Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live ja Sonera ADSL, mitä muuta?

Mad Cat 9

New Member
Morot kaikille

nyt tuli tilattua tommonen Soneran ADSL ja live-setti kans. Tuli tossa mieleen et riittääkö toi 512 tohon livettämiseen? Entäs mitä muuta mää tartten rj45 piuhan lisäks? Minkälaista ADSL modeemia suosittelette, aattelin telewellin ulkoista oliko joku 100EB yms.?

Pakkohan toi on hommata kun on kohtuu halpa ja toi motogp 2 on niin v**** hyvä.

Kari
 
No 512 riittää hyvin. Ja tietenkin RJ-45 piuhoja tarvit 3 kpl sekä hubin tai reitittimen. Mulla on 4-port allied hub ja hyvin on toiminut. Sitten vain ulkoisesta kaapelilaatikosta hubin ekaan porttiin ,toisesta verkkokorttiin ja kolmannesta xboxiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mad Cat 9
Morot kaikille

nyt tuli tilattua tommonen Soneran ADSL ja live-setti kans. Tuli tossa mieleen et riittääkö toi 512 tohon livettämiseen? Entäs mitä muuta mää tartten rj45 piuhan lisäks? Minkälaista ADSL modeemia suosittelette, aattelin telewellin ulkoista oliko joku 100EB yms.?

Pakkohan toi on hommata kun on kohtuu halpa ja toi motogp 2 on niin v**** hyvä.

Kari

Onko sulla PC?
Jos on niin suosittelen Telewellin TW EA200.
Siinä on USB joka menee mulla PC:hen ja RJ-45 joka menee Xboxiin,ja mikä tarkeintä,niitä voi käyttää yhtäaikaa.Näin ei tarvi pelleillä millään yhteydenjako ongelmilla sun muilla.

Mulla on tuo soneran 512/512 liittymä,ja se riittää hyvin.Meillä surffataan PC:llä netissä samalla kun minä LIVETÄN ja hyvin toimii,ei mitään ongelmia.
Ei oikeastaan kannata edes harkita muita kuin tuota EA200:sta...
 
Kun mulla olis kaks PC:tä ja sit toi boxi. Mites tää nyt kannattais tehä. Joku ADSL reititin olis varmaan jees. Kun ei huvittais pitää konetta auki samalla kun livettää.... muutenkin pieni huone niin tuntuu välillä tuskasen kuumalta ja lentokenttä-äänet alkaa syömään jossain vaiheessa. Onkos kellään kokemusta siitä Telewelliin reitittimestä, jotain vähän alle 100.
 
Tottakai mullaki toimii kummatki samaan aikaan moitteettomasti, joten tarkottaako se sitä ettei kannate harkita muun ostamista ku 4-port allied hub? no ei.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mad Cat 9
Tuolla näköjään joku suosittelee tota RoadRunner44 ADSL/reititin härpäkettä. Semmonen sitte =)

Mullakin on toi roadrunner44 se on aivan loistava reititin!!!
 
Ylös Bottom