Heippatirallaa. Tässä yövuorossa istuskellessa teki mieleni avautua tänne teille Split-Screen ja local Co-Op pelaamisesta, joka tuntuu olevan todella paljon vähissä nykyään peleistä. Hyvänä esimerkkinä, kun tässä jonkun aikaa sitten ostin Skate 3 pelin parilla kympillä ja ajattelin sitten, että tätä on helvetin hauskaa pelata kavereitten kanssa samalta sohvalta kaljan parissa. Eipä siinä kauaa tuhistu, kun tajusimme, että ***** eihän tätä pysty pelaamaan ollenkaan samalta konsolilta. Party Play oli ainoastaan nettipelissä ja tämä pisti vituttamaan todella suuresti, koska kuitenkin aikaisemmissa saman sarjan peleissä tämä on ollut mahdollista ja hauskaa on pidetty. Seuraavana pettymyksenä tuli, kun luin netistä että tulevassa Saints Row 3 pelissä tulee olemaan Local Co-Op, mutta eihän se sitä sitten tarkoittanut, että samalta sohvalta pelaaminen onnistuu (toisaalta tuo peli voisi olla ehkä hieman ahdas kahdella ruudulla). Aloin vain tässä miettimään, että silloin kun pelasin Ps2:sella, niin miltei jokaista peliä pystyi pelaamaan samalta konsolilta (San Andreas, Devil May Cry 3). Eniten siis minua ärsyttää se, kun nykyään keskitytään suurimmaksi osaksi siihen helvetin Online pelaamiseen, kun se on niin hienoa ja tarinatilat tuntuu olevan saman paskan puurtamista pelistä toiseen. Poikkeuksia toki on, mutta esim. MW2 oli tarinaltaan todella tylsä ja huomasi, että kaikki panostus oli laitettu online pelaamiseen. Saatan olla väärässä ja ehkä tämä on vain minun mielipiteeni, mutta kommentoikaa ja moittikaa minua jos on jotain sanottavaa tähän aiheeseen =)