Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LMA Manager 2004

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saintbert
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

saintbert

The infamous
Valloita Eurooppa LMA Manager 2004:ssä

Futismanageroinnit eivät ole vain PC-pelaajien heiniä, sen todistaa Codemastersin LMA Manager -naksuttelu, joka on edennyt 2004-vuosipainokseensa. Peliä kaavaillaan lokakuuksi PlayStation 2 - ja Xbox-pelaajien iloksi. Jälkimmäisiä hemmotellaan erikoisominaisuuksin, sillä LMA Manager 2004 tukee Xboxin äänikommunikaattoria ja Live-nettipelipalvelua.

Grafiikkaa ja käyttöliittymää on hiottu entisestään, sillä pelistä haetaan niin todenmukaista toteutusta kuin viihdyttävää ajanvietettä. Matsien seuraaminen on entistä uskottavampaa ja Xbox-pelaajat voivat kirjaimellisesti huutaa komentoja suojateilleen kesken ottelun. "LMA Manager 2004 on enemmän kuin pelkkää tilastojen tuijottamista. Menestys määräytyy sen mukaan, miten oma päätöksentekokyky ja yhteistyö valmennustiimin kesken toimii", hehkuttaa pelin tuottaja Craig Bexon.
(jatkuu...)

Toivottavasti tuosta pelistä tulee yhtä loistava, kuin on hehkutettu. Itse olen jonkinlainen LMA-friikki (löytyy 2002 ja 2003) ja niitä on tullut muutama yö hakattua.

Sain pari päivää sitten Codemastersseistä infoa pelistä ja piti tulla katsomaan onko kukaan muu kiinnostunut...

kiinnostusta kyllä löytyy, varsinkin britti-futista kohtaan. En tosin koskaan ole ostanut LMA-managereita, kun löytyy vanha kunnon CM3 pc:lle... mutta kannattaisiko vihdoin kokeilla? olen aina ajatellut että konsoleissa ei muistia piisaa kuitenkaan tarpeeksi... miten on?

Minäkin pidän manageri peleistä, mutta eipä silti tule luultavasti ostettua tota uusinta LMA manageria. Tämä sen takia, että olen todennut CM-sarjan todella hyväksi. Aikoinaan tuli CM kolmosta pelattua todella paljon yksin sekä kavereiden kanssa. Nyt on CM4 hommattu, eikä tällöin kyllä muuta manageripeliä tarvita. Eli jos löytyy suht. hyvä PC, niin niille suosottelisin CM nelosta. Mutta eihän sitä vielä tiedä miten hyvä tosta uudesta LMA managarista tulee, eli voin vielä joutua perumaan sanani ja ostamaan sen. Mutta senhän näkee vasta siten kun se julkaistaan.

Kyllähän mäkin hommaisin CM4:n jos olis tehokkaampi kone, mut pitää vielä pysyä LMA sarjassa...

On tullut kaverin XBOXilla pelailtua CM3:a ja hiukan tuskastuttavaa pelata sillä älyttömän hitaalla tatilla.

Tietokoneella käytössä sentään on hiiri...

LMA:n 2002 versio jäi mieleen hyvin, kun ostit vaikka Juventukseen Litmasen ja tämä upotti jokaisen vaparin läheltä sisään! On se vain niin uskomaton tunne!

Championshipissä on se huono puoli, ettei vieläkään voi seurata pelejä 3d-kuvakulmasta..

Vaikka ei se grafiikkamoottori niin hieno LMA:ssa olekkaan... :)

BTW: Tietääkö joku onko uusia sarjoja luvassa (odotan epätoivoisesti pääsyä Hakan manageriksi).

Ja eikös tuo CM4 ollut aika buginen aluksi?

Onko jo tarpeeksi patcheja imuroitu, että peli toimisi kunnolla?

Niin ei tossa CM nelosessa tosiaan ole tota 3d-katselutilaa, mutta pelin 2d-katselutila korvaa ton paremmin kuin hyvin. Se on selkeä ja näin näet todella hyvin miten kuviosi ja taktiikkasi toimivat. Itse pidän tuota jopa toimivampana ratkaisuna kuin 3d:tä. Suurin syy saattaa olla juuri se, että noiden 3d-katselutilojen grafiikassa ei ole ollut kovin paljon hurraamista, ja sillon myös selkeys kärsii. Ja kyllä mulla toi CM neljä on toiminut todella hyvin vaikka en ole pahemmin patcheja hakenutkaan. Mutta nyt olen tainnut eksyä jo aika paljon alkuperäisestä aiheesta, joten pyydän anteeksi.

No nyt rupesi itseä himottamaan ostaa joku manageri peli luultavasti hankin lma manager 2003:n. No voisiko joku sanoa suoraan millainen peli on? onko helppo oppia vaikka ei ole pelannut ennen sitä sarjaa..

Mitä managerointi pelejä ps2:lle on tai on tulossa? itselläni on ps2:lle on vain lma 2002. Lma 2003 ei tullut ostettua, koska kuulemma ei ollut kuin kokoonpano päivitys 2002:sta.
Vieläkin paras managerointi joka on sonyn konelle tullut ja johon olen törmännyt on player manager 99 pleikkarille. Ainoastaan erittäin pitkät lataukset päivien välillä ja uutta kautta peli lataili n.20min haittasivat pelikokemusta. Bugina oli kuitenkin että kauden ensimmäisenä päivänä kenet tahansa pelaajan pystyi ostamaan(ei not for sale at any price- merkintää kellään pelaajalla). Lma 2002:ssa bugina on että pelaajat alkavat loppumaan 5-7 kauden jälkeen ja noin 10 kauden jälkeen hyviä pelaajia on erittäin vaikea ostaa kun koneen joukkueilla on niin vähän pelaajia. Lisäksi peli on eritäin helppo.
Nyt tarvitsisi uuden manageroinnin joten vinkkejä saisi laittaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
No nyt rupesi itseä himottamaan ostaa joku manageri peli luultavasti hankin lma manager 2003:n. No voisiko joku sanoa suoraan millainen peli on? onko helppo oppia vaikka ei ole pelannut ennen sitä sarjaa..
Helppo oppia.

Noniin, LMA Manager 2004 on nyt sitten julkaistu! Kannattaakohan kyseiseen peliin todella investoida? Olen pelannu LMA Manager 2002:sta ja se jäi ihan hyvänä manageripelinä mieleen. Enimmäkseen olen pelannu Championship Manager-sarjaa, mutta olen joutunut pelaamaan sitä lähinnä kavereilla kun oman koneen tehot eivät aivan riitä. Nyt kuuluukin kysymys kuinka radikaalisti LMA-sarja on kehittynyt vuodesta 2002. Ymmärrän toki että CM-sarja on omaa luokkaansa, mutta kuinka kovasti tämä uusi LMA pystyy laittamaan kampoihin?

"Noniin, LMA Manager 2004 on nyt sitten julkaistu! Kannattaakohan kyseiseen peliin todella investoida? Olen pelannu LMA Manager 2002:sta ja se jäi ihan hyvänä manageripelinä mieleen. Enimmäkseen olen pelannu Championship Manager-sarjaa, mutta olen joutunut pelaamaan sitä lähinnä kavereilla kun oman koneen tehot eivät aivan riitä. Nyt kuuluukin kysymys kuinka radikaalisti LMA-sarja on kehittynyt vuodesta 2002. Ymmärrän toki että CM-sarja on omaa luokkaansa, mutta kuinka kovasti tämä uusi LMA pystyy laittamaan kampoihin?"

Itse en ole kovin hyvä tästä puhumaan, koska olen pelannut CM:a 10 vuotta ja LMA manageria en ole pelannut koskaan. Mitä arvosteluista ja muista saanut selville, niin näiden vertailua ei oikein kannata tehdä, sillä LMA on selkeästi kevyemmäksi tarkoitettu. Realismista on taidettu hieman tinkiä jotta pelistä saataisiin suurelle yleisölle vetävämpi ja helpompi vaihtoehto. Molemmat ovat varmasti hyviä pelejä. CM vaan vaatii aivan uskomattoman paljon syventymistä, sillä se on niin käsittämättömän laaja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Itse en ole kovin hyvä tästä puhumaan, koska olen pelannut CM:a 10 vuotta ja LMA manageria en ole pelannut koskaan. Mitä arvosteluista ja muista saanut selville, niin näiden vertailua ei oikein kannata tehdä, sillä LMA on selkeästi kevyemmäksi tarkoitettu. Realismista on taidettu hieman tinkiä jotta pelistä saataisiin suurelle yleisölle vetävämpi ja helpompi vaihtoehto. Molemmat ovat varmasti hyviä pelejä. CM vaan vaatii aivan uskomattoman paljon syventymistä, sillä se on niin käsittämättömän laaja.

Allekirjoitan pitkälti käsityksesi LMA 2002:sen pohjalta. Kiitokset tietojesi jaosta Drizl :)!
Nyt kuitenkin olisi kiva saada kommentteja joltain joka on pelannut aiempiakin LMA Managereja ja päässyt testaamaan tätä uutta LMA 2004:sta. Lisäksi jos joku löytää kys. pelistä arvosteluja niin olisi ystävällistä jos voisitte linkittää ne tähän ketjuun. Itse en löytänyt...

Onko tosiaan niin ettei kenelläkään ole lisää tietoa tästä pelistä? Itse löysin juuri pari arvostelua; arvosanat taisi olla 8.6 ja 7...

Ylös Bottom