Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live yhteisö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heXte
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

heXte

New Member
Tuleeko tänne sitten sellainen Live -yhteisö, jossa ilmoitetaan peleistä ja muista sellaisista, sitten joskus kun Xbox live putkahtaa suomen kamaralle.

Miten muuten olisi. Tuleeko Xboxin nettipelaamisen myötä Halo2-klaaneja ja muuta, vai perustetaanko sellainen sitten tänne itse. Voin tehdä kotisivut. Täällä sitten ilmoiteltaisiin peleistä ym. ym.

Jos on hyvä/huono idea, niin sanokaa pois. Se ei kovin ajankohtaista taida vielä olla, kun Live tullee vasta ensivuonna samaten Halo 2, mutta onhan niitä muitakin, esim. MechAssaulttia voi pelata klaanina.

Jos nyt tästä innostutte, niin voitte alkaa nimiehdotuksia heittelemään. Jep jep.

Voin kyllä itsekin tehdä Suomen XBOXLive commuunin sivut. Kokemusta löytyy varmasti enemmän kuin tarpeeksi, :D tai enemmän grafiikkamies olen, mutta "tiimini" tekee mm. sivuja.

On kyllä varmaan parempi, että Hyd3 tekee, jos joku tekee, tulis varmaan aika paljon asiallisemmat sivuta, ja antais paremman kuvan osaamisesta, kun mun räpellykset.

Jos haluatte mun sivuja katella, niin nää esim on mun tekemät:

http://helilaya.kotka.fi/~koulu/helikomposti/index.html

Se oli sellaiseen Fuji Finlandin järjestämään kisaan. Tultiin 2:ksi, palkintona digikamera. Jep jep

Paha sanoa klaaneista, ainakaan klaanitunnuksia ei nimeen saa näkyviin kun sama nick pysyy kaikissa peleissä kun sen kerran rekisteröi. Mutta mikä estää luomasta kaverilistaa, jossa kaikki "klaanin" jäsenet ovat.

Eikä XboxFIN tietenkään sulje silmiään Live -pelaamiselta, eriasia onkin sitten, että missä määrin sivusto on mukana erilaisessa toiminnassa.

Eipä sen klaanin tarvittis olla ihmeellisempi, kuin että olisi nettisivut, joilla lukisi, ketä klaaniin kuuluu. Uskollisimmat voisivat ennen Xboxliveen kirjautumistaan laittaa jonkunmoisen etuliitteen, mutta minä en ainakaan loppuiäkseni niin uhrautuisi.

Tehdään suomen suurin Xbox Live -hämyklaani. Siitä voisi tulla vaikka suomen suurin. Ajatelkaa kaikkea sitä kunniaa, ja mainetta!!!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan heXte
Uskollisimmat voisivat ennen Xboxliveen kirjautumistaan laittaa jonkunmoisen etuliitteen
Siihen gamertagiin ei voi laittaa mitään "merkkejä" siis tarkoitan noit / [ ] ym... :)
en tiiä saaks siihen edes välilyöntiä eli etuliite olisi tyyliin xbfinSteltti... hmm..näyttää aika hölmöltä :p
tai no voihan siihen tulla noi merkit sitten valmiisen versioon...mutta xbox365.com: issa luki, että joku beta testaaja ei ollu saanu niitä siihen...

Tietääkseni ainoat erikoismerkit ovat '-' ja '_'. Piste saattaisi myös toimia, mutta muita merkkejä siihen ei saa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
Tietääkseni ainoat erikoismerkit ovat '-' ja '_'. Piste saattaisi myös toimia, mutta muita merkkejä siihen ei saa.

Huh, mä jo säihkädin, että mun pitäis muuttaa uniikki nimeni...

Ylös Bottom