Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

live seuraa rainbow six 3:seen

Itse pelailen aktiivisesti tänään ja huomenna, headsettiä ei löydy.

Gamertag: Rocanoid.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan devil
ollaan pelailtu jo, ja oot mun frendilistalla.

Vaihtelevalla menestyksellä tosin. ;)

Meinaa vain olla vähän liian hidas tuo ADSL 256 Rainbow Six 3:seen, nopeutta täytyisi piakkoin nostaa. Terrorist Hunttia tulee eniten pelattua.
 
Tuun heti kun saan liven toimimaan. Sammon kortti on tulossa (sain jo numerot yms. mutta kun laitan ne account rekisteröintiin niin se sanoo ettei semmosta ole tai pitää vaihtaa kortti. Apuva!!!)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Vaihtelevalla menestyksellä tosin. ;)

Meinaa vain olla vähän liian hidas tuo ADSL 256 Rainbow Six 3:seen, nopeutta täytyisi piakkoin nostaa. Terrorist Hunttia tulee eniten pelattua.

Mitenkäs nuo pelit ylipäätänsä pyörii tolla ADSL 256:lla?? Onko lagia paljon?? Mulla on itselläkin tuo, mutta saatan hankkia 512, jos se pyörii sillä paljon paremmin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EzMa
Tuun heti kun saan liven toimimaan. Sammon kortti on tulossa (sain jo numerot yms. mutta kun laitan ne account rekisteröintiin niin se sanoo ettei semmosta ole tai pitää vaihtaa kortti. Apuva!!!)

Pitäisi toimia... Itsellänikin on sama Sampo Electron ja Live hyväksyi korttini numeron heti, kun se löytyi verkkopankin sivuilta (vaikka ei korttia ollut vielä kotia tullutkaan). Tarkista moneen kertaan, että olet naputellut numerosi oikein...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wurdulak
Mitenkäs nuo pelit ylipäätänsä pyörii tolla ADSL 256:lla?? Onko lagia paljon?? Mulla on itselläkin tuo, mutta saatan hankkia 512, jos se pyörii sillä paljon paremmin...

Itsellläni ainakin oli vaikeuksia löytää serveriä jossa ei olisi yhtään lagia kun yhteytenä oli Sonera ADSL 256. Tänään kasvatan nopeuttani 512.
 
On semmonen fiilis että johtuu siitä ettei tilillä ole rahaa (kävin tänään tyhjentämässä possun). Heti kun pääsen sisään tuun pelaamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Itsellläni ainakin oli vaikeuksia löytää serveriä jossa ei olisi yhtään lagia kun yhteytenä oli Sonera ADSL 256. Tänään kasvatan nopeuttani 512.

Jos kasvatan nopeuttani 512:ksi niin pitääkö minun maksaa jotain liittymän avaus maksuja tai jotain vastaavia?? Miten tämä käytännössä edes toimii, kun en oikein tiedä näistä paljoa...
 
No niin... Nyt toimii, otin aika kovasti turpaan kun ekaa kertaa pelasin... Mutta mut löytää Gamertagilla: EzMa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wurdulak
Jos kasvatan nopeuttani 512:ksi niin pitääkö minun maksaa jotain liittymän avaus maksuja tai jotain vastaavia?? Miten tämä käytännössä edes toimii, kun en oikein tiedä näistä paljoa...

Käyt tekemässä sopimuksen samassa paikassa, mistä hankit vanhan yhteyden. Erillisitä maksuista en tiedä, sillä Soneran yhteydet korottuvat automaattisesti viimeistään tammikuussa, joten en nopeuttanut yhteyttäni vielä.
 
Ylös Bottom