Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Livepisteiden takaisinsaanti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Derekki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Derekki

New Member
Kävi sellanen "hauska" kämmi että latailin pelivideoita ja sitte menin vahingossa ostamaan jonku saakelin fallout vegas-lisärin vaikka luulin lataavani pelkän ilmaisen videon. Noh sieltä rapsahti 800 pistettä tililtä enkä edes omista kyseistä peliä. Onko nyt niin että pisteet meni sinne kankkulan kaivoon enkä saa niitä millään takaisin ?

Vastaus: Livepisteiden takaisinsaanti

Kävi sellanen "hauska" kämmi että latailin pelivideoita ja sitte menin vahingossa ostamaan jonku saakelin fallout vegas-lisärin vaikka luulin lataavani pelkän ilmaisen videon. Noh sieltä rapsahti 800 pistettä tililtä enkä edes omista kyseistä peliä. Onko nyt niin että pisteet meni sinne kankkulan kaivoon enkä saa niitä millään takaisin ?

Valitettavasti noita ei saa palautettua, kun itse kuitenkin ostit sen. (Siellä lisärin tiedoissa lukee jotenkin näin "No refunds for this item" tai jotakin tollasta.

siistiä, aina oon niin tarkka ollut noitten kanssa, mutta nyt vaan olin jotenki ajatuksissani ja sinne kihahti, ihmettelin ku oli lähteny yhtäkkiä 800 pistettä ja lataushistoria paljasti sitten mitä oli tapahtunut...

Itsekin onnistuin juuri ostamaan vahingossa Ilomilon, kun samalla koitin keskustella tyttöystäväni kanssa (kuitenkaan ymmärtämättä keskustelun sisältöä...). Ei varsinaisesti kuuluu suosikkipeleihin, mutta nyt sitä on pakko sitten pelata. :D Ei pitäisi puuhailla kahta asiaa yhtäaikaa...

Minäpä tulin ostaneeksi boksillani 500 pistettä, tosin en ainakaan itse silloin boksilla ollut, ja 5v poikakaan niin paljon osaa käyttää boksia että sais niitä ostettua....
Mutta MS-aspa totesi että ne on ostettu boksilla eikä niitä siksi voi palauttaa. Yleensä ostan kuitenkin pisteeni hiukan isompina paketteina ulkomailta, niin hiukan harmittaa tommonen. Täytyy katsella lähteekö noita tulemaan jatkuvana sarjana. Hyvä keino tienata lisää...

Ylös Bottom