahasti. :(

Minulle ei niinkään ollut ongelmana tuo viimeinen taso kanjoneista vaan se toinen taso. Kakkoskenttä on pitkä, täynnä vihollisia ja kohtia joissa pieni virhe voi johtaa kuolemaan yms. mukavaa. Toi itse Zapata on helppo päihittää, opettelee sen oikean "kaavan", niin ne pommit saa räjäytettyä oikein ilman että itse kuolee mukana.

Kaikista hermoja riipivimmät kentät ovat olleet tähän mennessä Keräilijän Bunkkeri ja Keräilijä itse.
Tuossa keräilijässä ollaan oltu nyt jumissa, kuun alusta saakka.

Onko kyseisessä kentässä todellakin vain se yksi ainoa jatkopiste, joka seuraa perässä? :mad:

keräilijän pääsin kuolematta läpi. mut se on kyl aika hankala. pitää vaan opetella ulkoa ne sen liikkeet, et mitä se tekee, ja sillo ku niitä sähkö palloi tulee taivaalta, ni menee oikeaan reunaan oottelemaan.

Minulle ei niinkään ollut ongelmana tuo viimeinen taso kanjoneista vaan se toinen taso. Kakkoskenttä on pitkä, täynnä vihollisia ja kohtia joissa pieni virhe voi johtaa kuolemaan yms. mukavaa. .

Heh. mulla taas kesti pitkään, että pääsin sen ekan tason kanjoneista kuolematta. Pääsin sinne loppuun aina helposti, mutta sitten kun siellä lopussa piti niillä pommeilla räjäyttää se tie auki ni siihen loppu. Tai oikeastaan siihen tokaan pommi kohtaa, missä liikkuuu edes taks niitä pikkeejä katosta ja pommi ei saa osua niihin. Meinas kapula lentää..

Ja toinen kanjonien taso oli imo helpoin päästä läpi kuolematta. Tais mennä kolmannella yrityksellä :)

keräilijän pääsin kuolematta läpi. mut se on kyl aika hankala. pitää vaan opetella ulkoa ne sen liikkeet, et mitä se tekee, ja sillo ku niitä sähkö palloi tulee taivaalta, ni menee oikeaan reunaan oottelemaan.
Kenes avustuksella? :P:P

Voisko joku postata kuvan miten pääsee värähtelevän pultin harjoituksen?

(kuvassa ne asetukset)

Voisko joku postata kuvan miten pääsee värähtelevän pultin harjoituksen?

(kuvassa ne asetukset)

En nyt just muista pitikö siinä saada se pultti menemään samalla lailla ku joku toinen mutta jos piti niin katot vaa siitä toisesta pultista kaikki asetukset :)

Pystyykö mitenkään vertailemaan pistetuloksia kaverilistassa olevien kanssa?

Pystyykö mitenkään vertailemaan pistetuloksia kaverilistassa olevien kanssa?

Kavereiden pisteet löytyvät kenttien tiedoista, eli osiosta josta löytyvät myös kenttien kuvaukset ja kommentit. Selaa sivuja joko nuolinäppäimillä tai ykkösnäppäimillä (L1 ja R1).

Kavereiden pisteet löytyvät kenttien tiedoista, eli osiosta josta löytyvät myös kenttien kuvaukset ja kommentit. Selaa sivuja joko nuolinäppäimillä tai ykkösnäppäimillä (L1 ja R1).

Näen ainoastaan oman perheeni pisteet eli profiilit mitkä on luotuna mun PS3:een.
Oman kaveri listan pisteitä en näe. Ei kai noi profiilit tuossa koneessa nyt estä näkemästä kaveri listan pisteitä.

Jos noin on niin toihan on verrattavissa jo bugiin.

Näen ainoastaan oman perheeni pisteet eli profiilit mitkä on luotuna mun PS3:een.
Oman kaveri listan pisteitä en näe. Ei kai noi profiilit tuossa koneessa nyt estä näkemästä kaveri listan pisteitä.

Jos noin on niin toihan on verrattavissa jo bugiin.

Hmm.. Mielestäni kavereiden pisteet kyllä pitäisi näkyä kentän tiedoissa (korjatkaa jos olen väräässä!). Muista muuten että kaverin on täytynyt pelata kyseistä kenttää, jotta pisteitä voi verrata. Myös kenttää pelatessa näkee kavereiden pisteet pyörimässä "pistepalleron" ympärillä. Palleron ympärillä pyörii aina sen kaverin pisteet jolla on sinun jälkeesi korkeimmat pisteet. Jos saat kesken kentän enemmän pisteitä kuin kaverisi, peli näyttää jonkun toisen kaverisi pisteet jolla sinua enemmän pisteitä. (aika huonosti selitetty, mutta toivottavasti ymmärsit)

Kyllä ymmärsin ja ne näkyy mutta kentän tiedoissa ei näy kuin oman ps3 profiilien pisteet ei kaverilistan pisteitä :(

Harmi olis ollut kiva verrata pisteitä.

Kyllä ymmärsin ja ne näkyy mutta kentän tiedoissa ei näy kuin oman ps3 profiilien pisteet ei kaverilistan pisteitä :(

Harmi olis ollut kiva verrata pisteitä.

Tänään tutkin asia hiukan tarkemmin. Huomasin, että vain yhteisön kentissä saatuja pisteitä voi verrata kavereiden kanssa. Tarinan kentistä saatuja pisteitä ei siis pääse vertailemaan.

Tämä aika yllätävä puute. Luulisi, että homma olisi jo "korjattu" päivityksellä. Toisaalta tätä ei ole varmaan moni edes vielä huomannut. Toivottavasti MM korjaa asian päivityksellä tulevaisuudessa.

Tänään tutkin asia hiukan tarkemmin. Huomasin, että vain yhteisön kentissä saatuja pisteitä voi verrata kavereiden kanssa. Tarinan kentistä saatuja pisteitä ei siis pääse vertailemaan.

Tämä aika yllätävä puute. Luulisi, että homma olisi jo "korjattu" päivityksellä. Toisaalta tätä ei ole varmaan moni edes vielä huomannut. Toivottavasti MM korjaa asian päivityksellä tulevaisuudessa.

Lähetin MM:lle BUG meilin asiasta ;)

Saa nähdä vastaavatko.

Ylös Bottom