Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live ei toimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jussi1989
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jussi1989

New Member
ihme homma aamulla pelasin ihan rauhassa bf:ää livessä ja sit yhtäkkii live lopetti toimintansa ja ei oo siitä eteenpäin toiminu
mistä voi oikein olla kyse koska laitteisto on ihan kunnossa?

Vastaus: live ei toimi

jussi1989 sanoi:
ihme homma aamulla pelasin ihan rauhassa bf:ää livessä ja sit yhtäkkii live lopetti toimintansa ja ei oo siitä eteenpäin toiminu
mistä voi oikein olla kyse koska laitteisto on ihan kunnossa?

Live ja Xbox.com ovat huoltokatkoksen "kourissa" tänään jonkin aikaa. Tuolla Uuden Liven hehkutukset ja ongelmat -ketjussa juttua jo olikin.

Siirsin viestin Xbox Live -tukilinjaosioon, koska se tänne kuuluu paljon luonnollisemmin kuin yleiseen Xbox 360 -keskusteluun. Sitten itse kysymykseen. Eli itselläni on välillä samanlaisia ongelmia Liven kanssa, jotka aiheuttavat sen, että Live on välillä poissa käytöstä muutaman tunnin ajan ilman mitään järkevää syytä, vaikka periaatteessa Live-puoli kunnossa olisikin. Oletko käyttänyt Xboxin vianmääritysominaisuutta tuossa ongelmassa? Mikäli olet niin mihin asti homma toimii, ennen kuin löytyy virhe? Tämän vianmäärityksen avulla pystyy nimittäin melko tarkkaan määrittämään missä ongelma on.

Edit: Paavi tuossa jo ongelman ratkaisikin.

joo
ois aika kiva jos näistä katkoksista ilmotettais jossain ettei tarttis ruveta netistä kaivelee vastauksia

mulla se väittää ,et ''your Xbox LIVE membership information isn't valid. please use a profile that contains a valid membership or recover your profile from Xbox LIVE.'' mitä pitäis tehdä kun en haluu tehdä uutta käyttäjää ? :confused:

mulla se väittää ,et ''your Xbox LIVE membership information isn't valid. please use a profile that contains a valid membership or recover your profile from Xbox LIVE.'' mitä pitäis tehdä kun en haluu tehdä uutta käyttäjää ? :confused:

Selvisikö ongelman syy? Perjantaina itselläni teki samaa kaikille Xbox:ssa olleille profiileille. Ei päässyt Liveen ja profiilin palautus (recovery) korruptoi profiilin. Sain tosin palautettua sen toisella xbox:lla. Ja tämähän alkoi uuden päivityksen jälkeeen.

PS. Joo, on vanha thread.

Ylös Bottom