Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live Arcade -pelit ja pakotettu Liveen kirjautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tumz

New Member
Tilanne siis se että kovalevylle tallennetut Live Arcadesta ostetut pelit ilmoittaa kaikki olevan trial versioita, jos en ole kirjautunut liveen sisään(olen kyllä kirjautunut omalla gamertagilla tietenkin).
Liveen yhteyden otettua pelit tunnistavat sitten itsensä ostetuiksi/kokonaisiksi ja kaikki ok.
En vaan pidä automaattisesti nettipiuhaa kiinni koneessa joten tämä hankaloittaa elämää.

Aiheutuuko em. jostain yleisestä päivityksestä, jonkamyötä elämä vaan nyt on näin, vai onko syynä se että konsolini vaihtui hiljattain uuteen rrod-huollossa. Kovalevy ja gamertagi tietenkin on samat kuin ennenkin.

Saako tätä tilannetta jollain korjattua?

Vastaus: Live Arcade -pelit ja pakotettu Liveen kirjautuminen

Aiheutuuko em. jostain yleisestä päivityksestä, jonkamyötä elämä vaan nyt on näin, vai onko syynä se että konsolini vaihtui hiljattain uuteen rrod-huollossa. Kovalevy ja gamertagi tietenkin on samat kuin ennenkin.

Saako tätä tilannetta jollain korjattua?

Tuossa on syy, ja korjauskin on olemassa. Ohjeet voi poimia esimerkiksi täältä: Xbox.com | System Use - Transferring Content Licenses to a New Console.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olen kyllä käsittänyt, että huollon pitäisi automaagisesti siirtää oikeudet, jos konsoli vaihtuu, mutta näköjään tämäkin on jätetty asiakkaan huolehdittavaksi.

Näillä ohjeilla hoitu.
Kiitos.

Mulla on kone kans tehny tota samaan sen jälkeen kun ostin uuden, tein noiden ohjeiden mukaan ja se latas ne kaikki uudestaan boksille, kun otin verkkopiuhan irti niin silti näytti että kaikki on trial versioita.

Ylös Bottom