Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Liven ja HoasNetin yhteensopivuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arthuris
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PPPoE talouksissa ilmeisesti toimii ilman PC:tä, mutta dhcp talouksissa ei tule (todennäköisesti) onnistumaan. Jos saat vaikka kaverilta läppärin lainaksi yhteyden avaamista varten niin saat sen kyllä avattua. Huono juttu on sitten se tilanne kun yhteys katkeaa...
Ei muuta kun valitusta Soneralle :)

Hommahan toimii siten, että sun pitää mennä hakemaan HOASilta se HOASNet paketti. Siinä yhteydessä saat tietää, otetaanko yhteys PPP protokollan avulla vai oletko suoraan lähiverkossa kiinni ja saat dhcp palvelimelta oman IPn.
1) mene HOAS toimistoon hakemaan paketti
2) tutustu ohjeisiin
3) jos ei pelitä, kysy lisää

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sonixx
Hommahan toimii siten, että sun pitää mennä hakemaan HOASilta se HOASNet paketti. Siinä yhteydessä saat tietää, otetaanko yhteys PPP protokollan avulla vai oletko suoraan lähiverkossa kiinni ja saat dhcp palvelimelta oman IPn.
1) mene HOAS toimistoon hakemaan paketti
2) tutustu ohjeisiin
3) jos ei pelitä, kysy lisää

Jep, se PPPoE -talous on meidän juttu..

No, Sonixx ja Avanto, onko live saatu pelittämään? miltä nopeus tuntuu? onnistuuko mm hoastaaminen ilman suurempia lägejä?

No ei ole Live toiminnassa vielä. Sain electronin vasta viime perjantaina ja se on Nordean joten tuskin toimii :)
Kaverilla on Welho ja se tilas 2kk ilmasen peliajan (joka myönnettiin 500 ensimmäiselle) ja sitä tässä odotellaan.
Toisaalta kiirettä ei ole koska ei ole edes aikaa pelata.

Kiireistä sitä on kieltämättä itsekullakin.
Mutta tuli esille sellanen lisäkysymys että vaikuttaako X-Boxin modaus mitenkään Liven käyttöön? Yksi kaverini vihjaili että modattussa konessa ei Live toimi. Pitääköhän paikkansa...

2kk peliaika tuli, laitoin tiedot sisään ja ei toiminu (Nordea Electron). Laitoin Visan tiedot sen sijaan ja nyt pelitellään (tällä hetkellä demoja) gamertagilla Sonixx.

hehei, onneksi olkoon. odottelen itse vielä tilipäivää ennen kuin lähden liveä ostamaan. sitten alkaakin armoton top spinin live-pelaaminen. kaverilla ollaan jo nelinpeliä pelattu tuntikaupalla. nyt ois aika saada sooloura käyntiin. mitäs live pelejä sulla on näköpiirissä?

Top Spiniä testasin GameWorldissä ja se vakuutti kyllä pelattavuudellaan ja hupifaktorillaan. Että ehkäpä se.

Vastaus: Liven ja HoasNetin yhteensopivuus?

Varmistan nyt asiaa: asun dhcp taloudessa ja minulla on siis tietokone. Livehän toimii jos avaan yhteyden ensin tietokoneella Hoasin nettisaitilta, sitten irrotan piuhan PC:stä, yhdistän sen Xboxiin ja alan pelailla Liveä? Mutta yhteyshän ei kestä ikuisuuksia ja kun se katkeaa, minun on taas avattava se selaimella uudestaan? Olenko tajunnut oikein. Olen ostamassa Live-pakkausta ensi viikolla ja yhteys toimi ainakin tuonne asetuspuoleen (luottokortin numerot, gamertagit) hyvin kun siellä eilen kävin kurkkailemassa. :)

Vastaus: Liven ja HoasNetin yhteensopivuus?

Superior sanoi:
Varmistan nyt asiaa: asun dhcp taloudessa ja minulla on siis tietokone. Livehän toimii jos avaan yhteyden ensin tietokoneella Hoasin nettisaitilta, sitten irrotan piuhan PC:stä, yhdistän sen Xboxiin ja alan pelailla Liveä? Mutta yhteyshän ei kestä ikuisuuksia ja kun se katkeaa, minun on taas avattava se selaimella uudestaan? Olenko tajunnut oikein. Olen ostamassa Live-pakkausta ensi viikolla ja yhteys toimi ainakin tuonne asetuspuoleen (luottokortin numerot, gamertagit) hyvin kun siellä eilen kävin kurkkailemassa. :)

Joo, homma toimii juuri noin. Yhteys pysyy päällä n. 3-4 vrk, jonka jälkeen pitää taas koneella avata yhteys. Pistin vanhan läppärin boxin viereen ihan tuota varten niin ei tarvitse siirrellä piuhoja pitkin kämppää. Aseta xboxin MAC-osoite samaksi kuin yhteyden avaavan koneen, niin homma toimii varmasti.

Ylös Bottom