Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

onko täs sellasta mahollisuutta että menee samalla koneella esim 2 ja sitten kutsua vaikka japanilaisen(verkon välityksellä) mukaan pelaamaan
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Meni pitkään, mut nyt hoksasin miksi se kertoja betassa on niin hemmetin tutun kuuloinen kunnes välähti. Stephen Fry on kieltämättä loistokas valinta.

Ja tähän liittyen kannattaa tutustua herätyskelloihin:
http://voco.uk.com/
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Täältä löytyy ainakin yksi. :cool:

Edit: Jottei mee offtopiciksi niin pitääpä mainita, että oli kivat nelinpelit viime yönä Viper7:n kanssa! Kun beta sulkeutu siinä kolmen jälkeen yöllä niin oltiin just jonkun olion peräsuolessa menossa. :D

Et ollu Viper7:kan kanssa ku se olin minä ja mun kaveri :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Suurin piirtein kaikki LittleBigPlanetista löytyvät kipaleet ovat mahtavia ja hyväntuulisia. :P
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Suurin piirtein kaikki LittleBigPlanetista löytyvät kipaleet ovat mahtavia ja hyväntuulisia. :P

Niin noh. Tuosta voidaan olla montaa mieltä :D Minusta tämä theme biisi josta kerroin jo aiemmin pitäväni, on ainut johon en ole vielä kyllästynyt pelin tiimoilta. Muut Betassa kuulemani biisit olivat.... Noh. aika rasittavaa kuunneltavaa. xD Toivottavasti musapuoli on parempi noissa muissa kentissä joita pääsee sitten pelaamaan kun on koko versio hyppysissä. Oikeastaan miellekkäintä oli pelata sellaista kenttää jossa ei ollut musiikkia lainkaan :D Joo. Olen aika vaativa pelimusiikin suhteen mutta kun musiikintekoa itsekin harrastanut olen todella monta vuotta, niin sitä ei anna propseja ihan mille tahansa musabiiseille.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Et ollu Viper7:kan kanssa ku se olin minä ja mun kaveri :D

Ohoh, no hyvä tietää! :p Hämäs toi, kun on niin samanlainen nick sulla PSN:nä, kuin Viper7:lla tämän foorumin nicki. Oli muuten eka kerta kun pelasin nelinpelinä LBP:tä ja alko ihan harmittamaan kun ei sitä aikasemmin tullut niin pelailtua. Tuntemattomien kanssa on aika vaikee saada nelinpeliä pystyyn. Yleensä vaan kahdestaan tahkoo kenttiä jonkun säkkipojan kanssa.

Edit: Olet näköjään Kuopiosta. Savolaiset siellä temmellettiin yömyöhään LBP betan kentissä. :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ohoh, no hyvä tietää! :p Hämäs toi, kun on niin samanlainen nick sulla PSN:nä, kuin Viper7:lla tämän foorumin nicki. Oli muuten eka kerta kun pelasin nelinpelinä LBP:tä ja alko ihan harmittamaan kun ei sitä aikasemmin tullut niin pelailtua. Tuntemattomien kanssa on aika vaikee saada nelinpeliä pystyyn. Yleensä vaan kahdestaan tahkoo kenttiä jonkun säkkipojan kanssa.

Kappas. Sinuakin näkee :D Lisäsin muuten teikäläisen frendi listaani. Toivottavasti et pahastunut.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kappas. Sinuakin näkee :D Lisäsin muuten teikäläisen frendi listaani. Toivottavasti et pahastunut.

Kyllähän sitä tulee päivittäin käytyä lueskelemassa teidän höpinöitä. Harvakseltaan tulee sitten kommentoitua. :) En pahastunut. Olinkin tässä itse asiassa juuri menossa lisäämään oman nickin tuonne peliseura aiheeseen. ;)

Ja sitten takaisin opettelemaan To Zanarkand biisin soittoa pianolla. Mikä lie ollut innoittavana tekijänä tähän mielitekoon... :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kyllähän sitä tulee päivittäin käytyä lueskelemassa teidän höpinöitä. Harvakseltaan tulee sitten kommentoitua. :) En pahastunut. Olinkin tässä itse asiassa juuri menossa lisäämään oman nickin tuonne peliseura aiheeseen. ;)

Ja sitten takaisin opettelemaan To Zanarkand biisin soittoa pianolla. Mikä lie ollut innoittavana tekijänä tähän mielitekoon... :D

Toivotan onnea harjoitteluun! :D Jepulis. Kiitos tiedosta. ^^ Nyt ei tarvitse enää miettiä että paloiko teikäläiseltä käämit sen minun ööh... Hiukan persoonallisen viestin takia jonka lisäsin ystäväpyyntö messichiini xD Phiis ja pelailemisiin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

TGS:n parhaat pelit.

The winners are (they're not ranked or anything):

Idolm@ster - Namco Bandai - PSP
Gyakuten Kenji - Capcom - DS
White Knight Story - Sony - PS3
Star Ocean 4 - Square Enix - Xbox 360
Final Fantasy: Dissidia - Square Enix - PSP
Dragon Quest IX - Square Enix - DS
Resident Evil 5 - Capcom - Xbox 360/PS3
Monster Hunter 3 - Capcom - Wii
428 - Sega - Wii
LittleBigPlanet - Sony - PS3
Yakuza 3 - Sega - PS3
Let's Tap - Sega - Wii
Kotaku

Onkohan LBP ensimmäinen länsimainen peli joka pokkaa TGS:ssä palkinnon?
 
Ylös Bottom