Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live ja laskutus?

Legge

Active Member
Mitens tuo laskutus meneekään luottokortilla tilatessa? Maksetaanko kuukausi etukäteen vai jälkikäteen?

Tarkoitan tällä nyt sitä, että jos luottokorttiani on laskutettu esim. 4.6, niin onko tämä maksu siis ajalta 4.6-4.7 vai 4.5-4.6.

Pohdiskelin vain, kun peruin kultatilin pari viikkoa sitten, ja myös tilin hallinnan mukaan jäsenyys on peruttu 7.6 alkaen. Kuitenkin Visaa on edelleen laskutettu 4.6 :confused:
 
Vastaus: Live ja laskutus?

Legge sanoi:
Mitens tuo laskutus meneekään luottokortilla tilatessa? Maksetaanko kuukausi etukäteen vai jälkikäteen?

Etukäteenhän palvelu tietysti laskutetaan, eli silloin kun palvelu avataan käyttöösi. (Ja kun on kyse luottokortista, maksu hoidetaan jälkikäteen, kyseisen luottokortin käyttöehtojen mukaisesti.)

M$ tietysti mielellään pistää uuden laskun maksuun ennen kuin sulkee rahahanan. Kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyä, miten käyttämättä jäävän ajan hyvitys hoidetaan.
 
Vastaus: Live ja laskutus?

No näin itsekin oletin.

Soitin tukeen, ja siellä sanoivat, että laskutus tapahtuu muka aina vasta jälkeenpäin :confused: Tukihenkilö vielä tarkisti laskutuksen ja sanoi, että minua on laskutettu neljä kertaa, joten homma on aivan oikein. No minä poikahan hövelisti uskoin asian.

Tsekkasin asian kuitenkin vielä tilinhallinnasta, joka paljasti, että olen käyttänyt liveä vain 7.3-7.6, eli kolme kuukautta. Perskuleen Msofti...ei jaksanut enää soitella, joten lähetin s-postia.
 
Vastaus: Live ja laskutus?

Aika hyvä esimerkki siitä, miten asiakas-"palvelun" sanomisiin ei todellakaan voi luottaa. Tuohan on selvää kusetusta. :(
 
Vastaus: Live ja laskutus?

Nyt tuli haukuttua väärää puuta :eek:

Soitin kuitenkin vielä aspaan, kun alkoi homma ketuttamaan. Sattui sama neito langanpäähän kuin edelliskerralla, joten hän tsekkasi vielä kerran nopeasti laskutuksen. Paljastui, että ekalla kerralla hän oli katsonut vahingossa Microsoft pointsien oston liven kuukausimaksuksi, joten varsinaisia maksuja oli kolme kpl, kuten pitikin.

Lakutus menee niin, että eka napsahtaa heti, kun palvelun aloittaa. Seuraavan kuun alussa ei kuitenkaan laskuteta, vaan siitä eteenpäin laskutus tapahtuu joka kuulta jälkikäteen.

No joo, olihan siinä pieni virhe aspalta, mutta ei kusetusta kuitenkaan :D
 
Ylös Bottom