Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Logitechin ohjaimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Thingy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Thingy

New Member
Ostimpas tuossa reilu viikko sitten Logitechin Extreme action controller in ja parin kymmenen pelitunnin jälkeen minulla olisi seuraavaa todettavaa. Tattien tuntuma ja herkkyys vaikuttavat todella hyvältä, ohjain tuntuu muutenkin hyvältä kourassa. Kuitenkin ristiohjain on todella outo, se rekisteröi lähes aina sivulle painallukset ylös tai alas ja toistepäin. Lisäksi jo nyt vasen tatti on lakannut palautumasta keskelle vaan se jää nojaamaan eteenpäin. Sekin täytyy vielä mainita että DualShock2ssa on huomattavasti paremmat liipasimet (R1R2L1L2), niissä on suurempi ja parempi liikerata ym..

Tämä ohjain on kuitenkin testivoittaja yms...?!?!? onko kellään muilla vastaavanlaisia kokemuksia, vai olenko minä vain saanut käsiini maanantaikappaleen?

Vastaus: Logitechin ohjaimet

Mulla on kaikki toiminut ihan hyvin, ostin joskus alkukesästä ohjaimen. Ainoo miinus mullakin on toi ristiohjain, se ei tunnu niin 'tarkalta' kuin DS2:sessa, mutta tatit on helvetin hyvät kyllä.

Vastaus: Logitechin ohjaimet

Itselläni on myös ollut ongelmia tuon samaisen ohjaimen kanssa, sen takia kävin vaihtamassa parikin kertaa uuteen, mutta sama ongelma ilmeni joka kerta. Toisaalta kaverin pleikassa ohjain toimi, joten ongelma saattaakin olla pleikkarin ohjainportissa.

Harmi, koska omasta mielestäni logitechin padi hakkaa sonyn oman sata-nolla.

Onneksi multitapin kanssa tuo Logitechikin näyttää toimivan kohtuullisen hyvin.

Ylös Bottom