Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live klaanit!

AuDio

New Member
Tässä lähiviikkojen aikana pääsen asentamaan luultavasti Liveä, niin tuli ajatus perustaa live-klaani. Esim vaikka Unrealissa, jossa sitten harjoiteltaisiin ja otettaisiin matseja muita klaaneja vastaan. Mitä pidätte ideasta?
 
Unreali tulee maanantaina niin voin katsastaa pelin mutta haluaisin ehkä RTCW-klaanin, koska siinä on paino enemmän tiimipelillä ku sooloilulla. Mun tapot RTCW:ssä on 1700 ja kuolemat 1000 ja surerilla on vielä paremmat. Käviskö surrur ötökälle RTCW-klaani?
 
Minäkin voisin liittyä tuohon RTCW-klaaniin sitten kun sen Liven, joka tulee todennäköisesti joko ensiviikolla tai sitä seuraavalla (jos silloin enää mahtuu). Tai, jos nyt olen edes hyvä siinä. Mutta kun PC:llä pelailin RTCW:tä niin olin klaanissa. Onkohan se paljonkin erilaista XBoxilla?:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Unreali tulee maanantaina niin voin katsastaa pelin mutta haluaisin ehkä RTCW-klaanin, koska siinä on paino enemmän tiimipelillä ku sooloilulla. Mun tapot RTCW:ssä on 1700 ja kuolemat 1000 ja surerilla on vielä paremmat. Käviskö surrur ötökälle RTCW-klaani?


Tottakai =D rtcw on peli mun mieleen.
 
Hmm... Eikös semmonen [FIN] klaani olisi kiva, jossa kaikkien Gamertaggien eteen tulisi [FIN]?
Esim. [FIN] Jouni.

Mitä mieltä Unreal-Hawk on ehdotuksesta? :D
 
Ei taas... ;) en tosin liittys klaaneihin muutenkaan. "Freelancer" sen olla pitää. Ja sitä gamertagia ei voi muuttaa...
 
BLOODHUNTERI kirjoitit: " Mun tapot RTCW:ssä on 1700 ja kuolemat 1000 ja surerilla on vielä paremmat. "


Hmm...onkos ne fragit se tärkein asia Wolfenissakaan?
Olenkin lukenut jostain,että monet juoksevat vaan fragien perässä...
Mun mielestä koko statistiikan olo wolfenissa pilaa hieman sitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jou
Hmm... Eikös semmonen [FIN] klaani olisi kiva, jossa kaikkien Gamertaggien eteen tulisi [FIN]?
Esim. [FIN] Jouni.

Mitä mieltä Unreal-Hawk on ehdotuksesta? :D

Sain tästä tarpeekseni DC:n aikoihin :p Aion olla peleissä ihan vain "lone wolf".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Harza
BLOODHUNTERI kirjoitit: " Mun tapot RTCW:ssä on 1700 ja kuolemat 1000 ja surerilla on vielä paremmat. "


Hmm...onkos ne fragit se tärkein asia Wolfenissakaan?
Olenkin lukenut jostain,että monet juoksevat vaan fragien perässä...
Mun mielestä koko statistiikan olo wolfenissa pilaa hieman sitä.


Harza: tapot/kuolemat kertoo paljon enemmän mitä pisteet, mutta toki ne jotkat yrittävät juosta pelkkiä pisteita niin niillä on luonnollisesti huonommat fragi/kuolema tilastot. Tapot/kuolema tilastot olisi paljon parempi ainaki ranking lista kannalta. Parempi olisi jos ei noita ranking listoja olisi ollenkaa, tulee vaan "huijaamisia" enemmän.
Omasta mielestä skillit mitataan vasta klaaneilla,siellä tiimihenki,peliäly ja yhteispeluu on ratkaisu merkityksessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MaXii
Harza: tapot/kuolemat kertoo paljon enemmän mitä pisteet, mutta toki ne jotkat yrittävät juosta pelkkiä pisteita niin niillä on luonnollisesti huonommat fragi/kuolema tilastot. Tapot/kuolema tilastot olisi paljon parempi ainaki ranking lista kannalta. Parempi olisi jos ei noita ranking listoja olisi ollenkaa, tulee vaan "huijaamisia" enemmän.
Omasta mielestä skillit mitataan vasta klaaneilla,siellä tiimihenki,peliäly ja yhteispeluu on ratkaisu merkityksessa.

Siis parempi rankinglista tapoista kuin pisteistä?
Sehän juuri vähentää tiimipeliä ja kannustaa juoksemaan juuri tappojen perässä!
Eikös tämän pelin tarkoitus ole juuri joukkuepeli,mutta jos juokset vain tappojen perässä,niin eihän siitä tule mitään.
Jos olisikin perus deathmatch moodi...mutta kun ei ole.
 
Löytyyhän tuosta Wolffista elimination pelimuoto ja se on turhanki suosittu pelimuoto.
Pöllin paperit ja ff on paalla ni oma voi tulla takaa ja ampua mut ja ottaa paperit ja kerätä itellensä pisteet,en nyt väitä toi niin mahdottoman yleistä on mutta itselleni niin tarpeeks monta kertaa tapahtunu että kyllä se tahtoo vituttaa, ja sitten ne ihmiset jotka joskus juoksivat niitä pisteitä omilla servuillaan ja nyt ne ovat sitten ranking listoilla ensinmäisiä, on kyllä aika noloa. Onneksi SoF2:ssa ei ole ranking listoja,huijaamisia vaan tulee, joihinkin peliin ranking listat käy mutta ei kaikkiin peleihin.
Ja vielä lopuksi niitä pisteitä saa mitä enemmän pelaa (esim taposta) eli jos pelaa paljon ni eiköhän sitä myötä nouse listoillakin.

PS. Fragi ja piste on ihan eri asia :)
 
Ylös Bottom