Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Logitech USB Headset for PS2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sorrowbringer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Logitech USB Headset for PS2

Kiitti vastauksesta, pitääpäs sitten semmoinen tilata kun halvimpia USB headsetteja PC:lle ei meinaa miun taidoilla löytyä:)

onko tämä nyt se socomin mukana tullu headsetti? miten tämän saa toimimaan tietokoneessa?

Lueskelin tuossa että tämän heetsetin pitäisi toimia plug and pray periaatteella, mutta ei anakaan minulla. tietokone on kuitenkin uusi ja xp käyttis.
toimiiko tämä headsetti muka muiden koneilla ihan tuosta vaan?
löytyykö jostain ajureita? en ole vielä itse löytänyt ainakaan..

Minulla ainakin ilmoitti, että on havainnut uuden laitteen ja siitä piti vaan klikkailla pari kertaa. Testasin mikin toimivuutta xpeen sound recorderilla ja sieltä piti säätää usb headset äänilähteeksi, niin alkoi äänitys onnistua. Mitään ajureita ei tarvinua mistään hakea. Kokeile vaikka käynnistää kone uudelleen niin että headset on kiinni usb portissa ja jos ei auta, niin koita asentaa sitä manuaalisesti.

joo pitänee vielä viritellä. itellä on koneessa nvidia nforce2 ääni... ..systeemit. nauhoittimilla ja muilla oon kyllä testannu vaan mitään ei tapahdu.
turha tämmöisiä on kyllä kysyä kun on tietokoneesta kysymys, eihä niissä mikään toimi. mutta kyselen vaan jos joku tietäisi.

Oletko kokeillut tuolta Control Panelista tuota add hardwarea. Sieltä pitäisi löytyä usb audio device tjsp.

käynnistäppä winamp(jos on jo päällä niin käynnistä uudestaan). Kuuluko musiikki headsetistä vai kajareista?

no ei...
en ole kuitenkaan yksin ongelmani kanssa, mitä nyt muita foorumeita lueskelin.

koita control panelista sound and audio devices sieltä välilehti audio sound playback: Default device vaihda siihen logitech usb headset ja samoin sound recordingiin

niin, ei vaan lähtenyt pelittää, kaveri tökkäsi sen omaan raahattavaan ja heti toimi.
piti käydä paikallisesta J€SSIstä hakemassa mahdolisimman halpa kuulokemikki yhdistelmä, kun pelkkää mikkiä ei löytynyt. kuulokkeet ei kyllä pysy päässä ei mitenkään, voi vaan ihmetellä kenen päähän nekin on mitoitettu.
noei niillä kuulokkeilla ole jaskaakaan väliä, voisi repiä mikin niistä pois ja hitsata omiin kuulokojeisiin kiinni. :p

Ylös Bottom