Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

live apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja scorn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: live apua?

Ronkka sanoi:
Tämä sopii tän threadin jatkoksi. Jossain vaiheessa meikäläisen live tunnuksen maa on muuttunut jenkkiläksi, kyllä se muistaakseni aikaisemmin oli Suomi.
Soittelin tästä asiasta xbox live tukeen ja tää on kuulemma mahdotonta. Hetken se virolainen nainen funtsaili asiaa ja tuli siihen johtopäätökseen, ettei siitä mitään haittaa pitäs olla, jatketaan :)

Itsellenikin on toi boxi tulossa ja kyllä ajattelin siihen noi livet hommata ja varskin tun gold-jäsenyyden. Eli vuoden gold jäsenyys oli sen 59 euroa ja risat? Saako sen tilattua sitten boxin kautta? Vai pitääkö vaan ostaa kaupasta se lätyskä?

Mitenkäs noiden pelejen lattaaminen, miten niistä laskutetaan?

Jiz sanoi:
Eli vuoden gold jäsenyys oli sen 59 euroa ja risat? Saako sen tilattua sitten boxin kautta? Vai pitääkö vaan ostaa kaupasta se lätyskä?

Ensimmäinen kuukausihan on Premium-boksilla ilmainen, ja tilausta saa jatkettua Boksin oman käyttöliittymän kautta, kunhan käytössä on luottokortti. Toinen vaihtoehto on ostaa kaupasta Live-pakkaus. Tilauksen jatkamiseen 12 kuukaudella kelpaavat myös vanhan Boksin Live-paketit, joita voi saada halvallakin. Omastani maksoin kympin.

Mitenkäs noiden pelejen lattaaminen, miten niistä laskutetaan?

Maksullinen sisältö maksetaan erikseen ostettavilla M$-pisteillä, joita niitäkin voi ostaa joko suoraan boksilla tai sitten kaupasta ostettavina koodikortteina.

Xbugs sanoi:
Ensimmäinen kuukausihan on Premium-boksilla ilmainen, ja tilausta saa jatkettua Boksin oman käyttöliittymän kautta, kunhan käytössä on luottokortti. Toinen vaihtoehto on ostaa kaupasta Live-pakkaus.

Onko hinnoissa eroa?

Luottokortti löytyy joten jos se on halvempaa tilata suoraan niin näin taidan tehdä.

Jiz sanoi:
Onko hinnoissa eroa?

Onhan hinnoissa eroja, ja kukin kauppa hinnoittelee tavaran omien tapojensa mukaisesti. Jos käytetään vertailukohtana suomalaisten kivijalkakauppojen yleistä hintatasoa, luottokorttiostos suoraan Boksin valikoista tulee halvemmaksi. Halvimmalla pistehankinnoissa kuitenkin selviää hyödyntämällä verkko- tai kivijalkakauppojen tarjouskampanjoita (esim. Anttilan 20 alennusta 100 euron ostoksista -lipareita).

Mitenkäs LIVE toimii nattaavan modeemin kanssa?
Mulla on telewellin modeemi, mikä on siinä määrin rikki ettei NATia saa pois päältä.

groove sanoi:
Mitenkäs LIVE toimii nattaavan modeemin kanssa?
Mulla on telewellin modeemi, mikä on siinä määrin rikki ettei NATia saa pois päältä.

Itsellä Zyxel Prestige 660R ja Buffalon WLAN-tukiasema. Buffalo routerina, ja Zyxelissä SUA-NAT päällä (itse konfiguroitu NAT). Ei ongelmia kertaakaan, tavaraa latautuu 300-600kt/s riippuen mihin aikaan latailee.

Von Wiensburgh sanoi:
Voit käyttää tuota luomaasi tunnusta, tai luoda uuden, it's up to you.

Koneen mukana "tulee" kuukausi ilmaista Live-aikaa. Sen saa aktivoitua samalla kun luot sen tunnuksen sinne koneelle. Tätä kikkaa voi muutaman kerran käyttää, aina kun luot uuden tunnuksen. Olisiko ollut viisi kertaa? Mutta samalle tunnukselle tämän voi käyttää vain kerran.

Miten tuo onnistuu? Boxin kytkin eilen liveen ja näyttää jäsenyydeksi "Silver".
Kiinnostaisi päästä kokeilemaan tuota Gears Of Waria livessä :)

Saako jo olemassaolevaan live-tunnukseen lisättyä tuota kuukauden kokeilujaksoa?
Itse tein tunnuksen netissä ja nyt ei löydy konsolin puolelta mistään mistä voisi saada tuon kuukauden ilmaiseksi. Ja konsoli on uusi.

Siis sehän tulee itsestään kun tekee Live-tiliä. Kun itse tein tiliä niin painoin itselleni 'silverin'. Sitten se automaattisesti kertoi, että on kuukauden koejakso käyttämättä ja laittoi sen itse.

Ylös Bottom